Written by AbangNara | October 21st, 2014

Baru-baru ini, Nora Danish menjadi selebriti pertama Malaysia yang mempunyai jumlah pengikut di Instagram melebihi angka 1 juta. Abang Nara ingatkan lambat lagilah selebriti lain yang akan berjaya mencapai angka yang serupa. Tup-tup kini Emma Maembong sudah ‘join the club’. Rasanya kalau tak silap Emma Maembong telah mencapai angka ini kira-kira 2 minggu yang lalu. Power sungguh!!!

emma maembong instagram

Walaupun sudah mempunyai kekasih, fakta itu ternyata tidak menghalang kepopularitian Emma Maembong. Sering memuatnaik gambarnya berselfie dan aksi bersama monyet kesayangan, jumlah pengikut Emma bertambah dengan kadar drastik selepas dirinya bertudung. Tak dinafikan Emma memang makin cantik dan comel sejak berhijab. Untunglah Zizan.

emma maembong instagram

Semoga angka ini akan terus meningkat dari semasa ke semasa. Tahniah diucapkan kepada Emma Maembong. Apa pun, makin ramai pengikut, makin banyak ragam. Jadi semoga semakin berhati-hati berkongsi gambar yang boleh menimbulkan kontroversi. Lagi gambar si comel Emma Maembong dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Seni coretan pada kereta

emma maembong instagram
emma maembong instagram
emma maembong instagram
emma maembong instagram
emma maembong instagram
emma maembong instagram
emma maembong instagram
emma maembong instagram

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

29 responses to Selepas Nora Danish, Kini Pengikut Emma Maembong Di Instagram Cecah Angka 1 Juta

  1. mekD says:

    emma sungguh comel

    0

    0
    • Bedah says:

      1 juta ke 2 juta ke…bukanya duit pun. :(

      0

      0
    • Mak Jemah says:

      kerja parttime artis2 Msia- …..berselfie!

      0

      0
      • Anonymous says:

        semua orang selfie kottt.. antara upload kt internet ngn tak upload jee.. mcm ko tak selfie pulak kan

        0

        0
    • rrrraaarraaaa says:

      hahah..makin terselah wajah kekampungan … lalala

      0

      0
      • aku cantik says:

        lawa je pun..muka pn ada ikut kategori kg atau bndar ke..ikut gen kot.
        cuba upload muka ko nak tengok ckt..

        0

        0
        • rrrraaarraaaa says:

          hahahaha..lalalalalaa… emma maembong le ni yg komen.. nasib ko la..dh la tak skolah! pemalas skolah! merendekk ngn jantan je keje ko… lalalalala

          0

          0
        • aku cantik says:

          ko ingat emma je yg cantik dlm msia ni.
          aku bkn emma tp dah biasa jumpa org mcm ko jadi dah sng nak detect ciri2nya melalui kata2…hahahaha!
          tak minat emma tu tp lg tak minat baca komen ko.
          setau aku dia bkn mls skolah tp homeschool..biasalah org berduit..
          kau kutuk org kg tp mcm ko je yg hulu kg kerana mcm x pernah jumpa org yg home school jek.
          btw aku belajar tinggi.

          0

          0
  2. Anonymous says:

    sian artis msia utk dptkan fans sejute…berjanggut menunggu…klu artis omputeh sehari je followers dh berjute…oppss sori terlebih sudahhh…papepun congrats emma maembong!!!

    0

    0
    • infiniti says:

      dh mmg la..international rmi yg knl..
      artis omputeh pun klu x international berjanggut jgk mnunggu

      0

      0
  3. makjemah says:

    DAHTU? ADA AKU KESAH? FOLLOWER AKU TAK SAMPAI SERATUS AKU TAK KECOH PN

    0

    0
  4. nok gebuzzz says:

    so,buat la anugerah tok pengikut paling ramai………dlm ABPBH…haha!!

    0

    0
  5. emapatin says:

    bila dh ade sejuta followers, jgn nampak riak mcm artis yg sebelum ni ade sejuta followers tu yea…dh mcm hape..dihangkut dek jantan kesana sini..tpi ok la mak pn xmarah kan.

    0

    0
  6. Jenab says:

    Ok la kot , dari nd tu bila lah nak kawin, pakai tudung , ..

    0

    0
  7. puteri says:

    dapat followers 1 juta pun kalo lebih byk haters yg kondem bgi sakit hati jerrr baca komen

    0

    0
  8. bijan says:

    emma ada 1 juta follower aku x heran sgt..yg aku heran, instagram monyet si emma pon smpai beribu follower apa kes?ada jugak org yg bodo yg g follow instagram monyet kan..

    0

    0
  9. nora says:

    ade je melayu punye komen negatif and tak puas hati.,…sedeyyyyy !!!

    0

    0
  10. badang says:

    pandai ke minah nie main….muat ke spedo amamt tu

    0

    0
  11. haha says:

    info : shila amzah followers dia kt weibo 2 juta . kbye

    0

    0
  12. king_kong says:

    monyet2 mana yang add emma nie smpai 1 juta???

    0

    0
  13. gorgon says:

    Beli like…tak heran pon..aak..

    0

    0
  14. anon says:

    Hmm….org2 melayu ni mcm biasa lah komen2 yg negatif berbaur iri hati/dengki. lngatkan bila jadi org islam hati lbh mulia, rupa2nya tak. Bangsa melayu islam lah yg paling teruk perangai. Neway congrats emma.

    0

    0
  15. alahai… makin comeyy emma skang ni.. patutla follower ramai…

    0

    0
  16. babunta says:

    boleh beli followers lah..apa nak heran. Bayar jer $$ 2 hari kemudian naik ler. Nak lagi ramai bayar lagi banyak $

    0

    0