May 26th, 2015

Sebelum ini, Emma Maembong dan Kamal Adli masing-masing enggan membuka mulut mengenai hubungan mereka, tetapi setelah foto mesra mereka tersebar di media sosial akhirnya mereka mengakui sedang berkawan rapat dan merasa selesa ketika bersama.

Emma selesa berkawan dengan dia dan antara ramai orang memang Emma rapat dengan dia. Buat masa sekarang dalam sesebuah hubungan itu kita kenal orang itu terlebih dahulu. Tapi Emma tak nak cakap banyak-banyak atau tengah dengan dia (Kamal) ke apa sebab karang kalau tak jadi orang akan cakap apa pula. Jadi biarlah masa menentukan.

Masih lagi dalam proses mengenali hati budi masing-masing, Emma dan Kamal belum lagi memikirkan soal percintaan serta meletakkan harapan yang tinggi dalam perhubungan mereka.

Kamal tak berani nak cakap apa-apa. Hubungan masih baru lagi dan tak mahu untuk bercakap kita dah sedia untuk melangkah ke peringkat seterusnya atau apa cuma berserah. Sebelum ini pun saya sudah lalui benda yang betul-betul sakit pada tahun lepas, dan begitu juga dengan dia (Emma) kami banyak berkongsi masalah yang lebih kurang sama.

Lebih baik untuk kita terus membuat satu keputusan hanya kerana selesa dengan diri masing-masing. Kenali dahulu seseorang itu dengan lebih rapat dan mengenali sifat baik dan buruknya sebelum melangkah ke fasa seterusnya. Tentu sekali kita tidak mahu pisang berbuah dua kali bukan?

Sumber Berita: Rotikaya

 

 


Comments are closed.

Loading...