Written by Bella | March 22nd, 2016

Selamat melahirkan seorang bayi perempuan pada 9 Mac lepas, baru-baru ini Elly Mazlein sudah berkongsi nama anaknya itu kepada umum.

Dalam satu muat naik Elly di Instagram, beliau ada menggunakan hashtag nama anaknya iaitu Putri Sara Sefhia.

Walaubagaimanapun buat masa ini, Elly masih belum mendedahkan wajah penuh Putri Sara Sefhia kepada umum.

Erm, sedap juga nama anak Elly Mazlein, harapnya Elly nanti dapat kongsikan maksudnya juga. Hehe..Tak sabar pula nak lihat wajah anaknya. Mesti comel dan cantik macam ibunya.

Sumber Berita : Instagram Elly Mazlein

8 responses to Elly Mazlein Namakan Anaknya Putri Sara Sefhia

  1. jari jemari says:

    Sweet nya nama

    0

    0
  2. jules cobb says:

    nak tengok gambaq muka penoh kena la tunggu lepaih abih pantang.. ustaz don dah bgtau dah rituuuu… so tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    0

    0
  3. Anonymous says:

    Kesian dilahirkan mak diceraikan bapak.dah takdir jodoh setakat itu……

    0

    0
  4. anon says:

    nampak mcm gelap je…..

    0

    0
  5. Anonymous says:

    Normal la baby baru lahir kulit nampak merah2 or gelap. Anak aku baru lahir aritu pun nampak merah2 n gelap..Da habis berpantang ni, putih je anak aku

    0

    0
  6. Anonymous says:

    putri ni biasenyew cantik kkawan aq name putri lawa gilez

    0

    0
  7. ku says:

    Memang comel…
    tengok bibirnya pun sebiji mcm bibir ibunya..
    bila besar nnti mesti mata mcm ibunya….ala2 mata kucing gitu..cantik
    bertabah & sabarlah elly mazlein ye.
    minat lakonan dia…nyanyi pun memang sedap didengar.

    0

    0