Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(GAMBAR)Wan Aishah, Inikah Waris Mahsuri Yang Sebenar?

wan aishah mahsuri

Mahsuri. Siapa yang tak tahu cerita Mahsuri sila angkat tangan anda sambil membuat muka tak malu. Alamak, kami pun dah tak ingat sangat dah(sambil menahan malu di muka). Haha. Sapa yang ingat tue boleh la cerita kat kitorang di ruangan komen nanti.

Advertisement

Tapi yang pastinya sumpahan Mahsuri yang 7 keturunan dia tak boleh nak jejak kaki kat Langkawi. Kalau jejak je muntah-muntah tue. Memang gile ah sumpahan Mahsuri nie.

Jadi siapa pulak Wan Aishah nie? Melalui apa yang digembar-gemburkan, si Wan Aishah nie adalah keturunan ke 7 Mahsuri. Kiranya dia nie kalau jejak kaki kat Langkawi pun tak rasa apa-apa la. Sumpahan Mahsuri tue dah berakhir bila kat dia. Leh la merasa shopping barangan duty free. Hehehe.

Ok cuba anda tengok gambar Wan Aishah nie dan bayangkan macam mana muka Mahsuri. Rasanya walaupun dah berlalu 7 keturunan, mesti ada sisa-sisa dan baki-baki iras-iras muka Mahsuri kat Wan Aishah nie. Boleh tahan jugaklah kecantikan Wan Aishah nie. Jadi semestinya Mahsuri lagi cun kan?

Lagi gambar Wan Aishah yang dikatakan waris Mahsuri dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

Advertisement

wan aishah mahsuri

wan aishah mahsuri

wan aishah mahsuri

wan aishah mahsuri

wan aishah mahsuri

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top