Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(3 GAMBAR)Foto Terbaru Wan Aishah, Pewaris Ketujuh Mahsuri

Adakah anda masih ingat dengan Wan Aishah yang dikatakan sebagai waris ketujuh keturunan Mahsuri? Legenda Mahsuri diceritakan sejak zaman berzaman.

Buat pengetahuan anda, menurut maklumat terbaru yang kami terima, Wan Aishah sudah berkahwin dengan seorang pemuda Thailand yang boleh tahan kacak juga. Wan Aishah masih nampak cantik walaupun mengenakan solekan tipis dan dia kini jua bertudung. Tak percaya? Baca entri ini sepenuhnya untuk melihat gambar Wan Aishah dan suaminya.

***

Advertisement

 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

117 Comments

  1. Putera Antz

    June 19, 2012 at 1:33 pm

    mcm anjing je prangai sume yg komen dalam nie.. hahaha..
    gelakkan je aku tngok korang nie.. wakakakkaka.

  2. Anonymous

    June 10, 2012 at 11:14 pm

    kenapa setiap perkataan dan setiap pernyataan akan jadi satu isu..baca, faham dan komen dalam hati sudala yang penting takde kaitan dengan diri sendiri dan keluarga cukupla..

  3. mama

    June 8, 2012 at 12:20 pm

    Aslmkm..

    Baik adik nara disablekan je ruangan bg komen ni.
    Komen semakin merapu2…
    Daguh2..kutuk2…
    sedih baca.
    Kalo suka komenlah yg elok2..
    Kalau tak suka komen dgn berhemah
    atau diam je…atau lebih baik blah tanpa tgk berita selanjutnya..
    Mcm peel org bila bg komen..
    Yg bg komen elok2 pun ada yg nak sangkal
    apahal lah korang ni semua…

  4. sakit hatiku...

    June 7, 2012 at 6:15 pm

    nasib baik keturunan mahsuri tak sexy mexy…nasib betudung..

Loading...
To Top