“Semalam Kau Kata Nak Call JAIS, Silakan Call” – Kenyataan Fara Kepada Isteri Shuk

Hiburan

“Semalam Kau Kata Nak Call JAIS, Silakan Call” – Kenyataan Fara Kepada Isteri Shuk

Sejak semalam kecoh pasal rumah tangga pengacara dan penyampai radio Shuk Sahar yang dikatakan curang lagi. Betul tak serik, padahal sebelum ni pun dah kantoi. Kalau korang tengok apa yang isteri Shuk kongsi dekat Instagram dia tu, sumpah sedih gais!

shuk sahar curang
3 years ago

"Selama Ini Aku Diam Demi Jaga Aib Suami" - Isteri Dedah Shuk Sahar Curang Lagi?

Advertisement

Isu ni jadi semakin panas selepas Fara Salleh yang merupakan wanita yang bersama Shuk itu berbalas kenyataan di Instagram.

“Semalam kau kata nak call Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) kalau aku tak bagi kau masuk. Aku silakan kau call JAIS, aku siap bagi tahu call polis. Memang aku tak bagi masuk sebab rumah aku. Aku boleh tunjuk tour satu rumah kalau betul sembunyikan manusia dalam rumah.”

Malah Fara menafikan bahawa dia ada menghalau isteri Shuk,

“Bila masa aku halau kau, nak tunggu depan rumah sampai manusia kau cari tu keluar. Bila masa aku dirayu sampai kau menangis. Bila masa aku campak kasut dekat kau.”

Apapun kenyataan yang Fara ni buat, Rossalennah iaitu isteri kepada Shuk mempunyai bukti yang kukuh. Bukan tu jer, jiran-jiran dekat situ pun menjadi saksi kejadian yang berlaku. So, apa pandangan korang gais?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...