Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tampilkan Isteri Kedua Di Muka Hadapan, Instagram URTV ‘Diserang’

Poligami adalah perkara yang halal namun ia merupakan satu isu yang dikira sensitif oleh kaum wanita. Justeru, apabila majalah legenda URTV menampilkan Izreen Azminda dan Adira Suhaimi sebagai penghias muka hadapan untuk tema ‘Naluri Isteri Kedua’, Istagram majalah itu ‘diserang’ segelintir Netizen.

Terdapat Netizen mempersoalkan mengapa majalah itu menampilkan isteri kedua dan berkata tidak akan membeli majalah itu disebabkan tema yang ditampilkan.

Advertisement

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.

“Mendongak kemain ya berjaya jadi pengextend masjid.”

Screenshot_2018-02-05_110705
Screenshot_2018-02-05_110714

Screenshot_2018-02-05_110723
Biarpun begitu, pihak URTV membalas yang Netizen tidak berhak menghukum manusia, namun Netizen punya alasan tersendiri.
Screenshot_2018-02-05_110731
“Siapa kita untuk menghukum manusia lain.”
Screenshot_2018-02-05_110810

Screenshot_2018-02-05_110832

Untuk makluman, Izreen, 32, telah berkahwin dengan pemuzik Gegar Vaganza, Ude Wahid, 29, sebagai isteri kedua tanpa diketahui isteri pertamanya, Intan Liana Azman, 32, seorang surirumah. Izreen mempunyai seorang anak lelaki hasil perkahwinan terdahulu manakala Ude dan Intan mempunyai dia orang anak lelaki. – beautifulnara.com

Sumber: Instagram URTV

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

122 Comments

  1. Mak Ko Ijo

    February 8, 2018 at 1:25 pm

    poligami tak salah…

    yang salah jantan dayus dan tak guna macam kUde ni… orang poligami ko pon sibuk poligami … tapi tanggungjawab ke laut dalam… ko aniaya Intan… ko duduk pisah ngan dia macam talak dah jatuh.. ko lebihkan si jering macam tu lah satunya bini ko…

    poligami ikut sunnah… kononlah… solat… puasa.. amal ibadat ada ikut sunnah tak… ke cuma bab kawin ramai tu yang diikut…

    orang lain pon berbini ramai… orang lain pon ada yang jadi bini kedua.. tapi tak ramai yang perangai macam Syaitonnirrojim macam jering ni… tengok muka solek dah macam hantu langsuir.. perangai pon macam pompuan hanat… tergedik² macam gatal bijik sangat… pakai tudung sebab nak tutup rambut merah tu je ke…

    Islam tak ada karma… tapi ada kifarah… so jering.. ko tunggu je kifarah ko… dulu kena cerai kat set sebab menggesel ngan Ammar kan… soo kUde ko tunggu je jering nak gesel siapa pulak… harap kerjaya lakonan ko melingkup lah jering..

    kUde… ko ingat sikit… doa orang yang teraniaya ni tiada hijab… just wait!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top