Abby Abadi Sahut Cabaran AC Mizal Untuk Berdebat

Hiburan

Abby Abadi Sahut Cabaran AC Mizal Untuk Berdebat

Game on!!! Nampaknya Abby Abadi telah pun menyahut cabaran AC Mizal yang mengajaknya berdebat baru-baru ini tentang isu PDRM. Sekarang ini kita hanya perlukan seorang moderator untuk memastikan perdebatan ini terkawal. Rasa-rasa siapa yang paling sesuai?

abby

Advertisement

Paling menarik Abby sempat bertanya kepada Dato’ AC Mizal sama ada dia sanggup menerima hakikatnya sekiranya Abby berjaya membuktikan kata-katanya itu bukan satu hinaan tetapi fakta. Setakat artikel ini ditulis, AC Mizal masih belum memberi reaksi tentang kesanggupan Abby untuk berdebat dengannya.

abby

Tambah menarik Abby menyatakan yang dirinya mempunyai bukti, saksi dan mangsa sekali untuk ditunjukkan kepada AC Mizal. Diharap perdebatan ini dapat dibuat di tempat terbuka agar orang ramai dapat menyaksikannya sekaligus membuat kesimpulan mereka masing-masing.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

301 Comments

  1. ISYA

    July 17, 2012 at 3:52 pm

    Hoi abby..kau ni dlu org kesian..skang ni kau ni over..buat org menyampah..cam bagus je kau..dh masuk ape2 parti ke ape ke, kau nk hentam mcm2 lak kau..podah..igt anak weyh!!

  2. NFS

    July 17, 2012 at 1:38 pm

    org yg dah tk laku gituuuu lah dia,minat juga dia dulu tp skrg hmmm,nk masuk parti mana ke apa tp jgn lah terlalu taksub sgt takut memakan diri nanti,abby abadi nie byk propa je lebih.dlu bkn main lg..mls lah nk ckp kn..eeeee..dah2 lah tu//

  3. izreen

    July 17, 2012 at 11:25 am

    alahai artis…boleh caya ke???? dulu..dgn bekas suami..terjerit2 tepi jalan..panggil watawan melodi serang suami..aibkan suami..elok sgt ler perangai tuuu….baru pakai tudung kot..nak kecoh satu malaysia..pakai tudung mmg wajib dlm islam…so apa nak kecoh..baru bertudung..nak propa lebih kalah ustazah..aduhai..tula artis..semuanya sandiwara,,..!!

  4. Tranungko

    July 17, 2012 at 12:41 am

    Apsal bn x publish cite abby da kawen br…xslh nye ngan org pas gak..dr psl debat bodoh ni bek la publish gosip retis…

  5. Anonymous

    July 16, 2012 at 8:59 pm

    Nak tanya abby ni dah bhenti berlakon ye? Kira dah bersara dr bidang lakonan la ni ye?

Loading...