Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

10 Calon Finalist Wanita Untuk Program ON AIR

Hangat sebentar dengan kontroversi kritikan Dang Suria, program ON AIR sudah pun ditayangkan lebih kurang 6 minggu. Dan pada hari Rabu yang lepas, 10 finalist wanita telah pun diumumkan. Dan Abang Nara agak terkejut kerana ada junior Abang Nara semasa belajar dulu tercalon.

syakirin on air

Advertisement

Tahniah diucapkan kepada Syakirin kerana berjaya menjadi finalist. Memang daripada dulu Syakirin atau nama manjanya Reen memang berbakat di dalam bidang pengacaraan. Harap-harap dengan berjaya menjadi finalist, bakat yang ada dapat diasah sepenuhnya.

Apa pun calon-calon lain pun nampak hebat jugak. Good luck kepada semua finalist. Selamat bersaing dengan sihat. Lagi 9 calon peserta wanita untuk program ON AIR dengan membaca entri ini sepenuhnya.

syakirin on air

syakirin on air

Advertisement

syakirin on air

syakirin on air

syakirin on air

syakirin on air

syakirin on air

syakirin on air

syakirin on air

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

72 Comments

  1. Zulfadli

    March 26, 2012 at 11:28 am

    owhhh…ini junior sayerrr…

  2. minahrempit

    March 19, 2012 at 5:22 am

    bakal2 pengacara????????????? xde klass..

  3. monte cristo

    March 12, 2012 at 12:31 pm

    dunia oh dunia, manusia oh manusia, wanita oh wanita….dr hasil nukilan u all yg mengutuk mengata mengkeji menghina ni pun dah x mencerminkan diri sebagai seorang yang solehah…x semestinya org yang pakai tudung tu lebih beriman, bersih….itu kan 1 penampilan dr segi luaran sahaja…n dr aspek agama, saya x nafikan…yang penting keimanan dr segi hati budi kita (dalaman)… tapi apa pun, rancangan ini mampu utk memberi keyakinan jati diri dr aspek kewartawan n pengacaraan…im vote for Harleena….

  4. dhiaa

    March 11, 2012 at 8:02 pm

    aku suka dahlia, harleena, syakirin :)

  5. Syed

    March 11, 2012 at 2:56 am

    Tahniah kepada yg terpilih…. Buat yg terbaik, sebab bukan senang nak dpt peluang mcm ni :)

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top