July 14th, 2012

Game on!!! Nampaknya Abby Abadi telah pun menyahut cabaran AC Mizal yang mengajaknya berdebat baru-baru ini tentang isu PDRM. Sekarang ini kita hanya perlukan seorang moderator untuk memastikan perdebatan ini terkawal. Rasa-rasa siapa yang paling sesuai?

abby

Paling menarik Abby sempat bertanya kepada Dato’ AC Mizal sama ada dia sanggup menerima hakikatnya sekiranya Abby berjaya membuktikan kata-katanya itu bukan satu hinaan tetapi fakta. Setakat artikel ini ditulis, AC Mizal masih belum memberi reaksi tentang kesanggupan Abby untuk berdebat dengannya.

abby

Tambah menarik Abby menyatakan yang dirinya mempunyai bukti, saksi dan mangsa sekali untuk ditunjukkan kepada AC Mizal. Diharap perdebatan ini dapat dibuat di tempat terbuka agar orang ramai dapat menyaksikannya sekaligus membuat kesimpulan mereka masing-masing.


301 responses to “Abby Abadi Sahut Cabaran AC Mizal Untuk Berdebat”

  1. mak jemah hoii says:

    dah kenapa si AC tu nak cabar abby? biarlah abby nak masuk Pas pun.. menyusahkan AC ke? baru dapat pangkat Dato dah nk bertindak sesuka hati.. Abby buat camtu untuk tegakkan Agama nya.. Tak salah.. AC org umno.. pergi la kat umno Jangan nk banyak BUNYI !..

  2. suke2 says:

    ala hal remeh jer tu….abby bg pndapat die jer….org rmai pn ade pndpt msng2 kn..just komentar secara sihat dh la..kalo xstuju ngn abby pn xperlu la nk mrh2 die n caci die..smpai nk persoalkan peribadi n akhlak die…nk bdebat pn ok jgek..persaingan secara sihat tuh..leh tmbh informasi…btl kata komen kt ats tu…bedebat bknnya nk bgaduh…jgn telalu emo sgt disebabkan hal politik…spttnya kita pas umno ni jgn smpai bermusuhan….msng2 melayu islam..cuma yg bezanya pengetahuan,pegangan n pendapat…kalo msg2 parti ada kenyataan or prove sndiri yg relevant ms tu la kite kaji blk……ada otak untuk pk kan…

  3. Anonymous says:

    ala hal remeh jer tu….abby bg pndapat die jer….org rmai pn ade pndpt msng2 kn..just komentar secara sihat dh la..kalo xstuju ngn abby pn xperlu la nk mrh2 die n caci die..smpai nk persoalkan peribadi n akhlak die…nk bdebat pn ok jgek..persaingan secara sihat tuh..leh tmbh informasi…btl kata komen kt ats tu…bedebat bknnya nk bgaduh…jgn telalu emo sgt disebabkan hal politik…spttnya kita pas umno ni jgn smpai bermusuhan….msng2 melayu islam..cuma yg bezanya pengetahuan,pegangan n pendapat…kalo msg2 parti ada kenyataan or prove sndiri yg relevant ms tu la kite kaji blk……ada otak untuk pk kan…

  4. cyberarmy says:

    takut rezki tertutup bila pr ambil alih… macam tu la artis

  5. evaa says:

    memang fakta pun..hipokrit betul la ac mizal ni..ego lagi tu..

Loading...