Written by AbangNara | December 31st, 2013

Baru-baru ini, isteri kepada pelakon popular Aaron Aziz iaitu Diyana Halik telah mengumumkan bahawa dirinya akan memakai hijab. Banyak pihak terutama peminat dirinya teruja untuk melihat wajah terbaru Diyana. Kini menerusi akaun Instagramnya, Diyana telah berkongsi beberapa keping gambar dirinya dengan penampilan bertudung.

diyana halik bertudung

Comel bukan? Memang makin terserlah kemanisan dan keayuan Diyana Halik sejak bertudung ini. Semoga Diyana akan terus istiqamah dalam menunaikan tuntutan agama. Sama-samalah kita doakan. Beberapa lagi gambar Diyana Halik bertudung dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

diyana halik bertudung
diyana halik bertudung
diyana halik bertudung
diyana halik bertudung
diyana halik bertudung
diyana halik bertudung
diyana halik bertudung

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

41 responses to (8 GAMBAR)Diyana Halik, Isteri Aaron Aziz Makin Manis Bila Bertudung

  1. ultraman bogel says:

    1st….

    0
    0
  2. Anonymous says:

    Alhamdulillah. Semoga istiqamah hendaknya :)

    0
    0
  3. Anonymous says:

    cantik sopan bertuah

    0
    0
  4. LESONG says:

    bile dah mula berhijab, jgn pulak berhijab tp pakaian masih ketat2.
    berhijab biar lah ikhlas.

    0
    0
  5. si jeton says:

    perempuan memang suka bergambar dalam toilet eh??

    0
    0
  6. bobo says:

    entry ni nk ‘relate’kan ngan entry psl Felixia ke? :)

    pcaya atau x…dlm byk2 komen pasni nnt…mesti de isu psl kening

    typical!

    0
    0
    • amoi cantek says:

      memangla bobo.. sebab cukur kening tu haram.. dah bertudung tu (tutup aurat) tak yah la cukur kening.. tu mmg dah hukum.. haram tetap haram weh..

      *maafla kalau da sesiapa terasa yek… adatla org kita, kalau kena tegur melenting*

      0
      0
      • macam2 says:

        Cukur kening tu memang sah sah haram. tapi nak wat cemane..kan baru berhijrah. Bulu kening tak tumbuh dalam masa sehari lebat terus. aiyooooooo. Mungkin lepas ni dah tak cukur dahhhh

        1
        0
        • amoi cantek says:

          harap2 bini aaron aziz ni takla mncontohi artis2 lain yg cakap dah berubah, dah brhijrah tu… hijrah pakai tudung tpi kening msih cukur… xda mkna.. nak brhijrah, hijrah betul2…

          *perempuan yg cukur kening ni tak cantik pun.. cantik lagi yg ori.*

          0
          0
        • minah jambu merah biru says:

          huh minah jambu kening atas kening bawah semua licin minah jambu kebas ! licinnnnn je baru lah Nampak sweeeeet je huh !

          0
          0
    • bobo says:

      kan ku dh kata…hahaha

      Bknnye aku xtau halal haram tu…tp yg secotet kening tu la yg slalu diisukan..macam2 kata tu btul…bru hijrah..mmg kompom kening tirus..tnggu la lama sketkan…hahaha

      Aku tgk kt entry felixia bkn men hebat org melayu blagak pandai hukum hakam ni…yg bini aron ni kompom2 la islam bndingkan ngan si felixia amoi ipoh tu…apedehal!?

      Depa dpt dh hidayah…..kome dh dpt hidayah lom????

      0
      0
  7. Anonymous says:

    Ni sape pulak…? Artis ke …celebrity ke…ViP ke….?

    0
    0
  8. Mak Jemah 2.0 says:

    Baguslah Mak jemah tengok haa~ banyak yang dah berubah. permulaan yang baik bagi yang baru nak berhijab. Biarlah pendek tudung tu dari x mencuba langsung. Perlahan-lahan. Kening tu dah elok Mak Jemah rasa berhenti di bentukkan, mungkin nampak cantik pulak. Doa lah pulak anak-anak menyusul nanti. Tahniah. Mak Jemah sokong org yang nak berhijrah ni. Lagipun cantik jer Mak Jemah tengok dah ni. Dah tak payah nak mengutuk sangat, baru bermula kan. Elok lah dari tak de kesedaran langsung. :)

    0
    0
  9. Anonymous says:

    aku bukanya ap…bini aaron ni retis ke..asyik2 nk keluar pic dia jer…diyana ni kalau pakai tudung ngan cara y betul mesti cantik…ni aku tengok pakai tudung mcm asal pakai jer…dh mcm minah indon pon ye aku nengoknya….kan cantik kalau pakai tudung masa dia nk g umrah tu dulu…

    0
    0
  10. Anonymous says:

    kat jamban pn ambil gambar…selekeh btl le…

    0
    0
  11. Anonymous says:

    cantiknya

    0
    0
  12. sahabat semua says:

    Alhamdulillah.. semoga keluarga beliau diberi keberkatan olehNya.. kepada yg dok kutuk2 tu, bila terasa nak mati nanti jgn lupe g mnta maaf kat isteri Aaron Aziz ni.. selagi tak mnta maaf x lepas nyawa.. nk mati pun tersgt azab.. sekadar peringatan.. jgn luper yer..

    0
    1
  13. semalu says:

    Bini aaron ni kecik comel, tak nampak tua. Nampak mcm budak sekolah je. Bab2 kening ni kene be careful sikit, kalau overplucked or terlebih cabut lama2 dah tak tumbuh balek, Aku selalu baca masalah kening ni dlm Daily mail. Ramai yg kata duk asek cukur or cabut, pahtu mcm takde kening pulak. Actually kalau kening ori lagi lawa dari yg halus mcm abby abadi tu… Lagipun kening tu bukanlah main peranan penting sngt dlm menentukan seseorg tu lawa ke tak… Ni pendapat akulah…

    0
    0
  14. kaki comel says:

    dh bertudung tu elok dh . tp kan dlu dia wrna rambut dia . perang2 gitu . sepatotnya botakkan . kalau pakai tudung . tp rambut brwarna . baik tayah . lg stu pakai tudung tu . semayang sekali tao . sbb tak sah amek wuduk rmbot brwarna . ada hukum2 dia . g baca sana . bai bai

    0
    0
    • kakicomelkonon says:

      sebok betul lah haii awk tu cukup tak smbahyang 5 waktu? jangan anggap diri sendiri lebih baik or pndai dari org lain. kot kot wlaupun dia bru btdung tp jauh lebih pndai hukum agama dari awk. lebih ikhlas dari awk. ALLAH SWT MAHA MENGETAHUI SEGALANYA.

      0
      0
  15. tutup aurat atau bungkus aurat nie says:

    Tutup aurat atau bungkus aurat mcm nie Aaron?

    0
    0
  16. income 100ribu phuiii says:

    takde lah lawa mana bini si aaron ni. biasa aje

    0
    0
  17. Amoi Comel says:

    Tak lawo pon bini dia, kalau tak nak kena umpat jangan menyemak kat blog artis boleh tak?

    0
    0
  18. Kak Mala says:

    Kalau nak selfie pon jangan lah sampai sebelah jamban dek oiii…!

    0
    0
  19. lilylala says:

    seorg isteri yg tabah. bkn senang nak jadi isteri seorg actor yg dgilai. tgok je prmpn prmpn mroyan kt sini cukup lah. she is pretty in her own way. tak pyah nk kutuk.

    1
    0
  20. Anonymous says:

    Alhamdulillah. Bila dah bertudung tu, eloknya cara berpakaian pun dijaga, x mau sendat2, pendek2.

    0
    0
  21. sotong hitam says:

    orang berhijarah dapat pahala, yg mengutuk dapat aper yer??? semoga penghijraan utk kebaikkan disokong..tak kire artis ataupun bukan….

    1
    0
  22. dunia punya hal says:

    test

    0
    0
  23. dunia punya hal says:

    one 2 three try

    0
    0
  24. dunia punya hal says:

    korang ni pon isterinya sempurna sifat nya kata tak lawa. korang punya gambar cuba letak sebelah nya mungkin lebih parah lagi? orang nya tak cacat pon dari segi physical da kata tak lawa. muka sendiri tu kasi kita tengok and judge lah. Hari ni kita kata orang besok lusa kita jadi cacat amacam? lawa tak kita nanti? oh diselisihkan Allah hendaknya ameen

    0
    0
  25. […] Sumber: KoleksiCeritaBest melalui BeautifulNara […]

    0
    0