Written by Bella | May 31st, 2019

Chef selebriti, Fikree Aznan kini menjadi perhatian netizen dan juga media setelah isterinya, Sharifah Zuriehan mendedahkan kecurangannya bersama wanita berstatus isteri orang.

Pelbagai spekulasi liar timbul termasuklah ada yang mengatakan skandal Fikree merupakan seorang pengacara yang sama-sama bergandingan dengannya dalam sebuah program jualan langsung di sebuah stesen televisyen.

Lama berdiam diri, akhirnya Fikree tampil membuat kenyatana menyatakan segala tuduhan dan berita dia berlaku curang itu tidak benar sama sekali.  Buat masa ini, dia meminta agar orang ramai berhenti membuat sebarang spekulasi dan mohon diberi ruang untuk menyelesaikan kemelut rumah tangganya itu.

Terdahulu Zuriehan mendakwa Fikree juga tinggal sebumbung dengan skandalnya biarpun di bulan Ramadhan yang mulia. Malah, Zuriehan turut mendakwa ini bukan kali pertama Fikree berlaku curang,  sebelum ini dia juga pernah berbalas mesej berbaur lucah dengan seorang pengacara TV9.

Written by Bella | May 31st, 2019

Tampil penuh bergaya dengan persalinan berwarna ungu lengkap berpurdah pada majlis hari jadi rakan karibnya iaitu pereka fesyen, Rizman Nordin, penampilan aktres Nur Fazura mengundang perhatian ramai.

Memuat naik beberapa foto dirinya dan suami Fattah Amin ketika hadir di majlis tersebut, Fazura dipuji kelihatan begitu cantik persis wanita Arab. Rata-rata netizen akui kecantikan Fazura itu semula jadi lahir daripada hati yang bersih.

Jom kita layan beberapa lagi foto Fazura dengan membaca entri ini sepenuhnya.

 
Written by Bella | May 31st, 2019

Setiap tahun pastinya selebriti Rozita Che Wan akan berkongsi persiapan baju raya dirinya dan keluarga. Setiap pakaian yang ada, mengikut tema berbeza. Ramai juga yang bermain teka-teki, agaknya berapa pasang baju pula Che Ta akan gayakan pada Syawal tahun ini.

Bagaimanapun, tahun ini Che Ta enggan berkongsi jumlah persalinannya kerana tidak mahu ia menjadi satu isu besar dan dikecam netizen.

Kalau nak tahu sangat berapa pasang baju raya saya tahun ini, kiralah sendiri bila saya muat naik gambar di Instagram sepanjang Syawal nanti.

Kalau saya senaraikan warna baju, pasti ada yang dapat mengagak jumlahnya. Sebut sahaja warna apa, semuanya jadi pilihan. Tetapi, saya tidak akan nyatakan berapa jumlah pakaian untuk raya tahun ini.

Saya sudah malas apabila niat sekadar menjawab pertanyaan media disalah erti hingga dijadikan segelintir warganet sebagai modal untuk mengecam.

Katanya, ada baju raya tahun lalu yang belum sempat digayakan dan ada pula pakaian yang sudah dipakai dan dijual semula di Instagram. Agak mengejutkan ada individu yang sanggup untuk membeli baju Che Ta yang paling mahal dijual pada harga RM3000.

Sumber Berita : BH ONLINE

Written by AbangNara | May 31st, 2019

Pejam celik pejam celik, hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi sebelum kita menyambut Hari Raya Aidilfitri. Pasti semua dah excited kan? Mesti ramai yang dah bersiap sedia untuk pulang ke kampung bertemu dengan keluarga tercinta. Ada berniat nak hadiahkan sesuatu untuk mak ayah, datuk nenek atau makcik pakcik tapi tak tahu nak beli apa? “Suprise”kan je mereka dengan Huawei Y5 2019.

huawei y5 2019

Hadiah yang “perfect” buat mereka yang berusia

Mula ditawarkan di Malaysia bermula hari ini (31 Mei 2019), Huawei Y5 2019 adalah sebuah telefon pintar berspesifikasi pertengahan yang dijual pada harga RM459 sahaja. Ia memang hadiah yang SEMPURNA bukan sahaja kerana harganya yang berbaloi, tetapi turut mempunyai kesemua fungsi asas seperti mengambil gambar bersama keluarga, menonton filem dan video bersama yang tercinta dan bateri yang boleh tahan sepanjang hari. Senang cakap, Huawei Y5 2019 adalah satu hadiah yang praktikal dan berpatutan.

Abadikan detik Aidilfitri seisi keluarga dengan prestasi kamera hebat

huawei y5 2019

Huawei Y5 2019 boleh menangkap gambar dengan prestasi hebat atas kehadiran kamera utama 13MP f/1.8 nya. Kualiti gambar yang diambil dijamin terang seperti kristal kerana kameranya adalah sensitif terhadap cahaya. Ini bermakna, walaupun di dalam keadaan kekurangan cahaya, gambar seisi keluarga anda ketika Aidilfitri kelak pasti 100% sempurna dengan setiap wajah akan jelas terpampang. Mereka yang berusia juga tidak akan ada sebarang masalah untuk menggunakan kamera Huawei Y5 2019 ini. Tekan je dah boleh dapat gambar yang awesome!!!

Lebih ruang, lebih keterujaan

huawei y5 2019Untuk datuk dan nenek kita, benda yang paling penting adalah dapat melihat gambar cucu-cucu dan anak-anak kesayangan menerusi telefon pintar mereka. Huawei Y5 2019 menyediakan ruangan simpanan sebesar 32GB. Jadi datuk dan nenek kita tak payah risau nak kena padam ke, nak kena save gambar ke komputer ke sebab memang boleh simpan sebanyak mana gambar dan video yang diingini. Kalau itu tak mencukupi, Huawei Y5 2019 juga mempunyai 3 slot yang boleh diisi dengan 2 sim kad dan 1 kad memori bersaiz sehingga 512GB. Besar gila kan?

Unlock dengan menggunakan Fast Face

huawei y5 2019

Orang tua nie memang pelupa dan kadangkala kata laluan handphone sendiri pun tak ingat. Sebab itulah Huawei Y5 2019 mempunyai fungsi Fast Face yang boleh “unlock” telefon dalam tempoh 1.5 saat, walaupun ketika penggunaan berat. Senang dah lepas nie tak payah diorang nak ingat password. Hulur je muka kat skrin terus dah boleh guna. Senang sangat-sangat kan?

Tak licin, 3 pilihan warna & rekaan yang unik
huawei y5 2019Huawei Y5 2019 hadir dalam 2 pilihan rekaan dan 3 warna iaitu:-

1. Rekaan metalik dengan warna Midnight Black dan Sapphire Blue
2. Rekaan dengan tekstur seperti kulit berwarna Amber Brown

Apa yang menarik tentang rekaan tekstur seperti kulit Amber Brown ini ialah ia tahan calar, debu dan juga cap jari. Selain itu rekaannya juga memastikan ia kurang licin, mudah dipegang dan mudah digunakan dengan 1 tangan. Sesuai sangat untuk mereka yang berusia kan?

huawei y5 2019

Jadi tunggu apa lagi? Memang ini adalah hadiah terbaik untuk dibawa pulang ke kampung buat keluarga yang tercinta. Dapatkannya sekarang di kedai Huawei berdekatan anda atau boleh beli terus di Huawei Online Store. Selamat hari raya!!!

Page 1 of 3112345...102030...Last »