Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

10 Calon Finalist Wanita Untuk Program ON AIR

Hangat sebentar dengan kontroversi kritikan Dang Suria, program ON AIR sudah pun ditayangkan lebih kurang 6 minggu. Dan pada hari Rabu yang lepas, 10 finalist wanita telah pun diumumkan. Dan Abang Nara agak terkejut kerana ada junior Abang Nara semasa belajar dulu tercalon.

syakirin on air

Advertisement

Tahniah diucapkan kepada Syakirin kerana berjaya menjadi finalist. Memang daripada dulu Syakirin atau nama manjanya Reen memang berbakat di dalam bidang pengacaraan. Harap-harap dengan berjaya menjadi finalist, bakat yang ada dapat diasah sepenuhnya.

Apa pun calon-calon lain pun nampak hebat jugak. Good luck kepada semua finalist. Selamat bersaing dengan sihat. Lagi 9 calon peserta wanita untuk program ON AIR dengan membaca entri ini sepenuhnya.

syakirin on air

Advertisement

syakirin on air

syakirin on air

syakirin on air

syakirin on air

syakirin on air

syakirin on air

syakirin on air

syakirin on air

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

72 Comments

  1. zam

    March 10, 2012 at 11:35 pm

    tahniah la yer….apepepun good luck :)

  2. mat office office

    March 10, 2012 at 9:44 pm

    hi dato minah jambu i like you

  3. mak senah rindu tok dogol

    March 10, 2012 at 7:20 pm

    td aku tgk bonohan.sape yg nk relaxkan otak jgn tgk cite ni.. cite ni utk org2 yg nk berpikir jer.. giler bosan aku tgk cite ni sbb aku tgh stressss time 2.. tp sbnrnye cite ni mgisakn ttg adik beradik,pesahabatan ,musuh dlm selimut, dll,, cite ni bole masuk betanding la..sbbc ite ni ala2 cite arahan arwah jasmin ahmad dulu.. so slowy,so dramatik,so bosan tp sarat dgn msg2..sbb 2 arahan die salu mng.. huh! sape yg xsuke dgn org kelantan jgn tgk..sbb cite ni totaly kecek kelate.. huhu so kesimpulannye.. org malaysia lebih suke cite yg relax, lawak (wlpn ketare bodohnye),seram n cite aksi.. fullstop!..

  4. dato minah jambu 24jam mengadap computer

    March 10, 2012 at 5:55 pm

    dahlia jambu tapi nurheda patut di beri peluang ….jangan asek asek nk ambek yg jambuuuuu je !!! minah tudong tk payah ambek lah !!! serembah serembeh ngan tudong naik rimas minah jambu lah !!!! atas tutop dekat dada tejojol !! lebih baik tk pyah pakai tudong !!!!! nyampah !!!!!

  5. budak TELS

    March 10, 2012 at 5:52 pm

    Nurul Hana ni budak UiTM Seksyen 17, TESL, gedik siot masa kat uitm dulu, nyampah giler aku, memang giler glamer

    • dato minah jambu 24jam mengadap computer

      March 10, 2012 at 5:59 pm

      budak pompan ni baruuuuu nk jadi calon dhhhhhhhhhhhhhhhhhh cakap dia gedik la gila glamer la……memang orang melayu tk boleh senangggggg ada jeeeeeeeeeee yg nk di cakap kn nye cuba diam mulot tu !!!!!!! atas tudong mulot macm sial !!!! jenis hati tk bagos n tk baik ………..

    • awek

      March 10, 2012 at 8:12 pm

      ala….jeles lettew

Loading...
To Top