Written by AbangNara | August 10th, 2012

Selepas membuat pengakuan telah bertunang baru-baru ini, pasti ramai yang teruja untuk mengetahui tarikh perkahwinan Ustaz Don Daniyal. Terima kasih kepada seorang pembaca yang mengirimkan gambar kad perkahwinan Ustaz Don dan Husna seperti di bawah. Comel sangat kad kahwin ini. Cute gila kan?

gambar kad kahwin ustaz don daniyal

Sayangnya tidak pula dinyatakan bila tarikh perkahwinan akan dilangsungkan antara Ustaz Don Daniyal dan Husna. Apa pun ucapan tahniah sangat-sangat kepada pasangan ini atas berita gembira ini. Semoga segalanya berjalan lancar dan rumah tangga yang dibina kekal abadi sehingga ke akhir hayat. Kredit foto blog Melyssanadiea.

47 responses to Kad Kahwin Ustaz Don Daniyal Comel Sangat

  1. Juan says:

    penulis jemputan diperlukan

    0

    0
  2. topo says:

    gambar payung emas ke tu?

    0

    0
  3. biler nak raye ni??... says:

    hha3.. cumil sgt..tunang ustaz don mcam da bg greenlight..>>> payung emas…

    0

    0
  4. si tembam says:

    mmg comey ! nmpk bahagia sgt..

    0

    0
  5. Azydy says:

    haha sape nak tengok wajah tunang ustaz don..singgah kat blog aku ek..

    0

    0
    • Anonymous says:

      tanye pak syekh google pn boley..

      0

      0
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer saya pileh mengundi anda bagaimana ? says:

      minah jambu dh tengok kemarin tunang dia nye gambarrrrrrr kt blog bang nara jugakkkkkk kalau tk silap minah jambu lah…tunang dia boleh tahan jugakkkkk …..muka dia tkde lah jambu sangattttt ! tapi ustaz don hensem !!

      0

      0
  6. anon says:

    25 august rsnya dia kawen..

    0

    0
  7. […] Ustaz Don Daniyal Don Biyajid yang merupakan seorang penceramah dan pendakwah muda yang terkenal di Malaysia sebenarnya sudah bertunang. Tunang Ustaz Don Daniyal ini bernama Husna Zahry Rafie, merupakan pelajar perubatan yang sedang belajar dalam jurusan perubatan di Universiti Kaherah, Mesir. Berikut adalah gambar semasa majlis pertunangan Ustaz Don dan tunangnya pada 6 Mac 2011. Khabarnya Ustaz Don telah menempah kad pekahwinan baru-baru ini. Tapi masih belum diumumkan lagi tarikhnya. Boleh bacanya di sini. […]

    0

    0
  8. azydy says:

    tunangnya masih belajar di Mesir.. nak tengok gambarnya?

    0

    0
  9. […] Selepas membuat pengakuan telah bertunang baru-baru ini, pasti ramai yang teruja untuk mengetahui tarikh perkahwinan Ustaz Don Daniyal. Terima kasih kepada seorang pembaca yang mengirimkan gambar kad perkahwinan Ustaz Don dan Husna seperti di bawah. Comel sangat kad kahwin ini. … Continue reading → […]

    0

    0
  10. Wanayu.com says:

    Cantik nye kad die..

    0

    0
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer saya pileh mengundi anda bagaimana ? says:

      cuba kalau kad jemputan ni fasha sandha or memey yg punye sebelom dorang berkahwin apeeeeeeee gak nye dorang nk cakapkn pasal kad ni ye? ada kah dorang akan puji kad jemputan ni cantek or comel ? mari kite pikirkn bersama

      0

      0
  11. Saya says:

    Tarikh nikah tak pasti tp majlis 1 September 2012 kat KUIS..

    0

    0
  12. Jemah ohohoii says:

    Majlis sebelah husna 25/8, penang.

    0

    0
  13. mell says:

    Kreatifnya kad ustaz Don. Semoga perkahwinan mereka di berkati Allah.

    Post terbaru: Bagaimana cinta itu menjadi buta?

    0

    0
  14. Ohhhh says:

    Asal aku rase stress ust don nk kawen ni… Adudu.. Br je mimpi ust don kemarin… Haha

    0

    0
    • amoi says:

      ahihihi..sian ko…xde jodoh ko n ustaz ler tu -.-‘

      Ustaz ni nye kenduri kawin 25 ogos sebelah pompuan, 1 sep sebelah lelaki..

      Tahniah ustaz n husna..semoga kekal hingga akhir hayat…

      0

      0
  15. .
    Don Daniyal tunang bernama Husna Zahry Rafie, seorang pelajar perubatan yang sedang belajar perubatan di Universiti pengkhususan di Kaherah, Mesir. Ini adalah gambar semasa pertunangan dan tunangnya Don pada MAC 6, 2011. Ternyata bahawa Don telah menempah kad perkahwinan baru-baru ini. Tetapi belum mengumumkan tarikh yang. Boleh dibaca di sini. […]

    0

    0
  16. mawar putih gitewww says:

    mabruk ya uztaz!!

    0

    0
  17. aloooo says:

    rumah ustaz don pada 1 september…

    0

    0
  18. seingat aku says:

    seingat aku, dalam ceramah ustaz don, die pernah ajar cara2 memakai tudung yg betul. antara point yang disampaikan, “selaputi” (bahu pon kne tutup – 9:15) (tutup belakang – 9:21). rujuk ceramah tersebut kt youtube. semoga dakwah tersebut bakal sampai kepada husna dulu lah. kalau tgk gambar tunang mereka, mcm x menepati ciri2 yg ustaz don ceramahkan.

    0

    0
    • Anonymous says:

      aku dah tgk gbr d/org bertunang.elok je tudung si husna 2 tutup bahu,dada dia….

      0

      0
      • seingat aku says:

        ye ke?? hmm.. x tahu lah pulak. gambar yg aku tgk tu, si husna pakai baju pinkish, ade rantai di dahi. tudung tutup dada je. bahu dan belakang tidak. mebi ade byk version gambar

        0

        0
      • seingat aku says:

        ok. aku rse ade salah paham. mmg tudung husna tutup bahu. tp dlm ceramah ustaz tu, die tunjuk tudung kt bahu tu kene labuh smpai tutup kt lengan atas tu. katanya xleh smpai paras tu je. ntahh.. mebi aku yg konpius.

        0

        0
  19. kerusi oren says:

    husna n ustaz akan nikah pd 24 ogos, n majlis sbelah husna 25 ogos..sblah ustaz 1 sept, kat KUIS..

    0

    0
  20. kerusi oren says:

    husna n ustaz nikah 24 ogos..knduri sblah husna 25 ogos..sbelah ustaz wat kt KUIS 1 sept..

    0

    0
  21. Noy says:

    Tunang ustaz ni anak mami ker..gelap skit kulitnya..ustaz cerah..tak pe.. asal hati putih dan ikhlas

    0

    0
  22. hahahahah says:

    org atas,nasib ko bg ayat selamat,klu x siap la kena bahan..hahahahah

    0

    0
  23. siti says:

    ustaz kawin dgn org kangpung aku. balik pulau. haha

    0

    0
  24. siti says:

    ostat kawin dgn org kg aku. balik pulau….

    0

    0
  25. […] Semoga segalanya berjalan lancar dan rumah tangga yang dibina kekal abadi sehingga ke akhir hayat http://beautifulnara.com/kad-kahwin-ustaz-don-daniyal-comel-sangat/ Killer Product For Exercise Enthusiasts And Hard Gainers zp8497586rq […]

    0

    0