Suruh Jaga Aib Keluarga, Puteri Balqis Selar Pendapat Azhar Sulaiman Isu Kes Gangguan Seksual

Hiburan

Suruh Jaga Aib Keluarga, Puteri Balqis Selar Pendapat Azhar Sulaiman Isu Kes Gangguan Seksual

Sebelum ini, pelakon Azhar Sulaiman telah memuat naik pendapat peribadinya tentang isu Puteri Balqis yang mendakwa bahawa menjadi mangsa kepada gangguan seksual bapa kandungnya.

Menerusi entri yang dibuat oleh Azhar, dia seakan-akan tidak bersetuju dengan tindakan Balqis dengan menyatakan sesetengah rahsia perlu disimpan buat selama-lamanya dan tidak sepatutnya membuka aib keluarga apabila bergelar sebagai seorang selebriti.

Advertisement

Susulan perkara tersebut, Puteri Balqis tampil menyelar komen Azhar Sulaiman dan berpendapat pandangan yang diberikan seolah-olah ingin melepaskan rasa marah.

Uncle tahu betapa susahnya perkara ni? Saya tak nampak apa yang Uncle tulis ni sebagai peraturan. Saya lebih nampak ini emosi marah, geram, bengang.”

Dalam hantaran Instagram Story yang sama, Balqis turut mengucapkan terima kasih atas nasihat yang diberikan oleh Azhar walaupun tidak bersetuju dengan pendapat yang diajukan.

Kadang kala ada rahsia yang kita simpan sampai mati sebab kerja sebagai selebriti, terima kasih atas nasihat Uncle. Tapi, saya tak akan pernah mengatakan perkara tersebut kepada adik-adik saya dan abang-abang saya di luar sana yang masih bergelut. Uncle dah menulis nota bunuh diri untuk kami.”

Sumber : xtra  

Pelakon remaja itu juga memuat naik kata-kata ‘kiasan’ di mana dia menerangkan dirinya lebih rela hidup dalam keadaan susah tetapi berilmu berbanding menjadi orang kaya yang dungu.

Aku lebih rela menjadi anak pengutip sampah yang berilmu, dari menjadi orang kekaya yang dungu.”

Sumber : xtra 

3 bulan lalu

"Takde Siapa Nasihat Dia Dulu Ke?" - Azhar Sulaiman Tak Setuju Puteri Balqis Dedah Aib Bapa Secara Publik

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : xtra

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...