Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Adira Tidak Kisah Dikecam Tampil Bersama Izreen Dalam Majalah Dengan Tajuk Naluri Isteri Kedua

Tampil di muka hadapan majalah URTV bersama aktres Izreen Azminda untuk tema Naluri Isteri Kedua, penyanyi Adira teruk dikecam oleh netizen.

Advertisement

Bagi mereka untuk apa majalah tersebut mahu bercerita mengenai kedua-dua selebriti tersebut yang sebelum ini dihimpit dengan kontroversi ketika berkahwin dan dilabelkan sebagai perampas suami orang oleh netizen.

Walaubagaimanapun, Adira sedikit pun tidak mahu ambil pusing dengan segala komen negatif yang dilemparkan kepadanya.

Kalau layan memang sakit hati jadi lebih baik jangan lain kerana lama-lama mereka akan diam sendiri. Saya sendiri dah bermacam-macam kontroversi yang saya lalui jadi saya dah lali, katalah apa pun.

Bukannya saya minta tajuk begitu tetapi saya secara peribadi tiada maslah dengan pemilihan tajuk tersebut. Tetapi saya faham isu melibatkan poligami memang perkara sensitif dalam kalangan masyarakat.

Advertisement

Dalam pada itu, Adira turut bersimpati dengan nasib Izreen yang tidak henti menerima kecaman selepas mengumumkan perkahwinan beliau dengan Ude Wahid sebagai isteri kedua. Namun, Adira yakin Izreen seorang wanita yang tabah dan kuat untuk mengharungi segala tomahan orang ramai terhadap dirinya.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

43 Comments

  1. Anonymous

    February 8, 2018 at 2:19 pm

    laki aku dulu suka betol tengok izreen berlakon dgn minat lagu adira..tapi lepas 2 org pempuan ni kawin dgn laki org, pastu buat muka x malu x hormat isteri pertama terus laki aku benci menyampah siap panggil bitch lagi kat 2 pempuan ni..hahaha

  2. Anonymous

    February 8, 2018 at 9:21 am

    I agree with you honey february 7 at 6.53pm…

  3. bulan sabit

    February 7, 2018 at 11:18 pm

    Kenapa izreen ni da lagi dalam industri. tak suka dia lah.Mulut bising je.. tak boleh nak diam macam apa je perangai dia ni.

  4. honey

    February 7, 2018 at 6:53 pm

    woittt melati..ko hina manusia yg Allah cipta lg hina dari khinzir??? ko tangggung la dosa ko nt. kawin 1 @ 2 @ 3 @ 4..x berdosa. jd isteri no. 2 @ 3 @ 4 pun x berdosa. isteri 1st pun bukan maksum. suami pun camtu jugak. kaya blm tentu kawin bnyk..miskin blm tentu x kawin. semua terletak pada JODOH. sekian.

  5. wekkkkkkk

    February 7, 2018 at 4:10 pm

    Kebanyakan yg bertahan dlm bermadu tapi sebenarnya hati x senang dan x bahagia, cuma pertahankan rmhtangga demi anak2 dan malu jika bercerai. Itulah hakikatnya. Hati Amat Pedih. Sesiapa pun x tenang. Hanya si suami seronok di ranjang.
    Lagi2 kalau si somi kaya, masing2 mau percent, bukan cinta 100% pun pada laki, lagi2 kalau laki tu tua ke, muka jamban ke..x kisah. Janji pulus ada.

    Menyintai Demi Harta.

Loading...
To Top