Written by AbangNara | April 15th, 2009

gambar abpbh2008

Lagi koleksi gambar-gambar di malam ABPBH 2008. Betapa comelnya Lisa Surihani dan hensemnya Farid Kamil di malam ABPBH 2008.

Lagi gambar sekitar malam ABPBH 2008 dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Hari ini hari terakhir peraduan pengkomen terbanyak. Pengiraan akan berakhir tepat jam 12 tengah malam. Pemenang akan diumumkan pada 20hb selepas audit. Terima kasih kepada semua yang menyertai.

gambar abpbh2008

gambar abpbh2008

gambar abpbh2008

gambar abpbh2008

gambar abpbh2008

gambar abpbh2008

gambar abpbh2008

gambar abpbh2008

gambar abpbh2008

gambar abpbh2008

gambar abpbh2008

132 responses to (Lagi Gambar)Malam ABPBH 2008

  1. pocongcomei says:

    aikk.. aku y pertama ker?
    hahahaha.. bangganyer..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. budakkechik says:

    menyampah jek tgk siti saerah dgn saidah..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. insan kerdil says:

    hehehe geli aku tgk muka mawi tue ngan ikin perasan top, mawi ko jgn bangga sngat co z gelran ko raja sms x patut dibanggakan coz undian kesian je tau, skrg nah ko tahu siapa yng pling layak..blik

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. matahari says:

    nape la si saerah ni bleh jadi penyampai anugerah,,

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. insan kerdil says:

    hehheh sairah ngan saida popular ke…mcm kaku je, ABPH paling tak best KAKUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKuuuuuuuuu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. encik panda says:

    nape kak ogy tak jadi pengacara majlis -__- …. adlin bosan!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. flower says:

    aku tgok farid kamil mcm nk cium lisa pon ada..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. bulan says:

    a’ah kaku giler ABPH..benci aku nengok…uwek3

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. bulan says:

    apsal si shira mlm ty yg seksi bangat, mulut tu mcm lezer jer..ingatla skit anak dlm perut tuh..!!!anak dlm perut tu akan ikut perangai ibu msa mgandung tau..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. ain says:

    aizat dok cntrol macho tuh hikhik

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. ain says:

    nabil dgn bangganya memeluk sifu nya..saiful apek

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. Anonymous says:

    kenapa gambar dato’ siti tengah nyanyi @ terima anugerah takde ek?!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. singa ganaz says:

    xdo sapo komen nabil peluk apek??? hikhik…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. xie says:

    nara….gmbr scha kt abpbh xde ker?????

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. Zaza Muhammad says:

    gambo nabil eksiden lum ade lai ke kat cni? Syukur Nabil x cedera teruk… So berhati2 di jalan raya wpun popular mana pun malang tak berbau…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. Qasihjb says:

    SEKSI NYER SHAHIRA 2,tau ler pregnant.Pak nil tahniah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. Who am i says:

    bla bla bla

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. TaBLo says:

    CANTIKNYERRR AYU RAUDAH

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0