Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Selama Ini Aku Diam Demi Jaga Aib Suami” – Isteri Dedah Shuk Sahar Curang Lagi?

shuk sahar curang

Selepas beberapa bulan reda isu pergolakan rumah tangga personaliti Shuk Sahar, ianya kembali menjadi sebutan ramai dek isterinya yang meluahkan kecurangan lelaki itu bersama seorang wanita bersama Fara Salleh.

Menerusi entri di Instagram miliknya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah membongkarkan segala rahsia yang terpendam dalam hatinya.

Advertisement

“Selama ni aku diam dah sabar dan bertahan. Diam demi menjaga aib suami. Tapi semakin lama diam diorang semakin menyakitkan hati. Satu sibuk mengejar bujang, yang bujang tak sedar diri buktikan dia tak bersalah dan tak ganggu rumah tangga orang.”

shuk sahar curangSumber : Redaksi  
shuk sahar curangSumber : Redaksi  

Malah wanita itu yang mengikuti naluri hatinya telah menerjah rumah wanita tersebut namun pulang dengan hampa. Dia hanya disapa dengan lemparan kasut yang dipercayai milik Shuk.

“Allah tu maha adil naluri isteri tak pernah salah. Aku dah merayu menangis depan pintu minta belas kasihan, kau usir aku. Kau campak kasut Shuk depan aku suruh bawa balik. Apa dosa aku sampai aku kamu buat macam ni.”

Meskipun Instagram Rossalennah kini sudah ditukar kepada mod privasi, namun beberapa warganet telah berkongsi rakaman video di mana isteri Shuk itu berdiri di hadapan pintu rumah Fara Salleh.

Luah wanita itu lagi, dia berasa sangat lelah kerana perlu menghadapi dugaan perkahwinan ini. Sementara orang lain nyenyak tidur, dia perlu berkeliaran mencari di mana hilang suaminya yang sering meninggalkan dia dan anaknya.

“Aku ada anak-anak perlu jaga. Terima kasih kerana dah tinggalkan aku dengan anak-anak. Tapi hari demi hari, kau buang aku dengan anak-anak. Malam ni perjalanan aku jauh sangat, orang lain tidur, aku berkeliaran cari laki aku dimana”

shuk sahar curangSumber : Redaksi  

Bukan itu sahaja, Rossalennah turut mendedahkan bahawa dia sering menerima mesej dengan kata-kata makian oleh Fara Salleh.

shuk sahar curangSumber : Redaksi  

Pernah dikaitkan dengan wanita yang sama sekitar Julai lalu, warganet yang membaca luahan hati Rossalennah nyata bersimpati dengan nasib yang menimpa wanita itu dan berharap dia bersabar dalam menghadapi dugaan ini.

SUMBER : Redaksi
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

10 Comments

  1. brunes

    January 25, 2021 at 11:41 am

    lepas kau meroyan publicy ni, lepas ni kau jangan lah terima si syuk ni ok. kalau kau terima juga sesungguhnya kau sama spisis dengan si bella yang annoying tu. kalau nak meroyan kau all out lah terus tinggalkan spesis lelaki yang miang dan tidak bertanggungjawab ni. your kids deserves better. hell you deserves better and you know it. mudah2an urusan kau dipermudahkan dan semangat kau kuat sis

  2. bcjkd

    January 24, 2021 at 1:16 am

    mohon industri hiburan boikot shuk ni. ajar sikit

    • Anonymous

      January 24, 2021 at 1:53 pm

      setuju..utk artis yg ade mslh attitude yg bole membawa pengaruh buruk..mmg patut di gam

  3. Low quality meleis men

    January 23, 2021 at 7:14 pm

    Blah je..claim harga sepencarian..hilangla yg menyondol tu nnti bila harta dh kurang..mintak duit anak bulan2 lg… tgk cinta dorang tinggi mana..laki meleis ni selalu guna sentimen boleh kawin byk sb tu jd mcm ni..padahal bercinta, memantat dlu.. islam sgt ke tu…

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top