June 6th, 2012

Adakah anda masih ingat dengan Wan Aishah yang dikatakan sebagai waris ketujuh keturunan Mahsuri? Legenda Mahsuri diceritakan sejak zaman berzaman.

Buat pengetahuan anda, menurut maklumat terbaru yang kami terima, Wan Aishah sudah berkahwin dengan seorang pemuda Thailand yang boleh tahan kacak juga. Wan Aishah masih nampak cantik walaupun mengenakan solekan tipis dan dia kini jua bertudung. Tak percaya? Baca entri ini sepenuhnya untuk melihat gambar Wan Aishah dan suaminya.

***

 


117 responses to “(3 GAMBAR)Foto Terbaru Wan Aishah, Pewaris Ketujuh Mahsuri”

  1. Putera Antz says:

    mcm anjing je prangai sume yg komen dalam nie.. hahaha..
    gelakkan je aku tngok korang nie.. wakakakkaka.

  2. Anonymous says:

    kenapa setiap perkataan dan setiap pernyataan akan jadi satu isu..baca, faham dan komen dalam hati sudala yang penting takde kaitan dengan diri sendiri dan keluarga cukupla..

  3. mama says:

    Aslmkm..

    Baik adik nara disablekan je ruangan bg komen ni.
    Komen semakin merapu2…
    Daguh2..kutuk2…
    sedih baca.
    Kalo suka komenlah yg elok2..
    Kalau tak suka komen dgn berhemah
    atau diam je…atau lebih baik blah tanpa tgk berita selanjutnya..
    Mcm peel org bila bg komen..
    Yg bg komen elok2 pun ada yg nak sangkal
    apahal lah korang ni semua…

  4. sakit hatiku... says:

    nasib baik keturunan mahsuri tak sexy mexy…nasib betudung..

Loading...