Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

AC Mizal Ajak Abby Abadi Berdebat Isu PDRM

Kelantangan Abby Abadi berbicara ketika berhimpun memohon pembebasan tahanan ISA membuatkan Dato’ AC Mizal mengajaknya berdebat secara terbuka. Menurut tweet yang dihantar oleh AC Mizal, Abby Abadi telah pun mengutuk PDRM dengan kata-kata yang diluahkan ketika berhimpun.

ac mizal

Advertisement

Antara kata-kata yang dilontarkan oleh Abby Abadi ialah:-

Memang diorang ( pegawai2 warden yang bertugas ) salah. Memang dapat arahan daripada orang atas, tapi mereka yang melakukan apa yang disuruh tu dikira bershubahat. Saya tak pernah tahu ISA ni dalamnya macam Guantanamo. Saya tak pernah tahu pun. Bayangkanlah diri masing-masing, yang berada didalam tu kalau kena benda yang sama macam korang buat. Saya tak rasa pun yang diorang kerjakan orang dalam ni.

Video penuh di bawah untuk tatapan anda supaya dapat mendengar dengan telinga anda sendiri kata-kata daripada mulut Abby Abadi:-

Abang Nara tak mahu menyokong mana-mana pihak. Semua orang ada pendapat mereka sendiri. Persoalannya sanggupkah Abby bersemuka dengan AC Mizal dan berdebat secara terbuka tentang isu ini? Nampaknya dunia artis sekarang pun serba sedikit sudah bercampur gaul dengan dunia politik. Apa kata anda? Kredit info Media Hiburan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

257 Comments

  1. adiputra dan syamsul yusop idaman hati

    July 27, 2012 at 10:47 am

    hahah. insp. mazlan n insp. aleeza nk berdebat? haha.

  2. Anonymous

    July 24, 2012 at 8:54 pm

    abby berckp tanpa ilmu…kesian

  3. Amenoplanet

    July 17, 2012 at 1:11 am

    Org boleh manipulate besar kan citer make it worst..xmsk akal…yg dok kna tahan tu stok ekstrim terrorist kot…msk dlm tu kasi cuci skit…abby ni msk pas bg ceramah dpt duit byk beside dia kn da kawen dgn org pas…

Loading...
To Top