Written by AbangNara | January 3rd, 2013

Mungkinkah ahli keluarga Zarina Anjoulie tiada di Malaysia sehingga mereka tidak tahu akan berita penahanan Zarina bersama teman lelakinya pada 30 Disember yang lalu? Ini kerana Zarina sekarang terpaksa meringkuk di dalam lokap akibat tiada seorang pun yang datang menjamin dirinya.a

zarina anjoulie

Zarina dikenakan ikat jamin RM2,000 dengan syarat penjamin adalah ahli keluarga. Teman lelaki Zarina telah pun diikat jamin oleh abangnya. Sayangnya tiada ahli keluarga Zarina yang hadir sehingga pukul 4 petang semalam sekaligus menyaksikan dirinya dibawa ke Kompleks Penjara Kajang.

zarina anjoulie

Nampaknya permulaan tahun 2013 adalah sangat tidak bagus buat Zarina Anjoulie kerana terpaksa bermalam di lokap sehingga tarikh perbicaraan pada 8 Februari kelak. Namun mana tahu pengalaman tersebut akan menjadi pengajaran yang berguna buat dirinya. Info asal Mstar Online.

188 responses to Ahli Keluarga Tak Datang Menjamin, Zarina Anjoulie Masuk Lokap

  1. Anonymous says:

    HA..HA…padan muka awak zarina…berita y baik untuk kita org pada thn 2013….

    0

    0
    • loveONEW says:

      bagusla, buat apa jamin..
      buat malu familyy jee..

      0

      0
      • Apam Tembam says:

        Masa dedah DADA & PEHA dalam majalah TAK RETI MALU…
        Kena tangkap DADAH…tahu pulak tutup muka, konon-konon MALU….

        Apa jenis betina ni???

        0

        0
        • Anonymous says:

          Bila keluar majalah tayang dada bangga! Bila kena tangkap tayang la muka!!!!

          0

          0
        • nenek kebayan says:

          jenis betina burit luas .. tetek pon dh lendor ja .. puihhhh

          0

          0
        • Dolly Parton says:

          pompuan mcm ni bukan mudah nak didik, dah selalu kena tibai dgn mat drugs sbb tu family sendiri dah malas nak peduli….

          0

          0
        • coki naga says:

          Kesian Zarina….Jamal Abdillah isap dadah xde pulak org maki dia kan??double standard betol..siap ramai lagi peminat..elok lah tu zarina ko duduk la dlm lokap muhasabah diri wakakakaka.

          0

          0
      • Kak Cham Kuat Gosip & Tido says:

        alahai siannye zarina ni.. meh join kak cham masuk MLM.. jd downline kak cham.. untung!

        0

        0
        • tunggu kat parking lot umah kau! says:

          Aku sebenarnya kan hot gila dengan kak cham bahalol ni! Tah pondan mana tah, guna gmbar org lain bsukkann nme org lain je kan kerja kau? Tunjuk muka sikit meh sini aku hentam kau. Gedik nak mampos!

          0

          0
      • baby bb says:

        harap sama2 lah kita amik pengajaran..
        time senang, ramai lah nak dekat.. time ko dah sangkut camni.. bukan kata nak jamin.. ambik tahu pn tidak.. mana kawan2 club ko? mana kawan2 sedadah ko? seme hilang.. at last. ko tetap perlukan family ko kan?? bawak bertaubat lah zarina..

        ramai org kat luar sana bercita2 nak jadi artis. nak dpt peluang berlakon. nak dpt tempat dlm industri yg penuh glamour tu. tapi kau?? kau dah rosakkan masa depan kau sendiri. xdak sapa boleh tolong dah.

        dari jamin, n biar kau ulang salah yang sama lagi. baiklah ko membusuk di penjara.

        0

        0
      • abang polis gak suka sebab dapat kepit artis glamer sampai memalu….. keh keh

        0

        0
    • Anti pompuan badak says:

      Padan muka Minah Tetek ni. Boleh lah dia meniaga ‘Tayangan Perdana’ Tetek kat Banduan – banduan lesbo atau Pengkid…mesti laris tu….Disamping itu Yani ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2013 kepada semua yang mengenali atau tidak. Dan kepada Nara, selamat menulis yang ori-ori je, berita cari sendiri lah…tapi Nara memang bongok!

      0

      0
      • samsul says:

        uii kau la yg bongok..mengata nara tp asal ko p page dia ni..suhhh suhhh

        0

        0
        • saya suka gosip says:

          tu la psal..x malu dtg umah org, kutuk tuan rumah..

          0

          0
        • Tom jerry says:

          ntahhh giler agak nyer die ni…sendri yg bongok!!!

          0

          0
        • kak Melah says:

          DADAH PEROSAK BANGSA DAN ARTIS.
          Sila la ambik beramai-ramai biar penuh penjara. Mata kami pun tak semak membaca.

          0

          0
        • narin says:

          betul lah beautifulnara ni suka copypaste entry org lain…bukan nk kutuk tuan rumah tapi buat entry biar lah yg sendiri punyer

          0

          0
        • Ratu minah jambu merah/ biru says:

          Anti badak ni dia ni jenis yg suka bertandang kt rumah oranggggg tu pasal prangai dia pon macm prangai si zarina ni DAJAL !

          0

          0
      • anti perempuan cicak says:

        ntah ko ni..suke2 ckp org bongok..bajet ko bagus sgt la tu….woootwooot

        0

        0
      • Anonymous says:

        Anti pompuan badak bongokkkk huhuhuhuhu…..patut ler letak nama badak

        0

        0
      • abg 5 tahun dipulau, melooorrrrrr says:

        batak btl, bnd gini digadoh2kan, lawok betoi kome ni. tp dekat stgh jam aku bace komen kome hilang stress aku kene lak admin boh gambaq tek landoq seronok lak nengok, aku dapat dosa admin yg sebar gambor si yong ni pon dapat dosa.
        kerinnnggggg ajer. hakhakhak.

        0

        0
    • Anonymous says:

      seronok gelakkan org ye?? jgn nnt kene kat anak ko plak dah.

      adik2, sudah2 la malukan mak bapak. klu buat apa2 tlg laaaaaa ingat jaga nama mak ayah. korg nnt dah jadi mak ayah br korg tau langit tggi rendah!

      0

      0
    • kamariah says:

      family kamu tu nk ajo kamu..
      sblm ni ibarat ‘curah air didaun keladi’ gamaknye
      sblm ni ko ckp ape yg ko buat mak bapak ko x kesahh
      bl jd mcm ni br aku fhm…
      rupenye mmg mak bapak ko x mo langsung
      ambik kesah ttg ko….hamikkk ko
      muhasabah diri….semoga ape yg terjd selepas ini
      menjadikan kamu seorg yg peka pd keadaan n tahu menghargai
      kedua ibu bapa kamu…krn seorg ank seharusnya menjaga maruah
      ibu dan bapa selain dr sendiri….

      0

      0
    • kak timah says:

      family dia malas nk ambik tw lah tu . . .padan muka awk zarina ni satu pengajaran buat awk tapi awk xprnah belajar langsung dari kesilapan awk yg lepas

      0

      0
    • Lagubestbest says:

      Hidup takde hala tuju, tak mahu tuju mana2, nak berseronok isap dadah jer.

      0

      0
    • amira says:

      mana boyfriend dier…..bleh je pinjamkan duit suh spe2 tlg jamin…u lepas i duk dalam…nape ni…

      0

      0
      • gayah senget says:

        ko nie bodoh ker ape? xreti baca ke bahlol kn tulis situ ahli keluarga jek bole jamin.. hahaha… nk komen tp bodoh

        0

        0
      • Anonymous says:

        bodoh sungguh n bodoh la amira nie budak lagi kot???????

        0

        0
    • Anonymous says:

      kecik-kecik x nak mampos, dah besar menyusahkan orang! :P

      0

      0
    • sembelit says:

      kesian parents die
      mcm mane la parents die skrg
      ape la yg family die rase
      aku yg org luar pon,rase sedih…
      inikan family zarina…
      lepas satu…satu….

      0

      0
    • insan lemah. says:

      Tak baik kita terus menghukum orang, tiada mnusia smpurna kat dunia ni. Mudah2han allah beri keinsafan n ptunjuk dekat zarina ni. Siapa thu dia akn berubah, insyallah.

      0

      0
    • selipar jepun says:

      syabas PDRM.. hehe

      0

      0
    • Selitone says:

      Satu yang tak beberapa diberi perhatian…

      Sebenarnya, bila dah masuk lokap / penjara… makanan yang dimakan oleh para banduan ini siap yang ditanggung? Bukankah hasil daripada kami sebagai pembayar cukai? betul kan..???

      Jadi…

      Sebenarnya kami masyarakat Malaysia ini masih lagi memberi peluang untuk kalian berubah. Jangan keluar nanti, pukul canang mengatakan kami membenci anda para banduan… TIDAK..!!

      Kerana sayanglah, kami sanggup merelakan duit hasil kami disalurkan kepada anda.

      Fikirkanlah sejenak…

      0

      0
    • siti says:

      Dulu dia kutuk sorg artis ketiak lecak…mbek kaw..duk dlm lock up smpai ketiak kau basah kuyup!!

      0

      0
  2. mariahhhh says:

    family dia pun dah letih agaknya dgn perangai dia ni. tak serik2

    0

    0
    • Mariah Kari says:

      Memang family dia xnak ambik tau kot….mesti member pmpuan ni dah inform kat family pmpuan ni tp dorg buat derk jer…..hahahaha…good for you pmpuan pontianak..

      0

      0
    • ting tong says:

      dia ni anak org kaya ke?

      0

      0
  3. chooo.... says:

    padan muka..pa kata org bawah….

    0

    0
  4. fihan says:

    hmmmp. nasib tuan badan yg tak pndai jaga badan.

    0

    0
  5. Cik Minah says:

    kesian siot dia, family dia malu ngn dia la tu. tu yg taknak jamin. tak habis2 buat hal minah ni. please la. eeeuuuuwwww!

    0

    0
  6. apa2 aje.. says:

    ade hikmah ea tuh family ea tak datang jamin..mana tau sedar diri plak lepas kena lokap..

    0

    0
  7. Anonymous says:

    padan muka dia…dia memang teruk….lps ni tak da org nak buat menantu dah la….

    0

    0
  8. Menyampah says:

    kalau sy jadi keluarga zarina pn malas nk jamin…mgkn keluarganya dh berbuih mulut nasihatkan dia…tpi dia ni ttp degil gak…

    0

    0
  9. zakarit says:

    ni lah yg dikatakan betina jalang……

    0

    0
  10. Pelik says:

    bio dia duduk kt lokap tu…baru la dia tahu langit tu tinggi ke rendah…wat malu artis y lain jer….

    0

    0
  11. kartina says:

    Rasanya kelurgapn dh x tahan dgn gaya hidupnya..biarlah dia masuk lokap sebagai pengajaran..mana tahu dpat Hidayah dan akan mnjadi muslimah sollehah..x pn biar dia tahu x kemana status artisnya itu..must say..ban jer dia..

    0

    0
  12. bekas penari gelek says:

    Berharap dia akan sedar satu hari nanti.Semoga dia kembali ke pangkal jalan,.

    0

    0
  13. sayalaa says:

    suh zed zaidi ban je artist mcm nie..x sesuai jadi artist bagi pngaruh negatif je…

    0

    0
  14. Anonymous says:

    Kita doa kan semoga dia bertaubat lah selepas apa yang terjadi. Setiap manusia memang layak di beri peluang untuk bertaubat selagi masih bernyawa.

    0

    0
  15. Shazleen Said says:

    Astagfirullahalazim..jangan pandang kejahatan org macam dia pasti ke neraka..jangan pandang kebaikan sendiri macam kita pasti ke syurga..wallahualam..sekian.

    0

    0
  16. esah says:

    makcik rasa nak gelak sepuas hati tapi sikit sudah lah HAHAHAHAHAHAHAHA! padan muka mu Zarina, duduk lama-lama dalam lokap tu,muhasabah diri bila keluar jadi lah manusia yang berguna bukan jadi ANAK PONTIANAK!

    0

    0
    • cahaya says:

      salam .. tk elok cakap padan muka .. bygkan lah benda ni berbalik kepada diri anda …. ??? muhasabah lah sket… maybe harini hari dia
      sok lusa??? ….jgn nk menghukum sesama umat, cakap tu eloklah berlandaskan ilmu bukannye berlandaskan pemikiran yang cetek

      sekian

      0

      0
  17. Tetek saiz sedang says:

    Harap tetek je besar, otak kecik. Bodoh punya perempuan. Ni dah lama tak sholat la ni.

    0

    0
  18. Shazleen says:

    Astagfirullahalazim..jangan pandang kejahatan org macam dia pasti ke neraka..jangan pandang kebaikan sendiri macam kita pasti ke syurga..sekian..wallahualam..

    0

    0
  19. ZACK says:

    KASIHAN BANGET LOOO……

    0

    0
  20. Anonymous says:

    kenapa dia kena tahan???

    0

    0
  21. buah ciku says:

    Huh…baguslah masuk lokap. Harap2 pas masuk lokap ni, dia akan sedar dgn perbuatan dia yang lampau tu. Setuju dgn Shazleen Said…jgnlah kita kutuk lebih2, mana tahu dgn izin Allah…dia akan jadi lebih baik daripada kita semua. Doakanlah dia harap2 dia kembali ke jalan yang benar.

    *fuhhh!!! ayat aku cam bagus aje…haha*

    0

    0
    • yaya says:

      baguih ayat awak…harap pasni dia akan sedar dan menjadi manusia yg lebih baik hendaknya…amin

      0

      0
  22. kepochi says:

    Mana ZED ZAIDI?? Kasi bannn ja ini olang,tada bg apa2 efect pn Kt industri kalo xdak minah ni,buat malu artis mlysia je haihhhh,

    0

    0
    • dee says:

      apa kau ni, mlm tadi kat berita tv1 kan ada zed zaidi komen pasal zarina anjoulie ni. kau xtgk berita, sedap2 jek nak tuduh zed zaidi.

      0

      0
      • Anonymous says:

        ape komen zed zaidi? nara.. tlg wat keja.. haha…

        0

        0
        • huahuahua says:

          dia kata wat msa neh mende neh masih dlam siasatan..so dia x ley komen pe2..perbicaraan pon februari nt…kalu betul slah lepas perbicaraan nt..keahlian dia dlm persatuan seniman tu akn digantung…itulah yg dia ckap..

          0

          0
  23. ace says:

    bagus..good job!!
    jangan biarkan makhluk ini terlepas……

    0

    0
  24. cikikaka says:

    x berani nak cakap ape2… takut terkena pada keluarga sendiri…
    Kena ambil hikmah disebalik perkara ni..

    0

    0
  25. Zarina Anjuling says:

    ntah,ntah nanti dijatuhkan hukuman gantung sampai mati, hahahahaha rasakan kau zarina..

    0

    0
    • huahuahua says:

      aku tgok berita semlam x sampi hukumn mati..sebb berat dadah tu x smpai utk hukuman gantung…x silap smalm kalu sabit kesalahan penjara max 5 yrs atau denda 100k kot or kedua2nya skali…

      0

      0
  26. xeph says:

    Elok lah. Boleh ler minah ni tunjuk tetek die kat orang2 dalam penjara tu. Takde sape nak ngomen masuk surat khabar ke masuk majalah ke. Senang hati kan.

    0

    0
  27. ahkak puaka says:

    IKUTKAN DIA NI DR DULU LG DIPENJARAKAN. SO TAKDELA DIA BUAT HAL LG. TIAP2 TAUN ADE JE KES. SEDIH!!!

    0

    0
  28. wina says:

    kesian tgk tp pngajaran…mak pnt berniaga kat nilai ni….tp ank tak tau hargainya…

    0

    0
  29. sunshine says:

    mesti lufya tgelak besar jeng jeng jeng

    0

    0
  30. Tom jerry says:

    zarina..zarina..ko ingat dri koselalu kat atas ker beb?
    Skrg ni ko rasela duk dlm tu diam2 yea…berdoa pd tuhan semoga kau d ampunkan dose2 nye…yea…

    0

    0
  31. Mhz says:

    Semoga dia dikurniakan hidayah Allah..Amin!

    0

    0
  32. Frans says:

    Idup nie tak lama.Walaupon tak seagama tapi aku tetap doakan Zarina nie akan berubah dan bertaubat suatu ari nanti.Semoga dia jumpa bakal suami yg boleh bimbing dia menjadi insan yang lebih baik dari sebelum nie.

    0

    0
    • Tom jerry says:

      Tp..ade ke org nk kat die..kan dah rosak pompuan nie…hmmm…

      0

      0
      • mayo says:

        ko tuhan ke yg nak menghukum org ni?? untung nasib manusia kat muka bumi ni tuhan yg tentu kan la.dia rosak mcm mana pon klu tiba satu hari nanti Allah buka kan pintu hati dia untuk bertaubat,dia akan berubah jugak.

        0

        0
    • pizza says:

      TQ Frans for ur prayers.

      0

      0
  33. Anzalna naik bisul kat jubor says:

    tak habis2 bikin masalah dia ni… benci tengok muka, pakai baju mcm pelac…!!

    0

    0
  34. Artis skrg byk yg tak berkualiti says:

    pertuduhan memiliki dua biji pil iaitu dadah disyaki Erimin 5 anggaran seberat 0.6 gram????? apalah nak jadi dgn artis skrg ni.. ni yg dah kena cekup, artis2 lain yg belum kantoi mesti berlambak lagi……. artis oh artis……………

    0

    0
    • Mak Tom says:

      yup, entah berapa ramai lagi artis yg ambik dadah tapi terselamat.. zarina ni kes artis yg kantoi, semoga dia insaf dan bertaubat… kesian

      0

      0
  35. mayo says:

    jangan menghina org berlebih2 la oiii..korang sendiri pon xtau untung nasib korang.esok2 kena kat family sendiri baru tau..

    0

    0
    • Anonymous says:

      takde sape pun yg nak hina sape kat sini cik mayo..kitaorg semua harap apa yg berlaku ni menjadi iktibar buat zarina dan kita semua..

      0

      0
    • Kuda tegap says:

      betullah. mayo ni terlebih emo pulak dia.

      0

      0
  36. liza jieja says:

    tegurla cara bhikmah… Kita xtau apa yg bakal blaku kelak… Doakan jer smoga dia diberi hidayah oleh Allah… Siapala kita utk mghukum

    0

    0
  37. Wanita itu says:

    Semoga diberi petunjuk dan hidayah didalam nanti ;) insyallah

    0

    0
  38. Anonymous says:

    mana abg tiri/kandung (gambo dulu) yang dok cium-cium dulu tu?… tak kan rapat macam tu sekali tak datang jamin?… kesian wehhh….hahaha

    0

    0
    • tom jerry says:

      ko ni pandai ckp jer kan…td bukan main ckp
      “seronok gelak kan org,jgn kene kat ank ko pulak dah”..
      pastu skrg ko sibok gelakkan org…ko ni xde pendirian tetap!
      ckp x serupa bikin la wei…pui…!

      0

      0
      • rona says:

        ko ni tom jerry mesti mangsa avatar kelabu ni.. dari dlu lg aku pasan ko suka tibai komen2 anonymous..hahahah

        0

        0
  39. Amier says:

    Selalunya kalau orang masuk lokap kena tanggal baju tinggal seluar dalam saja..alasan sebab dikuatiri tahanan tu gantung diri pintal baju buat tali gantung.
    Bayangkan dengan keadaan tidak berpakaiaan sementara didalam lokap penuh dengan pijat2 ,berapa terseksanya…tambahan pulak kalau Zarina A.J. ni pakai G string.

    0

    0
  40. Mimi says:

    Semoga jadi pengajaran bagi dirinya dan artis lain.
    Tak nak maruah tercemar, janganlah ambil dadah ok?

    0

    0
  41. cici says:

    like 1000x

    0

    0
  42. ZARA says:

    ye le kita tak boleh nak menjatuhkan hukum atau menghina kepada org yg melakukan kesalahan sebalik berdoa semoga sipolan mendapat hidayahNYA. kerana kita pun akan berkeluarga satu hati nanti beranak,bercucu,bercicit dan berpiut.. takut nanti hinaan kita berbalik ke anak cucu.. nauzubillah

    0

    0
  43. Anonymous says:

    jantan tak guna..! mcm tu pon nakm jd bf. nasib ko la minah…

    0

    0
  44. Hapuskan arak dan dadah says:

    Hapuskan arak dan dadah di Malaysia. Tutup semua kelab malam dan disco. Semua tu membawa kehancuran umat. Punca ramai artis mabuk dan menagih dadah. Zed Zaidi diharap ambil tindakan segera

    0

    0
  45. Anonymous says:

    ok pe…makan tanggung berak cangkung

    0

    0
  46. cik dayah says:

    patot lah tak abes2 meroyan, cari psl dgn org utk kontroversi.. rupe2 nye penagih!!!

    0

    0
  47. darafflesia says:

    Mungkin family dia nak biar dia rase duk kat dalam tue n dengan cara tue dia akan serik kot…Semoga dia boleh berubah dan insaf…doakan yg baik untuk dia…:) Insyaallah…

    0

    0
  48. Anonymous says:

    jgn mudah nak judge org .Allah tu kalau nk bagi hidayah kat sesiapa yg dikehendakiNya sekelip mata je… kita pun belum tentu dijamin syurga.

    0

    0
  49. Anonymous says:

    Padan dgn muka dia. Selalu buat onar. Tak tau la sampai bila nak tobat. Sampai mati kot. Hobatttttttttttttttt

    0

    0
  50. aq say says:

    alhamdulilah tuhan masih sayang kan dia….semoga berubah..jangan la kita menghentam dia sokong la dia semoga berubah… :)!!islam kan bersaudara walau mcm mana pun kita tetap sedara…bermula dan berakhir kita tetap sama walau sapa pun kita kat dunia nie..manis kan kalau kita sentiasa berdoa untuk kebaikkan org ??

    0

    0
  51. Anonymous says:

    family dia meniaga kedai mana eh kat nilai,? auntie aini’s tu eh?

    0

    0
  52. Kak kiah says:

    Padan muka ko..mmg x prnh nk insaf..slalu bikin kontroversi..gam jer dia nieh..

    0

    0
  53. Ree says:

    Tak baik dok hina2 dia… Mana boleh menilai seseorang tu kafir hanya melalui cara berpakaian, sedangkan org islam sendiri ramai yg berzina, minum arak etc etc… Mana la tau satu hari nanti dia dipilih Allah untuk menerima hidayah, n dia menjadi manusia yg lebih mulia drp kita semua… Kuasa Allah sape yang tahu? Baik kita muhasabah diri sendiri drp dok mengata dia jalang la ape laaa…

    0

    0
    • Mak Jemah Tudung Labuh says:

      Ree… yg kau sentimental sgt nih kenapa hah? tak payah nak alih topik sgtlah.. soalnya skrg pompuan ni mmg kerap buat masalah dlm industri.. kalau sekali dua org tak kisah, ni kalau dah berpuluh2 kali asyik muka dia je mestilah org naik muak.. kalau tanak org mengata jaga perangai tu elok2 sikit.. kata ikon masyarakat tapi tunjuk contoh yg negatif je memanjang… nyampah aku org yg sentimental tak bertempat ni…

      0

      0
    • Anonymous says:

      Rie, cr ko bckp ni mcm tadak otak. Kita mmg takkan tau kuasa Allah. Ko pun ckp baik camni maybe satu hari nanti ko pun sama ngan zarina. ko dgr sini yer, cuba ko tnya ustaz2.. si Zarina ni terang2an melakukan maksiat dan ingkar perintah Allah dgn bangganya. Org tak kutuk dia tp kutuk perlakuannya yang seperti mcabar kekuasaan ALLAH. Org tak ckp dia akan masuk neraka. sbb kita mmg tak tau apa kesudahan kita. kalau stkt pakai ayat ‘tak baik ckp mcm tu kat org, kita tak tau apa kesudahan kita’, kenapa Allah turunkan Al-Quran? ko ingt AL-Quran tu diturunkan with no reason ke? Al QUran di turunkan sbg GPS kehidupan kita. Kalau satu antara kita tsasar, kita harus menegurnya. Dan contoh org buat maksiat ni tbhagi kpd 2.. samada terang2an atau sembunyi. Kalau yg buat sembunyi, kita patut tegur dan tidak menghebahkan kpd org ramai.
      Tp kalau secara terang2an bangga melanggar hukum Allah mmg kita patut bg kekerasan kat dia. umpama kete xcdnt yg kena ketuk balik… sudah pasti ketukan yg keras diperlukan utk mbentuk balik. Satu lg yer, bg org yg ckp,’ xnak ckp apa2 sbb nanti tjadi kt family sdiri’. Sbb dia tak tegur la, benda tu akan jd kat family dia sdiri. sekian.

      0

      0
      • hanna says:

        Anon.,,anda pun xdelA brakal mne…maksud org kt atas tu…kite beria Kutuk zarina kate mcm2 tp kita xtahu mungkin esok2 dia akan jadi jauuuh lebih baik drp org2 yg mngata die hari ni..

        0

        0
        • ABanG says:

          kwn2, jgn gaduh2.. takde siapa yg sempurna.. sama2lah muhasabah diri atas apa yg kita ketahui dan lalui..

          0

          0
  54. vigo says:

    ……aku jamin boleh ke?…..kcian dia…huhuhu

    0

    0
  55. cantik says:

    Ya tu kedai dai.emak dia baik peramah.tak mcm anak dia

    0

    0
  56. aku says:

    oh,yeah.padan muke hang bedah.sah sah family die mals nak layan,stakat 2k ciput sape xmampukn
    kalu dihkum berslah either 5yrs@100k? mintak2la yg 1st….xdela nmpk muke die lg,lepas kluar penjara grnti xde sape nk ambik berlakon dh. n dlm penjara die blh stopkan ketagihan tu at least,good2

    0

    0
  57. Anonymous says:

    Tom jerry skang dh episod bp?

    0

    0
  58. kamu says:

    budak ni out of control kot, family pun pening nak didik macam ner, nak diajar tak makan saman, makan lokap jerlah. tapi kalau bukan keluarga saper lagi? busuk2 anak sendiri. kena juga ikhtiar kembalikan dia ke pangkal jalan. moga kau bertemu hidayah Illahi. insya allah

    0

    0
  59. zarina anchovices aka ikan bilis says:

    Nilah artist yang banyat sgt. menyumbang kontroversi daripada bakat.

    0

    0
  60. Myra says:

    Tau pulak tu nak tutup muka, ish2

    0

    0
  61. Anonymous says:

    wahh!! tetek macam melon. yummeyh

    0

    0
    • Pamela Anderson says:

      nampak je mcm melon tapi jika kau tanggalkan baju dia.. dah melandut sampai ke tumit..

      0

      0
  62. Anonymous says:

    xpayah nak dislike la sakai! memang tetek dia nampak seedap. nyuum3

    0

    0
  63. stella says:

    smoga dia insaf atas smua ksalahan yg dia bt .
    aku tk kesiankan dia , tp ksian ibu bapa malu , menangis mngenang perbuatan dia . mna nk ltak muka .
    knp laa tk hrgai ibu bpa ? jga laa maruah mreka . itu pun susah ?

    0

    0
  64. Minah Kilang says:

    Rasanya baru2 ni dia ada kata dia dah bertunang..mana tunang dia? ataupun tunang dia yg kena tangkap sekali tu? Apa2pun moga dia insaf akan kekhilafan diri dan kembali ke jalan yang benar…dah jauh tersasar dia ni…takut tak sempat bertaubat

    0

    0
    • szasza says:

      dia dah putus tunang.. tunang dia dah try dia.. habis madu sepah dibuang.. tu yg dia ngamok kt twitter pasal tunang dia dlu..

      0

      0
  65. Ratu minah jambu merah / biru says:

    peminat2 cuba pikir dn tengok sampai keluarga dia pn tknak kasi jamin…ni mesti si zarina ni prangai macm dajal tol tk !

    0

    0
  66. Aidaruslan says:

    Sepandai2 tupai melompat…akhirnya jatuh ke tanah juga…

    0

    0
  67. Cik Peah says:

    Hilang fokus aku pasal tajuk utama artikel nie bila bace komen2 korang neh….kutuk sane sini ntah ape2….

    0

    0
  68. Ruki says:

    Tu la.. sape suruh wt perangai x senonoh? skang, ni mkn dia. semoga ada hikmah di sebalik perkara yg da b’laku ni.

    0

    0
  69. JHuddd says:

    Dasyat rupanya si Zarina Anjoulie nih nak sebaris dengan Lindsay Longkang ker? Tapi dia tak kacau orang dan kutuk orang lain buat apa kita sebok2 kan?

    0

    0
  70. burit neelofa bau BUDU! says:

    hahahaahaha ilang ngntuk aku bace comment korg ni…anyway tetek dia mmg sedap.hahaha..

    0

    0
    • burit anzalna bau bangkai babi says:

      sedap tak sedap, merasa dok dlm lokap.. sian sgt…..

      0

      0
    • burit anzalna bau bangkai hanjing says:

      lebih besar dari anzalna punya

      0

      0
      • nenek kebayan says:

        eee .. dah p cium dh ke burit anzalna ngn neelofa tue

        0

        0
      • Ratu minah jambu merah/ biru says:

        kenape korang semua benci sangat ngan si Anzalna tu ar ? minah jambu leh tau pesal ? dari tadi asek2 cakap pasal Anzalnaaaaaaaaa je !!! cakap pulak yg bukan2 macm sial !!!!!! kalau ye pon tk suka jangan lah cakap or komen yg macm sial !!! burit la jubur la ape ni !!!!! sial nye korang nye komen ! macm ki wak !!!

        0

        0
  71. LAVOCAH says:

    oh yeah padan muke ko pelacur murahan!

    0

    0
  72. zarina says:

    0

    0
    • leez says:

      Zarina,
      Video ni dah cantik dah, konsep, pelakon, duration and lagu, dah ok. cuma suara orgnye tak best.

      0

      0
  73. LELAKI MACHO says:

    AKU SUKA ZARINA… KLU ORG LUAR DIBENARKAN IKAT JAMIN ZARINA… AKU TLG DIA IKAT JAMIN N MELAMAR DIA N JADIKAN DIA PEREMPUAN2 YANG BAIK….

    0

    0
    • propa je lebih says:

      kalau ko serius, pergi jela jamin dan kawin dgn dia.. takde org nak halang pun.. jgn cakap je mcm tin kosong! pom pang pom pang tapi habuk pun tarak.. boleh kitaorg kat sini baca artikel baru pasal balak baru zarina pulak yg jamin dia kalau benar kau serius….

      0

      0
    • Misha says:

      a’ah betul tu. klu nk sgt pegila jamin zarina. elok sgt dah tu.

      0

      0
  74. jay says:

    be strong zarina! im always here to support u
    i wish m able to bail u up.!

    0

    0
  75. coki naga says:

    Kesian Zarina….Jamal Abdillah isap dadah xde pulak org maki dia kan??double standard betol..siap ramai lagi peminat..elok lah tu zarina ko duduk la dlm lokap muhasabah diri wakakakaka

    0

    0
  76. Jiran Sebelah Rumah Kak Limah says:

    Semoga Zarina ni diberi petunjuk untuk berubah ke arah yang lebih baik. Dah namanye manusia memang pelupa. Tapi kadang-kadang heran lah jugak kan orang yang tak pernah nak serik. Semua faham tak ada orang yang sempurna, tapi dah Zarina sendiri yang pilih jalan nak jadi artis. Tapi kenapa bajet sampai macam gini? Dah jadi artis, dapat perhatian, tapi sbb kerja-kerja haram macam ni. Lepas tu kena interview Melodi nanti cakap “It’s my life”. Well sayang oi, life is not yours, Tuhan tu pinjamkan. Jaga dirilah kita semua ye. Sayang uolsssss

    0

    0
  77. peminat drama melayu says:

    Emm alahai…berlakon tak seberapa, kisah negatif ajelah memanjang. Kesian sungguh…!

    0

    0
  78. jay says:

    zarina ni most probably budak yg diabaikan oleh parents
    or mayb ada lg masalah lain untill dia brtindak mcamtu

    kita jgn la kondem, bagi support ye!

    ni asyik cerita amboiyamboiyamboi je

    0

    0
    • Smart Girl says:

      mana kau tahu dia diabaikan? pernah ke kau jumpa mak bapak dia? suka2 je kata parents dia mengabaikan dia.. woii.. cakap biar berasas ye.. jgn main tuduh2 je.. setahu aku parents si zarina ni especially mak dia sgt baik dan peramah orgnya.. mak dia ada restoran kat Nilai tu… nilah jenis org yg tak kenal tp suka mengata.. encik jay, klu org cakap mak bapak kau jenis mengabaikan tggjwb.. apa perasaan kau? suka ke?

      0

      0
  79. dea says:

    dia ni mmg kaki barang mcm bff die lydia 0133103310..

    0

    0
  80. Zarina XsukeJolie says:

    kesiannye Zarina ni. Setiap manusia ada bahagian masing2. mmg semua x perfect.. dah ni bahagian dia yg kita nampak. ada manusia yg kejahatan dia lain2… so jgn tunding jari sgt nk salahkan dia. apa2 pn kita sesama saudara Islam, x salah kalau nk tegur tp teguran tu kena la dgn cara. bkn cara menghina sampai menjatuhkan maruah seseorang tu. knp semua jgn pamdang jahat org jer. diri kita ni x la perfect mana ye tuan/puan. tq

    0

    0
    • Ratu minah jambu merah/ biru says:

      bab tu kite nk kena pandai pileh lah jalan mana yg terbaik untok kite paham ! nk kena pandai pileh lawan laaaaaaaaaa tkan tkn tau prangai kawn tu macmana? kalau hati kawan mungkin kite tk tau la itu tuhan je yg tau hati manusia ni semua…tapi kite l;eh tengok pe prangai kawan2 kite mana yg bagos n mana yg tk bagos nye ! jangan kawan asal bolehhhhhhhhh je ! last last kawan lepas kite yg masok jail ! jangan percaya ngan kawan walau pon kawan baik !

      0

      0
  81. […] Ahli Keluarga Tak Datang Menjamin, Zarina Anjoulie Masuk Lokap (183) […]

    0

    0
  82. Hate K-Pop says:

    Assalamualaikum. Erm, kalau ye pun nak bersuara, jagalah percakapan dan ayat tu. Ingat, apa yg tulis ne akan diadili di akhirat kelak. Jangan hanya tau menjadi orang yg suka memberi pendapat, tetapi tak suka dikritik.

    0

    0
  83. Opah says:

    Zed cptla .. Kalu abg aron laju je ko komen ngomen.. Sian abg aron

    0

    0