Written by AbangNara | October 30th, 2014

Selalunya kalau penggambaran drama di luar negara, tempat yang sering menjadi pilihan pengarah ialah Paris, London dan kota-kota Eropah seperti Istanbul, Venice serta sebagainya. Jadi apabila mengetahui Remy Ishak dan Sara Ali diterbangkan ke Sarajevo, Bosnia untuk penggambaran drama Satu Hari Di Sarajevo, terasa unik dan terus menarik perhatian Abang Nara. Memang jarang Bosnia menjadi pilihan, pasti unik drama yang akan ditayangkan di TV9 ini.

remy ishak

Remy Ishak sekarang ini sedang popular menerusi drama Kasih Berbisik yang ditayangkan di TV3. Sementara drama Maaf Jika Aku Tak Sempurna lakonan Sara Ali juga baru selesai ditayangkan di saluran yang sama. Nampak gayanya kedua-dua pelakon ini amat murah rezeki dan terus dibanjiri tawaran. Alhamdulillah. Tak sabar nak tengok gandingan mereka berdua.

remy ishak

Apa pun diharap penggambaran drama Satu Hari Di Sarajevo yang turut menampilkan Rita Rudaini ini berjalan lancar. Tengok gambar pun dah tahu betapa sejuknya cuaca di Sarajevo. Sila pakai baju tebal-tebal. Nanti demam pulak. Hehehe. Lagi beberapa gambar Remy Ishak dan Sara Ali di Sarajevo, Bosnia dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Jaket yang boleh bertukar warna seperti sumpah-sumpah

 
Written by AbangNara | October 30th, 2014

Inilah nasib menjadi seorang ibu tunggal sejelita Rita Rudaini. Asal ada berlakon dengan pelakon lelaki kacak, pasti akan ada gosip bercinta yang akan timbul. Terbaru, Rita melahirkan rasa kurang selesanya selepas digosipkan dengan Remy Ishak. Desas-desus percintaan antara mereka ini timbul selepas sekeping gambar Rita bersama anak buah Remy Ishak di lokasi penggambaran tersebar. Hmmm. Kesian kan jadi Rita?

rita rudaini

Sebelum ini Rita juga pernah dikaitkan dengan penyanyi Nomad sehingga menimbulkan kemarahannya. Kata Rita menerusi Harian Metro:-

Sebelum ini saya dah pernah kena dengan Nomad, sekarang dengan Remy Ishak pula. Saya tak suka dan tak seronoklah bila digosipkan macam ini. Saya rasa tak sedap orang komen macam-macam hanya kerana saya janda. Maruah saya diperlekeh bila orang luar komen macam-macam. Tahu sajalah status janda ini orang mudah fitnah macam-macam sesuka hati mereka.

Kenapa pula isu ini (bercinta dengan Remy) timbul tiba-tiba dan mengapa sekarang? Sedangkan saya sudah kenal Remy dan pernah berlakon bersama beberapa kali sebelum ini tapi tak ada pun orang nak gosipkan. Hanya kerana saya kebetulan bergambar dengan anak buahnya di lokasi tiba-tiba orang tuduh kami bercinta. Kelakarlah dan tak masuk akal.

Inilah harga yang perlu dibayar menjadi seorang insan bernama Rita Rudaini. Iyerlah, orang cantik memang jadi buruan ramai lelaki. Mungkin gosip ini timbul kerana para peminat mahukan Rita segera bersuami kembali dan menikmati kebahagiaan hidup sebagai seorang isteri. Sayangnya, Rita menegaskan buat masa ini hatinya masih tertutup lagi. Kata Rita lagi:-

Ketika ini hati saya masih tertutup untuk mana-mana lelaki. Kalau betul ada lelaki yang dapat bukan hati saya semula, saya sendiri akan berkongsi dengan semua. Siapa yang kenal saya tahu saya bukan jenis kejar lelaki, itu diri saya dari dulu.

Tapi bagi orang tak kenal saya, mungkin orang akan sangka saya gila ‘anak ikan’ seab dikaitkan dengan lelaki muda. Padahal semua benda yang tak betul. Hal macam ini tak elok untuk masa akan datang sebab bila anak-anak saya sudah pandai membaca, takkan mereka nak baca benda-benda macam ini.

remy ishak

Sabarlah ye Rita. Lumrah kehidupan semua ini. Abang Nara pun percaya Rita takkan semudah itu mencari pengganti bekas suaminya. Seperti yang dikatakan, bila dah bertemu pengganti, Rita pasti akan berkongsi berita gembira itu dengan kita semua. Sehingga ke saat itu, harap kita bersabar dan tak buat gosip murahan sebegini.
izie fashionP.S: Jom shopping baju2 cantik kat iziefashion . Harga dijamin berpatutan. Semua item ready stock. Trusted seller. Berdaftar dengan SSM. Belian boleh dilakukan di website @iziefashion di www.iziefashion.com . Boleh cek stock availability status dekat website jugak. Cepat dan pantas.

Written by AbangNara | January 10th, 2014

Kalau Abang Nara ialah Remy Ishak, pasti sedang melompat kegirangan sekarang ini. Mana tidaknya, si ayah sudah memberi “lampu hijau” untuk meneruskan perhubungan dengan anak perempuannya. Kalau anda tidak tahu, desas-desus sedang bertiup kencang yang Remy Ishak dikatakan bercinta dengan Budi Citawan, anak kepada Wan Hanafi Su.
remy ishak dan budi citawanKeintiman Remy Ishak dan Budi Citawan menimbulkan spekulasi percintaan apabila mereka berdua sering dilihat hadir bersama ke beberapa majlis. Seperti biasa tiada komen daripada Remy Ishak atau Budi Citawan sendiri mengenai status perhubungan mereka. Kata Wan Hanafi Su kepada Harian Metro:-

Saya tak ada masalah jika mereka berkawan. Apa salahnya sebab saya pun pernah muda dan lalui macam mereka. Kalau mereka berkawan begitu, saya tak ada halangan. Kebetulan saya memang kenal Remy dan menyenangi sikapnya. Jadi apa salahnya kalau mereka memang berkawan, saya restui saja.

remy ishak dan budi citawan

Alhamdulillah. Awal-awal lagi dah dapat restu, makin senanglah kalau betul-betul bercinta dan nak masuk meminang nanti. Abang Nara tengok Remy dan Budi Citawan pun memang sama cantik sama padan. Peminat pun pasti dah tak sabar nak tengok Remy naik pelamin. Kalau ada jodoh, segerakanlah.

P.S: Perjalanan mendaki gunung yang amat seriau

Written by AbangNara | April 1st, 2013

Filem Sembunyi Amukan Azazil sedang hangat ditayangkan di pawagam sekarang ini. Ini adalah filem pertama arahan Khabir Bhatia. Dengar ceritanya, filem ini memang menarik dan penuh dengan kejutan. Itu daripada apa yang dibaca oleh Abang Nara di Twitter dan Facebook.

azazil

Namun hari ini, telah timbul satu kontroversi apabila pihak Grand Brilliance sendiri memuatnaik salah satu adegan “deleted scenes” filem ini di laman YouTube. Adegan ini merupakan adegan malam pertama di antara Remy Ishak dan Diana Danielle. Kalau dah namanya malam pertama, mestilah adegannya pun agak hebat kan?

Rata-rata komentar yang diterima memohon pihak Grand Brilliance untuk membuang video ini. Banyak penonton yang tidak memahami tujuan “deleted scene” ini dimuatnaik. Kalau dah tidak lepas di pawagam, mengapa perlu ditayangkan menerusi Youtube?
azazil
Kalau Farid Kamil tengok nie mesti panas hati dibuatnye. Hehehe ~~~ Apa kata anda?