Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(26 GAMBAR)Majlis Persandingan Syafiqa Melvin Dan Datuk Zainal Daripada G.I Photoshoot

Alang-alang sudah berkongsi gambar pernikahan Syafiqa Melvin, bekas juara Gadis Melayu musim ke 2 bersama suaminya, Datuk Zainal, izinkan untuk Abang Nara kongsikan gambar majlis persandingan mereka berdua. Abang Nara dapat bayangkan kemeriahan majlis mereka hanya dengan melihat gambar-gambar tangkapan G.I Photoshoot

gambar nikah syafiqa melvin

Advertisement

Turut sudi memeriahkan majlis ialah, Tun Abdullah Badawi (mantan Perdana Menteri) yang nampak ceria sangat-sangat. Malah pelakon popular Shaheizy Sam juga hadir. Abang Nara paling suka melihat gambar konvoi pengantin baru di dalam kereta antik. Kelas gila.

gambar syafiqa melvin nikah

Lagi 24 keping gambar majlis persandingan Syafiqa Melvin dan Datuk Zainal dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhnya kepada Facebook G.I Photoshoot.
gambar nikah syafiqa melvin

P.S: Dapatkan serunding daging atau ayam yang dijamin sedap (dari Kampung Laut, Kelantan) untuk menambahkan selera berbuka dan bersahur anda di bulan Ramadhan yang bakal menjelma beberapa hari sahaja lagi. Boleh beli untuk kegunaan sendiri atau untuk dijual kepada rakan-rakan anda. Untuk tempahan atau pertanyaan, boleh email ke [email protected].

gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin
gambar nikah syafiqa melvin

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

108 Comments

  1. kak li

    July 19, 2012 at 10:20 pm

    aaiiihhhh geli tengok org tua bersanding lebih lebih. dah tua , buat la cara tua, ini berposing mcm rak mengalah orang yang baru bekawin. tak kuasa. kubur arwah masih merah lagi . kalau happy sangat dapt pucuk muda, tak payah menunjuk sangat. Pak Lah kawen dulu, tenang aje. Kan begitu Datuk. Mana gambar anak – anak datuk tu, tak nampak pun ?

  2. kak li

    July 19, 2012 at 10:10 pm

    aaiiihhhh geli tengok org tua bersanding lebih lebih. dah tua , buat la cara tua, ini berposing mcm rak mengalah orang yang baru bekawin. tak kuasa. kubur arwah masih merah lagi . kalau happy sangat dapt pucuk muda, tak payah menunjuk sangat. Pak Lah kawen dulu, tenang aje. Kan begitu Datuk. Mana gambar anak – anak datuk tu, tak nampak pun ?

  3. HANYA MEMERHATI

    July 19, 2012 at 6:52 pm

    wah best la datok ni. walaupun dh kertu tpi posing cm budak2 g….muntah darah aku tgk.maklumlah nak melapah anak dara.dpt pla ppuan melayu mata biru….sbb tu datok tu xnak kat aku sbb mata aku wrna hitam…xlama g mct rambut dia pun dye wrna hitam cm bung mokhtar.

  4. Minah tonggeng

    July 19, 2012 at 5:42 pm

    10 tahun ok lagi , tambah 10 lagi datuk umurnye perjalanan ke 70 ..an ha . Baru lah fiqa kena jage datuk yg dah beransur uzur. Macam siti sekarang ok lagi dk. Duit bukan segala gala nya .lebih baik kawin org hampir sebaya. Sama2 bergerak umur. Suami boleh bela isteri sebab suami masih kuat. Org akan kata duit ada.memang betul tapi tak kan nak upah org gaji. Di tenyehnya laki kita. Aku dah tengok. Contoh aisyah bekas isteri agung dulu. Lihatlah.

  5. farie says

    July 19, 2012 at 3:28 pm

    biasa la klau org tua dpat pucuk baru semua ee indah……

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama