January 13th, 2015

Felixia Yeap satu ketika dahulu merupakan seorang model yang boleh tahan juga seksinya. Pasti ketika zaman tersebut, ramai lelaki yang cuba mengambil kesempatan ke atas dirinya. Itu perkara biasa untuk mereka yang berkecimpung di dalam dunia permodelan. Menariknya, Felixia Yeap memaklumkan yang dia memang tidak gemar disentuh lelaki sejak dari dulu lagi.  Malah Felixia juga pernah menegur lelaki-lelaki yang cuba mengambil kesempatan kepadanya.

felixia yeap

Menulis menerusi laman Facebooknya, kata-kata yang dikeluarkan oleh Felixia Yeap tentang kontroversi artis Kpop dan gadis Melayu bertudung memang menarik untuk dijadikan tatapan bersama. Tulis Felixia:-

felixia yeap

Isu ini nampaknya sudah berlarutan apabila JAWI khabarnya akan memanggil gadis-gadis tersebut untuk siasatan lanjut. Hmmmmm. Entahlah kalau pada pendapat Abang Nara tak payahlah nak siasat apa bagai. Mak bapak diorang rasanya dah bagi nasihat secukupnya. Kalau siasat pun nak buat apa? Nak penjarakan diorang? Nak denda? Banyak lagi kerja lain yang lebih berfaedah yang harus dilakukan oleh badan-badan agama ini. Itu pendapat Abang Naralah. Apa pula pendapat anda?

P.S: Makan percuma di restoran ini jika anda kacak/jelita

Comments are closed.