Ali Puteh & Isteri Titip Pesanan Buat 3 Anak, Ingatkan Supaya Sentiasa Berkasih Sayang – “Jangan Pecah Belah Kerana Harta & Dunia…”

Hiburan

Ali Puteh & Isteri Titip Pesanan Buat 3 Anak, Ingatkan Supaya Sentiasa Berkasih Sayang – “Jangan Pecah Belah Kerana Harta & Dunia…”

Lama tak dengar khabar Ali Puteh, hantaran terbarunya di platform TikTok agak sebak dibaca apabila pelawak yang kini usahawan itu memberi pesanan serta nasihat buat anak-anaknya.

Menerusi hantaran tersebut, Ali dan isterinya memberi pesanan agar tiga anak mereka sentiasa berkasih sayang sesama adik beradik.

Advertisement

5 months ago

"4 Tahun Lepas Kita Peluk Rai Kemenangan, Harini Aku Menangis Berpelukan Dengan Anakmu Abang.." - Ali Puteh

 

Jangan berpecah kerana harta dan dunia…

Tulis Ali, dia bersyukur dengan kurniaan Allah SWT dan memesan kepada tiga cahaya mata mereka agar jangan sesekali berpecah belah disebabkan harta dan dunia.

tiga anak ali puteh

Ali juga berkata ada orang yang tidak akan suka dan tertawakan jika seseorang manusia itu berada di bawah.

Jangan berpecah belah dek kerana harta, dek kerana dunia. Jangan termakan dek cacian dan makian dari orang. Bila kita di bawah orang tidak akan suka dan tertawa, bila kita di atas juga orang tidak akan pernah diam dan suka…”

 

Akan sentiasa membahagiakan anak-anak

Tambah Ali, anak-anaknya harus membesar dengan saling berkasih sayang sesama mereka dan berjanji akan membahagiakan mereka selagi termampu.

Selagi ada daya ibu dan walid, akan kami bahagiakan kamu wahai anak. Jangan risau jika tiada kawan, tiada yang peduli. Walid dan ibu sentiasa ada buat kamu.”

pesanan ali puteh untuk 3 anak

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...