Written by AbangNara | November 21st, 2014

Kemunculan kembali Amelina baru-baru ini ternyata menarik perhatian ramai. Mana tidaknya, selama ini Ratu Dangdut ini telah menyepikan diri selama 15 tahun. Namun ada juga yang tertanya-tanya ke mana perginya tudung yang dipakai oleh Amelina sebelum ini. Ramai yang beranggapan Amelina sudah berhijrah namun penampilan terbarunya tanpa tudung ternyata menimbulkan pelbagai spekulasi.
amelina
Amelina sebelum ini dilihat dengan imej bertudung ketika kontroversi rumah yang didiaminya. Menerusi Harian Metro hari ini, Amelina menjelaskan yang dirinya memang tidak pernah bertudung. Kata Amelina:-

Hakikatnya saya memang belum bertudung lagi. Saya tak mahu isu bertudung atau hal peribadi dijadikan bahan untuk publisiti atau disalahertikan kononnya untuk meraih simpati.

Pada usia begini, tak perlu saya berpura-pura dengan bertudung semata-mata untuk meraih perhatian orang. Yang lebih penting setiap tindakan kita perlu seiring dengan niat dan hati yang ikhlas.

Tapi saya tak nafikan perlu jadi kuat dan cekal untuk menghadapi perubahan dunia hiburan hari ini terutamanya dalam era media sosial yang laju dan meluas

amelina

Diharap semua pihak kini memahami penjelasan Amelina ini. Abang Nara tak sabar nak mendengar lagu terbaru dari Ratu Dangdut ini yang dikatakan bakal dicipta oleh Ajai. Pasti meletop!!! Buat para peminat Amelina, boleh ikuti perkembangan terbaru penyanyi ini di Instagram AmelinaOfficial.

iziefashionP.S: Jom cantik bergaya dengan fesyen Europe terkini di iziefashion.com.. Harga dijamin berpatutan. Penghantaran percuma untuk pembelian RM75 ke atas. Anda pasti berpuas hati dengan kualiti dan harga yang ditawarkan.

 

49 responses to Saya Memang Belum Bertudung – Amelina

  1. first says:

    FIRST!!!!!!!!!!!!!

    0

    0
    • john says:

      Habislah mas idayu… ko bertahan dulu sbb amelina dah blah je…tak ramai retis dangdut…skrg amik ko…kekwat sgt

      0

      0
      • Anonymous says:

        edit gmbar tu yg paling kelakar

        0

        0
        • Abang Jailani says:

          Amelina Comeback?? Biar betik !!!
          Comeback to her family ke? Bukan ke dia ni lepas kahwin terus tinggalkan family dia…. Ala ala si tanggang modern ? Adoi makcik….nak gelek dangdut atas pentas lagi ke?

          Saya tak minat dangdut….tapi saya respect suara Amelina nyanyi dangdut….Dia memang ratu dangdut Malaysia…..

          Saya harap comeback dia lebih sopan….bersesuaian usia yang dah tua…
          Saya juga berharap….dia kembali rapat dengan family dia…
          Saya berharap harap sangat sangat Amelina tak edit gambar dia nak kasi lebih UP… Hahahaha….

          0

          0
      • Carilh Redha Allah Slagi Bernyawa says:

        Salam… Kenyataan yg tidak Spatutnya di kluarkan oleh Seorg Muslim …
        (Peringatan buat diri sy dan saudr muslimku terutama bg musliamah yg seringkali menggunakan alasan ‘TUNGGU IKHLAS BARU MENUTUP AURAT’

        1. ” Pada usia begini …
        – (Maksudnya amalina tdk lama lagi bakal akan menjd warga emas)

        2. ” Sy tdk perlu berpura pura bertudung smata2 utk meraih perhatian org …
        – (Maksudnya tdk mahu mnjd spt munafik (manusia yg berpura) dngn berpura2 tp terlupakah amalina bhw menutup aurat itu wajib wlpn hamba Allah itu ikhlas @ pun tidak. Perkara wajib bg stiap muslimah).

        3. ” Yang lbh PENTING setiap TINDAKAN kita perlu dngn NIAT dan HATI yg IKHLAS …
        – ( Maksudnya sy sndri kurang fahami maksud sbnr di ats.Tindakan perlu seiring dngn niat dan hati yg ikhlas ??.)

        – Ya mmg betul… Niat kita dlm Ibadah kena ikhlas tetapi bukan ats pkara maksiat.
        – Benar .. Stiap Muslim perlu ikhlas dlm ibadah2 spt menutup aurat dll.
        – Persoalannya di sini jk tdk ikhlas maka ADAKAH Allah swt benarkn kita buka aurat?. Sudah tentu tidak.

        – Bagaimanakh ibadah2 yg lain spt solat, berpuasa, zakat? Adakh kita hendak tunggu sehingga ikhlas juga?….

        – Jelas kenyataan amalina BERCANGGAH dngn syariat. Jd JNGN gunakan perkàtaan Ikhlas jk ingin melakukan perkara2 maksiat spt mmbuka auratnya.

        – Buat shj perkara2 Ibadah dn kebaikan itu wlpn tdk ikhlas … Insya Allah Keikhlasan akn menyusul kemudian ctnya memberi sedekah.
        – Allah tdk akn mengubah nasib @ sifat seseorg skiranya kita tdk berusaha ke arah itu.

        – Hidayah dan iman perlu dicari bukan menunggu tanpa usaha. Barulah Allah akn beri berdasrkn niat dan kesungguhan hambaNya.

        – Tujuan Kita Dihidupkan utk beribadah semata2 krna Allah. Dlm Ibadah ada Niat dan Praktikalnya serta hukum hakamnya khusus dlm stiap ibadah.

        4. Jngnlah kita mnjd spt mrk yg munafik seolah2 tdk tahu sesuatu hukum itu. Skiranya tdk tahu pergilah menuntut ilmu agama. Sngt mudah di msia ini.

        – Ramai di kalangan mrk yg mengeluarkn kenyataan spt ini kbnykkn dilahirkn muslim. Bukanlah di kalangan mrk yg baru kembali@revert to agama islam yg tdk tahu ASAS hukum hakam dlm agama trutama dlm bab mnutup aurat.

        – Jngn sesekali ada niat dngn memutar belitkan hukum Al Quran krna akibatnya kita tdk mendpt Redha Allah hatta Nyawa kita pun milik Allah.

        – Cnthnya Tdk smestinya yg bertudung berakhlak mulia jd baik buka tudung atau tdk perlu bertudung. Dituturkn olh org islm sndri. Nauzubillah min zalik.

        – Bayangknlah jk mrk yg suka mengatakn sdemikian ini tdk sempat bertaubat dn meninggal dlm keadaan mengejut?….

        – Skali pun kita dlm kejahilan @ lalai TETAPI knpa mmbiarkan Kejahilan sepanjang hidupmum , lbh2 lg jk di usia menginjak ‘Warga Emas’.
        – Tiada apa yg dpt justifikasikn kejahilan ini di usia2 begini krn ‘Menuntut Ilmu itu adalah Wajib kpd setiap Muslim’.

        – Kita bkn berada di dlm Hutan Amazon @ di ngra kutub utara yg sukar mndpt ekses pengetahuan agama malah di kutub utara yg sejuk itu pun sudah ada masjid dan ada tazkirah mengajr agama. Penggunaan Laman maya @ Internet pun ada di mana2 pun blh di ekses.

        5. ” Saya tak nafikan perlu cekal dan kuat dlm menghdpi dunia hiburan …
        (Maksudnya kena kuat dlm tohmahan dr pelbagai phk dlm industri hiburan).

        – Kita tdk perlu jd kuat dan cekal dlm hiburan yg lagha krna itu tndanya kita tlh pun lemah imannya. Wlpn hiburan itu harus slagi ia mengikut syariaat.
        – Lihat shj kenyataan bercanggah mengenai hukum syariat mngenai aurat.

        – Wlpn kita kuat tp hakikatnya kita smakin lemah krna hanyut dlm kehidupn duniawi yg diumpamakn ibarat fatamorgana yg penuh penipuan. Itulah tipu daya syaitan. Mana mungkin kita akn kuat dan cekal. Tidak mungkin.

        6. Kekuatan bg muslim yg HAKIKI adalh Berjaya dlm Jihad Melawan Hawa Nafsu @ Berhijrah dr kehidupan yg hnya berlandaskn duniawi semata2 kpd duniawi dan ukhrawi.
        – Keseimbangan keduanya sngt penting dan tdk meninggalkn salah satunya spya kita mnjd hamba2Nya yg bersyukur.

        7. Brkemungkinan amalina sbnrnya hendak mncari rezki. Sy brsimpati skiranya dia benar2 dlm kesusahan.

        – Ramai penyanyi yg brtudung. Perlahan2lh utk berubah jk mnghadapi kesukaran utk berubah scara dranstik.

        – Skiranya tdk mahu bertudung skurang2nya TIDAK perlu mengeluarkn kenyataan spt di ats itu.
        – Bumi ini luas, carilah rezki yg benar2 halalan toyibah spt rakan duetmu Abg Iwan dn abg iwan masih lg menyanyi wlpn skrg dlm genre berlainan.

        – Msia ngra bertuah bkn spt ngra afrika @ syiria yg mnghdpi kebuluran. Mungkin malu krana dulu pernah senang dn skrang susah. Bnyk skali pintu mencari rezki.

        -Ingtlah ujian Allah adalh di waktu senang dan jg susah. Jk keadaan sudah terlalu mendesak sngt Pusat Zakat sedia membantu jd tiada alasan).

        – Wahai muslim … Ingatlah Janji Allah skiranya Kita bertaqwa maka Allah akan beri Rezki dari jalan2 yg tidak hambaNya sangka. Allah yg beri rezki krna Allah Pemilik Segalanya.

        – Kita tdk perlu takut krna selagi hidup kita akn di beri rezki kecuali org yg mati. Kematian shj penamat rezki kecuali para nabi, para syuhada dan mrk yg dimuliakn olh Allah krna Ikhlas dngn stiap Amalannya kpd Allah.

        – Hatta mrk yg engkar, kufur kpdnya pun di beri rezki inikn pula seorg muslim. Sesungguhnya Allah takkan bersalahan dngn Janjinya. Senjata org mukmin adalh DOA. Samaada Cepat, lambat @ digantikan yg lain Itu smua terpulang kpd Allah krna Allah Maha Mengetahui apa yg terbaik buat kita. Berusaha, bertawakal dn bertaqwalh kpdNya. Insya Allah.

        8. Skiranya ingin membuat ‘Comeback’ … TIDAK PERLU membuat KENYATAAN spt mrk yg belum baligh yg TIDAK tahu hukum halal dan haram ttpi skiranya hndk lakukan jua …..

        – Terpulanglah apa yg ingin dan lakukan di atas dunia yg fana ini tetapi JANGANLAH  Hukum Syariat itu di buat main2.
        – Ingtlah Al Quran itu Kalam Allah dan ada Syariat yg muslim perlu patuhi dan taati.
        – Kita sbg muslim mengapa sanggup mengeluarkn kenyataan2 yg mengikut hawa nafsu. Syariat2 ini diperintah Allah swt bkn hamba @ makhlukNya.

        9. Terpulang Jalan mana yg kita hendak pilih samada jalan lurus atau jln yg bengkang bengkok. Tp tdk sekali kali memutar belitkan Hukum yg Allah tlh tentukan. Ingt azab Allah.

        – Skiranya ada dikalangn mrk yg jahil dlm agama membaca dan menganggap yg kenyataan ini betul maka amalina akan mendpt dosa mrk juga. Wal iya zubillah min zalik.

        10. Sy harap Amalina, sy dan smua muslim akn mnjd muslimah sejati.

        – Smoga kita smua sbg muslim mnjd seorg mukmin sejati dan mndpt Taufik Hidayah dariNya. SesungguhNya selagi Nyawa dikandung Badan Pintu Taubat masih Terbuka buat kita smua.
        – Insya Allah. Aameen aameen rabal alamin.
        – Berpesan pesan lah kita ke arah kebaikan.

        11. Kesimpulannya disini. Ingtlah Hidup di dunia hnya skali tetapi yg PASTINYA AKHIRAT JUA KEKAL ABADI. Buatlh kputusan yg bijak brdasrkan Iman dn Taqwa. Samaada Hendak Pilih Jalan ke Syurga @ Neraka krna di situlah tmpt tinggal yg kekal selama2nya bg insan2 hina lg kerdil spt kita.

        – Renung sejenak agar kita tidak rugi dunia dan akhrat. Smoga kita smua mndpt Husnul Khotimah. Insya Allah. Aameen.

        – Buatlah amalan sebnyk2nya agar kita mnjd seorg muslim yg beruntung krna akhrnya kita jua yg AKAN Menerima Nikmat @ Azab di akhrat kelak berdasarkan amalan masing masing sewaktu kita hidup. Wallahu a’lam.

        – Yang baik semuanya dr Allah swt manakala yg buruk dr kelemahan sy sndri. Maaf jk kata2 ini menyinggung perasaan sebahagiàn muslim yg lain.

        – P/s: Sy harap abg iwan boleh memberi nasihat kpd rakan duetnya, amalina ni spya TIDAK mngeluarkan kenyataan agama yg terang2 melanggar syariat. Wlpn pandngn peribadi dn ditakuti dngn kenyataannya akn mempengaruhi org ramai terutama bg muslimah yg kurang pegangan agama mrk.
        Wallahu a’lam. Wasalam.

        0

        0
        • orkid rimba says:

          Tahniah untuk awak sebab rajin komen panjang lebar…

          0

          0
        • Marlina maslan says:

          Da kenapa la kau ni ?
          Sanggup post panjang lebar cam ni ?
          Bulu dlm kain tu da cukur ke ?
          Ah baik la buat yg patut.. Ok bye

          0

          0
        • mamisuka says:

          Mami rasa anak ni mesti amik course “undang2” shariah dulu kan??…komen dah macam peguam…siap ada klausa2 yg anak amik setiap penghujahan nak ni…mami rasa tersedak membaca komen nak…..kelassss!!

          0

          0
        • Mentol71 says:

          Panjangnya komen mau

          0

          0
        • Tingkatkn Iman .. Amalkn Sunnah says:

          Salam mrlina. Baiknya awk krna nasihat dn ingtkn umat Islm dah brcukur ke belum dlm kain itu. Nmpk kelakar tp ada benarnya. Smoga awk ikhlas dlm mmberi pringatan trsbt. Insya Allah dpt phala sunnah. Ssiapa yg amalkn sunnah nabi dan mngingatkn org lain dn mrk mngamalkannya mk awk pun akn dpt pahala sama malah di akhrt klak awk akn brsama2 dngn nabi. Syaratnya .. solat dan rukun iman islm lain ckp syrt. 40 hari klu kita tdk bercukur disitu mk bergayutanlah syaiton2. Bulu ketiak dan potong kuku jngn lupa. Islm sngt menitik beratkn dlm kbersihan. Wallahu a’lam.

          0

          0
        • sss says:

          eh panjang sgt la komen kau ni..igt pendek je..yg jd semangat nk bace jd malas la plk tgk pnjg sgt..sry to say klu nk brdakwah sila ringkaskan coz ini umat akhir zaman lbih kpd cepat n pantas!

          0

          0
        • anon says:

          Panjang sngt komen, nak baca pun malas…..ape2 je lah…

          0

          0
    • ek elehhh says:

      so?klu ko first ko dapat audi ke?

      0

      0
    • Aku ORang says:

      Sedih la gambar makcik ni..
      Nak edit muka tu pn agak2 laa..
      SEDIIIIHHHHHHHHHH..

      0

      0
    • cik yah slam says:

      tak pyh nak tunggu ikhlas..kalau tak mula sampai mati nti pun belum tentu jumpa ikhlas. hmmm

      0

      0
  2. poyos la says:

    hmm..ade org nk beli album makcik ni nti..berani ko ckp mcmtu xper la smga mkck ni dberi hidayah..

    0

    0
  3. Anonymous says:

    syik asyik asyikkkk…………

    0

    0
  4. Jenab says:

    yukkk , kita goyang yukkkk

    0

    0
  5. puiii says:

    puiiii

    0

    0
  6. aku tetap aku says:

    Tang gambar no 2 tu failed edit ke.. bulu mata dah tak keruan.. hehe

    0

    0
  7. aku lagi ler says:

    pasiaq putih tepi pantai…

    0

    0
  8. nana says:

    amelina,,ko ingat aku lg tak…hutang tetap menjadi hutang..

    0

    0
  9. aku says:

    yg muda berlumba2 berhijab..
    yg TUA2 berlumba2 mendedah aurat.

    0

    0
  10. zaza says:

    ah.edit tak edit. yg penting legend tetap legend!
    alah, dia ni org lama la….mungkin xberapa faham lagi dgn dunia edit2 ni. baru belajar mungkin.haha. xpe, amelina boleh belajar dgn scha alyahya mcm mana nk bg pose gmbr nmpak cntik. hihi.
    mas idayu? habislah kaauu.hahaha

    0

    0
  11. jemah says:

    Ney tak perlu la kot nak buat comeback bagai..zaman awak dh abeh dah..ingat budak2 skrg layan dangdut sangat ka?1 lagi p belajar edit muka guna camera kt hanez hantu raya tu..tak la nmpak fake sgt even muka menggerutu..

    0

    0
  12. elok beruba la amelina..si iwan tuh dh bhijarah..rumah kate pegi, kubur kate mari…klau tego, kate ustaz mee segera..ish3..

    0

    0
  13. Sabri Ali @ Nick says:

    Amelina sejuta kali lebih baik daripada Inul Daratista!

    0

    0
  14. Anonymous says:

    Amboi Seri Langkat Amboi Seri Langkat………..

    0

    0
  15. jemah pkasam says:

    zaman amelina dlu, mas idayu xde pun,seingat3 mas idayu blakon dgn aman graseka..tajuk ape ntah drama tu..lpas amelina xde,bru la mas idayu naik,,suara amelina sedap,nk buat comeback ok la tu..tp knapa bulu mata mcm tu?x payah edit pun xpe,dh lawa pun

    0

    0
  16. mak mah naik angin says:

    memori daun pisang! welkam bek alin!

    0

    0
  17. dari kakak minah jambu mrah bru says:

    lov u amelinaaaaaaaaa jangan lupa buat comeback yeeeee saya suka dengan nyanyian dangdut amelina lebih2 lagi lagu berduet dengan shida…helo shidaaaaa u tknk buat comeback ?

    0

    0
  18. Anonymous says:

    “Pada usia begini, tak perlu saya berpura-pura dengan bertudung semata-mata untuk meraih perhatian orang. Yang lebih penting setiap tindakan kita perlu seiring dengan niat dan hati yang ikhlas.”

    pada usia begini, aku rasa dia patut berfikir nak taat perintah Allah..niat ngan hati yg ikhlas saja x cukup mak cik oii..berat sgt ka nak letak sehelai kain atas kepala tu?pikir dulu sblm bg statement..

    0

    0
    • minah jambu sentiasa merah biru says:

      betol pe ! tk payah la nk cakap pasal tudong ke pe..dorang punye suka nk bertudong atau pon tkkkk..tengok mana majlis yg kite pegiiii kalau majlis tu perlu kan kite bertudong ha kite bertudong la ! kalau ke masjid misal nye dh tentu kite perlu bertudong kan tanda hormattttttt…kt pub atau pon karaoke perlu ke kite bertudong di tempat2 semacm itu ? ha kalau yg dh bertudong tkaaaaaan lah nk gi tempat2 yg macm tu tol tak ? tol takkkkkkk !!!!!!!! banyak lagi isu2 lain yg boleh kite cakap n bincang kan selain isu tudong huh ! mengarot !!

      0

      0
      • minah jambu sentiasa merah biru says:

        kenape mesti nk jaga artis2 dorang bertudong atau pon tak ? kalau nk islam sangat ha jangan datang kt blog nara ni ! eh nak jugaaaaaaaak dia datang n kasi komennnnn mengarot betol !! gi wirit la lagi bagos ada jugak faedah nye huh !!

        0

        0
        • Sofuya samri hasan says:

          Eh eh gatal pulak bawah akak ni .
          Tadi bila cukur lupa plak sapu krim
          …. Awwwww
          Arghhhh
          Ohhhh
          Mmmmm ..

          0

          0
      • Sayasygsaudarasaya says:

        Hadis daripada Abu Hurairah r.a. bahawa Rasulullah s.a.w bersabda yang bermaksud: “Ada dua golongan yang akan menjadi penghuni neraka. Aku belum pernah melihat mereka iaitu golongan yang mempunyai cemeti-cemeti bagaikan ekor lembu yang digunakan untuk memukul orang dan golongan kedua adalah para wanita yang berpakaian tetapi telanjang, berlenggang-lenggok ketika berjalan, menarik perhatian orang yang melihat mereka. Kepala mereka bagaikan bonggol unta yang senget. Mereka tidak akan masuk syurga dan tidak dapat mencium bau wanginya. Sesungguhnya bau wangi syurga boleh terhidu dari jarak perjalanan yang sangat jauh.” (Riwayat Muslim no. 3971) Dalam riwayat Imam Malik, ada sambungan hadis ini iaitu: “…Bau wangi syurga dapat dihidu dari jarak 500 tahun perjalanan.” (Al-Muwatta’, no. 1421)

        Dari Abdullah bin Amr radhiyallahu ta’ala ‘anhu, bahwa Nabi shallallaahu ‘alaihi wa sallam bersabda,????????? ?????? ?????? ?????“Sampaikanlah dariku walau hanya satu ayat” (HR. Bukhari)

        salam mak cik merah jambu sentiasa merah biru..
        Islam itu memudah dan mudahkan kita untk masuk syurga..sesungguh Allah maha pengampun..takut lah kamu pada Allah..kita mati tidak mengira usia..klu dh smpi ajal tgh makan pn blh mati..Saya tau dosa lain2..kubur lain..bolehkah mak cik mandi & kafan jenazah sendiri? boleh ke mak cik masuk kubur sendiri..mak cik pernah tgk cerita tnh kubur? hukum Allah tu berat wpn blm masuk kubur..saya bukan lah ustazah atau ustaz..tp sbagi org islan wajib kita menegur tanpa mengira pangkat darjat atau usia..bila mati kita adalah sama disisi Allah S.W.T

        0

        0
      • Anonymous says:

        Semoga manusia beridentitikan minah jambu ini dilakhnat oleh Allah SWT dan ditempatkan di neraka jahanam.

        0

        0
      • ssss says:

        stupid comment!

        0

        0
  19. Kemek Suhaiza says:

    tepat pada masanya amelina kembali amik tahta ratu dangdut mesia, saper kata dia dah tua, baru 30an muda lagi laa nokkkssss

    0

    0
    • gelek gerudi dah x relavan lg ... says:

      Adoiiiii …. dia dah 40an lahhhhhhh bakal mnjd warga emas bbrpa taun lg …. tak yah dangdut lah menyampah gelek2 tu. Buat tambah dosa jerrrrr. Nanti yg tngk pakcik2 yg usia ‘rumah kata pegi …. kubur kata mai … mai sini’ … tak ingt mati …. klu tak da gelek2 tu …. kira blh trima lahhhh … nak tnya skkit kemek suhaiza ada lg ke dangdut ni sbb ni zmn kakak2 mak2.

      0

      0
      • Mak kau punya laki no 2 says:

        Kau yg post ni pun akan tua jgk..
        So tk payah la nk nasihat org .

        0

        0
        • ntah aper2 lahhh dia ni ... says:

          Laaaa sbb sy akn tua la … sy bg tau. Dosa sbb gelek2 tu klu ppuan jln lenggang lenggok nak minta perhatian llaki pun berdosa. Awk bacalah hadith nabi. Sah2 @mak ko punya laki 2ni tak baca hadith. Sy muda pun tak buat mcm tu. Sy tngk di indon ramai llaki yg mcm tak ingt nak mati klu tngk ppuan gelek. Masa musim dandut dulu kat kaoreka ramai pkck2 tua nyanyi lgu dandut mcm org hilang akal. Kan sy kata klu dandut tu tak ada gelek2.. sy kata ok. Sy trima sbb ada gak lagu abg@uncle iwan berkonsepkn ketuhanan dn sikit ala2 dandut. Ok jer sy dngr.

          0

          0
  20. Linda rahman says:

    Wah cantiknya Blouse izie fashion ..
    I suka .
    Buat Amelina . Lantak ko la girl nk tudung ke tidak.
    Kubur kau ko jwbla sendiri

    0

    0
  21. amazita says:

    Statement BANGANG..

    0

    0
  22. anon says:

    Betol ke dia ni blm bertudung. Rase mcm pernah tengok gambar dia bertudung tak berapa lama dulu…..tapi ape2 pun hak masing2.,

    0

    0
  23. salamat munak says:

    Habiss, kau bangga tak bertudung…??? NEXT…!!

    0

    0
  24. Aku says:

    ala…klau dh nk senja tu x yah le nk comeback bagai…biasa la retis ni kn..bila dh cerai mesti muka keluar balik..tapi amalina ni nyanyi lagu dangdut memg sedap..suara pn ok..klau nk d bandingkn ngan mas idayu aku lagi suka amalina…

    0

    0
  25. Kelilawau says:

    Doakan Amelina cpt2 comeback & cpt2 go back…

    0

    0
    • i like says:

      Aduh … ingt kn ayat positif tp bila habih baca … kita ktawa mcm org sengt …. kelakar lah komen awk …. hehehehehe

      0

      0