“Ada Masalah Keluarga, Canang Kepada Umum” – Buat Posting Berbaur Sindiran, Azhar Sulaiman Perli Siapa?

Hiburan

“Ada Masalah Keluarga, Canang Kepada Umum” – Buat Posting Berbaur Sindiran, Azhar Sulaiman Perli Siapa?

Pelakon Azhar Sulaiman membuat kemas kini di akaun Instagram miliknya yang berbaur sindiran dipercayai berkaitan dengan pelakon remaja perempuan yang terlibat dengan isu gangguan seksual baru-baru ini.

Dalam posting berkenaan, Azhar menyatakan bahawa mana-mana individu yang mempunyai masalah keluarga supaya mendedahkannya kepada umum kerana boleh memperolehi banyak kebaikan.

Advertisement

Ada masalah keluarga? Canang sahaja kepada umum. Banyak kebaikan bakal anda perolehi.”

Dalam pada itu, Azhar turut menulis ayat yang seakan-akan menyindir di ruangan caption entri laman sosial tersebut.

Sebab ini trend terbaru orang-orang Melayu suka. Jom sertai kempen ini.”

Sumber : xtra 

Sehubungan hantaran berikut, pelbagai reaksi yang diterima, di mana ada yang menyokong dan ada juga warganet yang tidak bersetuju dengan pandangan yang diberikan.

xtra

Walau bagaimanapun, Azhar telah memadam posting terbabit selepas beberapa jam dimuat naik.

Sekadar info, Azhar sebelum ini pernah memberi pandangan tentang isu gangguan seksual yang dialami oleh pelakon remaja perempuan itu dengan memberitahu supaya menjaga aib keluarga apabila bergelar seorang selebriti.

Namun, pelakon remaja itu menyelar pendapat yang diberikan kerana menganggap Azhar tidak memahami situasi yang dilalui.

Selain itu, kami kongsikan artikel berkaitan pada pautan di bawah:

3 bulan lalu

Suruh Jaga Aib Keluarga, Puteri Balqis Selar Pendapat Azhar Sulaiman Isu Kes Gangguan Seksual

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : xtra

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

3 Comments

  1. anonymous

    September 12, 2022 at 10:18 am

    gigi karat dan mulut pekong

  2. Azharshithead

    September 11, 2022 at 9:10 pm

    It is not a mere “masalah keluarga” laaa bahlol…. Isu lagi besar dari tu! Bapak dua sex abuse anak perempuan sendiri! Tp nape ek org asyik salahkan balqis tp tak tengok pun pd bapak yg dah melakukan jenayah. Asyik2 “jaga aib keluarga”, “jangan canang maruah keluarga”. Woi bahlol… you totally missed the point. Patut la byk keluarga fucked up dkt msia ni.. apa2 je sorok hanya sbb jaga aib. Lagi la menggalakkan pesalah laku. Heran aku.

  3. Petite Keyboard

    September 11, 2022 at 8:15 pm

    Aduh Mami… Mungkin lebih baik berdiam diri dan stop dulu lontarkan pendapat buat masa ni.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...