Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(18 GAMBAR)Izara Aishah Tampil Comel Bergaya Untuk Fesyen Musim Panas

Sememangnya Malaysia ini cuacanya panas sepanjang tahun. Jadi tidak hairanlah KL Sogo mengeluarkan baju-baju fesyen terbaru yang bersesuaian dengan cuaca di panas. Kalau dahulu Scha Al Yahya tampil dengan gaya-gaya Korean, kini Izara Aishah pula tampil dengan gaya comel yang mampu mencairkan hati para jejaka.

izara kl sogo

Advertisement

Abang Nara teringat kenangan zaman muda-muda dulu ikut mak ayah pergi shopping di Sogo ketika Hari Raya menjelang. Masa itu memang Sogo paling top. Balik rumah siap bangga cerita dekat kawan. Mungkin dengan pendekatan mengambil pelakon-pelakon popular menjadi model mereka, Sogo akan dapat kembali gah seperti dahulu kala.

Lagi 17 keping gambar Izara Aishah beraksi comel untuk fesyen musim panas dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhnya kepada www.trendsetter.com.my.

izara kl sogo
izara kl sogo
izara kl sogo
izara kl sogo
izara kl sogo
izara kl sogo
izara kl sogo
izara kl sogo
izara kl sogo
izara kl sogo
izara kl sogo
izara kl sogo
izara kl sogo
izara kl sogo
izara kl sogo
izara kl sogo
izara kl sogo

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

154 Comments

  1. kiah tonggek

    June 1, 2012 at 6:01 pm

    izara cantik, cute, comel…. cuba banding dengan lopak. tak sesuai betul juara dewi remaja. Lopak kaya boleh lah bayar untuk jadi juara dewi remaja tue. HAHAHHHAHAH! Muka si lopak tue tak style mcm izara nie..natural je. kau hado lopak? lopak hado. Muahahahaha.

  2. puan lesung pipit

    June 1, 2012 at 2:15 pm

    jambul die mengingatkan aku satu program tv dulu…DIMANA JOE JAMBUL…hahahahahaha

  3. BaD

    June 1, 2012 at 8:56 am

    Malaysia ni bukan ker panas sepanjang tahun..berapi-api panasnyer..per rasional nk promo pakaian musim panas…lain ler ada salji ker..ni la yang dikatakan LEBIH OMPUTEH dr OMPUTEH (mat saleh ler tu)…hukhuk. Bab jambul mcm taek lembu tuh….makeup artist dia bingai sb xsesuai langsung, Izara pun xkureng bingai sb bior jer makeup artist nak wat per kat rambut dia..

  4. BaD

    May 31, 2012 at 7:35 pm

    Kiut miut pun..kentut busuk gak…hukhuk, ana purcaya ramai setuju dgn fendafat ana ini….tuuuttt..tuuuuttt..!! jangan mare

  5. kecewa

    May 31, 2012 at 7:33 pm

    izara x pandai hargai peminat..aku ingatkan dia lain..berbeza dari yg lain..rupanya sameee je..malah lagi teruk..susah sgt ke nak hargai peminat..xyah la nak eclusive sgt pon..aku kecewa dgn dia..kecewaaa..huhuhu.. :(

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama