Written by AbangNara | March 11th, 2014

Ah, seronoknya melihat gambar romantis pasangan suami isteri Zain Saidin dan Rozita Che Wan ini. Terserlah kemesraan dan kebahagiaan yang sedang dinikmati selepas berkahwin. Mereka berdua telah ke Krabi untuk menyambut hari jadi Rozita Che Wan yang jatuh pada 9 Mac 1971. Sambil celebrate, sambil berbulan madu lah kiranya ini.

rozita dan zain

Semestinya hadiah paling bermakna di hari jadinya ialah kehamilan yang telah pun disahkan sendiri oleh Rozita Che Wan baru-baru ini. Pasti Zain sangat teruja untuk bergelar ayah. Sama-samalah kita doakan agar kehamilan Che Ta berjalan lancar. Lagi beberapa gambar pasangan ini di Krabi dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Makanan menyamar jadi makanan lain

rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain
rozita dan zain

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

91 responses to (9 GAMBAR)Zain Saidin & Rozita Che Wan Di Krabi Sambut Hari Jadi

  1. chantique says:

    bukti che ta rse remaja uollssss!!

    0

    0
    • Lalola says:

      Pic nombor 6 tu macam azwan ali ke memang azwan ali..? Haha.. Lagi satu, seluar pendek zain lagi labuh dari seluar pendek che ta..

      0

      0
      • amoi says:

        sedey tgk pakaian cikta…huhuhu…hrp2 bubah lah…si suami pun x reti tegur…adoiyai..

        0

        0
        • minah jambu merah biru says:

          elehhh asalkn ck ta tk rembat laki orang sudahhhhh yg lain biarkn dia hepening2 kn diri diaaaaaa…

          0

          0
        • Anonymous says:

          Kereta Lama Tapi Enjin Tetap Baru..Enjin Servis elok boleh jadi lagi elok dari kereta baru.

          0

          0
    • cik omei says:

      Agak nye dia pkiaq kt krabi org tak kisah dia pakai cmtue..org msia tak nampak.. dah betoi org msia tak nmpak tp duk pi upload plak bg suma tgk..tak paham..tak paham..

      0

      0
    • cik omei says:

      agaknya dia pkiaq org krabi tak heran dia pakai macam tue & org msia tak tau.. dah betoi tp duk pi upload plak..mmg niat nk bgtau la tue.. tak paham aiihh.. sedih ngn kesian dekat laki dia,family dia, family in law dia..

      0

      0
    • lol says:

      zain, zain…napela bini kau mcm x pkai sluar…

      0

      0
    • Anonymous says:

      Kejap2 gi holiday.Bestnyer.Banyak duit artis2 ni.

      0

      0
    • saya says:

      Makin seksi cek ta ni..ermmmm..apala nk jadi.. ustazah yg tegur tu geleng kepala tgk cek ta ni makin tua makin menjadi..

      0

      0
    • Whatever says:

      Che Ta adalah sejenis spesies lambat matang. semoga mendapat hidayah. Amin ya rob. #PrayForMH370

      0

      0
  2. miss mong says:

    cik ta..kenapa tk pakai spender je terus?

    0

    0
  3. aku tetap aku says:

    amboi che ta… tak ingat dah tua ke pkai pakaian gitu.. dah bunting pun skrng.. bertaubat lah..

    0

    0
  4. nana says:

    kalah body anak dara u…

    0

    0
  5. lily says:

    Tahniah sebab bahagia disamping suami & mengandung & takziah sebab suami tak dapat membimbing isteri ke jalan syurga. Sekian terima kasih.

    0

    0
  6. omak kau says:

    anjat boboi! anak den darjah 1 pun malu nak pakai seluar jinjang gitu. main depan rumah pun mintak dipakaikan seluar sokan sekolah tu.

    0

    0
    • Entahlah.. says:

      Moga-moga puan dapat kekalkan iman dan imej anak puan tu sampai ke dewasa.. Darjah 1 tu masih terlalu awal nak dibuat perbandingan.. Banyak lagi cabaran akan datang yang dia tak lalui.. Ramai je org yang dibesarkan elok, belajar dekat sekolah agama dari kecil sampai habis Ting. 5, tapi akhirnya tergoda dengan dunia luar yang jauh menyimpang..

      0

      0
    • mawar putih says:

      sbar baru darjah 1 . tak kenal dunia lagi kak. pape pun jage n didik bebaik yerrr.. jgn tau npk salah org . ingt2lah kite pun ade ank.

      0

      0
  7. minah k-pop says:

    tak sangke aku che ta seseksi ini.

    0

    0
  8. ntahla ntah says:

    fedup tol, karang kena sumpahan eton sameon sndirik mau ingatla! ari tuh psal skirt pendek, skrg ni sluar pendek lak. haishhh..mkin tua mkin singkat kainnnnnnnn, otak pun singkat gak. cmne la nk mdidik?

    0

    0
  9. gebu says:

    ermmmmm..da layak jadi nenek pun dia nie…btnya tuhan tarik nyawa tetiba cmna la che ta oiii…!!…pakai mcm wtf jerrr…huhuhuhu.. :((

    0

    0
  10. miss cun says:

    x yah nak kutuk – kutuk bagai lantak dia laki dia yg tanggung kita nie pun kalau yg kutuk kena lagi teruk ,memang dah artis buat kita dapat dosa tengok je la ..

    0

    0
  11. omak kau says:

    anjat boboi! seluar jinjang warna warni. tak paham tak paham.

    0

    0
  12. taaaa says:

    Ya Allah!! Che Ta, kamu tu dulu janda.. sekarang ni dah kawin.. rezeki Allah bagi kehidupan berumahtangga dengan pasangan yg kamu nak.. dah tu baru je kawin dah mengandung.. lagi rezeki dan anugerah tak ternilai dari Allah.. tapi ini kah balasan kamu.. tak bersyukurkah kamu.. tak takut kah kamu.. dah umur 40 lebih tapi masih dikurniakan kesuburan yg tinggi.. jangan sampai Allah tarik balik.. peringatan untuk diri sendiri juga..

    0

    0
    • kak minah says:

      Astarfirullah … !
      pakai seluar pendek … subahanallahhhh ya rasulullah .. dah kenapa ngan che ta nie .. zain saidin inikah yg mampu anda lakukan sebagai seorang suami ? sedih dan sayu melihatkan gambar ini .. sungguh mengurut dada saya nie …
      x der kah pakaian yg lebih sopan yang boleh che ta sebagai selebriti pakai ?? subhanallah sesungguhnya apa yg allah berikan bala bencana adalah kerana perbuatan manusia itu sendiri .. paling sedih bila mereka yg tidak berdosa juga turut serta . Kerana balasan dan pengajaran dari allah amatlah luas .. :(

      0

      0
      • Kak zane says:

        Takpa… Jgn risau… Zain dah solat hajat kat mejid klcc utk mh370 tadi.. Nanti esok dia kasik tutup litup la mama baby dia tu hehehe

        0

        0
  13. ct juga nama nyer says:

    mesti la nk sexy, u…suami dia muda. dia x kisah pakai singkat2 ker, x pakai kain ker..
    tp kalau hidup singkat Tuhan nak bagi…mmmm…sian nyerrrrrr
    insaf2 la cik ta.

    (still salute dia, at least dia x rampas suami org)

    0

    0
  14. anonymous says:

    Short pant sweet. Jadah.

    0

    0
  15. mahema says:

    Seluar Zain lagi panjang. Che ta pakai suar sampai nak nmpak bulu ari ari

    0

    0
  16. kimmy says:

    kalau la che ta boleh nampak syurga tu macam mana….moga2 berhijab satu hari nanti.

    0

    0
  17. Mak Jemah Letop says:

    Sonok suami dia tanggung dosa naaaa…….gelak sampai nampak gigi..baguihh betuii!

    0

    0
  18. melor says:

    adoiii..klu betul2 syg kn suami..mengapa berpakaian mcm x cukup kain jer.. che ta bukannya muda lg…dlm keadaan mengandung..tingkah laku kena jaga..begitu jg dgn berpakaian.. Naúzubillah

    0

    0
  19. aku tetap aku says:

    aku heran lah ngan zain & che ta ni. asal jalan ke mesti bawak satu kampung.. poroks lak tu.. ke zain ni mmg biseksual..

    0

    0
  20. Anonymous says:

    saya nasihatkan cik ta supaya maruah suami kalau nak pakai yg pendek pakai lah dirumah saja biarlah zain saja yg tgk lgpun cik ta ada anak yg dah remaja sian dia org kalau ada kenkawan dia org yg mengutuk cik ta tentu anak-anak cik ta rasa malu tunjuk contoh sebagai seorg ibu yg baik bawa2 lah insaf umur pun bkn nya muda dah tue badan pun dah bau tanah kubur cik ta kalau pakai tudung tutup aurat lagi cantik drpd pakai pakaian mcm org tak tahu hukum dan pada zain saya nasihatkan supaya didiklah anak isteri kearah yg lebih diredha allah bukannya yg tenganga disini dan terbuka disana bayangkan kalau malaikat tarik nyawa anda dlm keadaan berpakaian mcm ni.

    0

    0
  21. bukan nenek says:

    umur da nak dekat 50, da boleh panggil nenek kot.. tp pakaian serupa umur 5thn..

    0

    0
  22. chechak says:

    pendek sendat dan ketat

    0

    0
  23. hamba Allah says:

    Bila kita post @ share gmbr yg buka aurat kita juga akan berdosa. Jika 10 ribu org tgk gmbr tu maka kita dpt 10 ribu dosa..sedar2 la kakak..awak tu dh tua dah

    0

    0
  24. hail says:

    lagi ditegur lagi dibuatnya =.=

    0

    0
  25. NasihatJer says:

    klu betul sygkan suami, jagalah aurat. kesian nasib si suami nnti. xkira la awak tu artis ke, muda ke tua ke. Yg suami pun, didiklah isteri seeloknya. jenuh nk jwb kt sana nnti.
    Wallahu’alam.

    0

    0
  26. nok gebuzzz says:

    melampaui batas betui pakaian hang!!
    ingat2 ckit cek taq uuiiiiii………

    0

    0
  27. gebu says:

    lau NERAKA depan mata bru nk sedaq..ni sebab makin org mengata makin syokk lak dia…bt malu anak2 ja la…sian la aku tgok…dia xmau la pakai tudung nnt nampak mcm dia mengandung ADIK zain..huh..!!!…#prayforMH370

    0

    0
  28. gebu says:

    APESAL KOMEN AKU XKUARRRR EKKK….PUIII…!!!!!!!!!!

    0

    0
  29. Xiandra says:

    sanggup yer letak Chanel atas tanah

    0

    0
  30. sekinot says:

    nanti kuar statement

    ‘ i pakai legging warna kulit lah uollss..’

    hohoho

    0

    0
  31. zass says:

    takde seluar yg lg pendek ke?
    baju tu pun, ketat & pendek bebenor..
    serupa mcm tak pakai baju langsung..
    tak sedar diri betul nenek ni..

    0

    0
  32. kak ita says:

    teringin nk tengok cik ta ber bikini… huhuhu

    0

    0
  33. iyeke says:

    cik ta nak menghargai tubuh yang masih bergetah..
    biar p la dia..
    hangpa dok hingaq sana sini buat dosa kering je..
    dosa dia pun laki dia dok tanggung..
    bukan hangpa..
    :p

    0

    0
  34. kiki lala says:

    ak mgaku jeles tgk RCW ngn ZAIN g oversea jer..ak lepas kawin g langkawi balik pun sengkek.maybe zain dpt nyk tawrann brlakon kut tp pernah nmpk dia muncul kt 611 jer.nmaybe RCW jualan tudung dia laris wlupun x pernah tgk promote tudung dia..hmmmm

    0

    0
  35. Anonymous says:

    x dinafikan Che Ta ni manis orgnye…x dinafikan Che Ta dpt suami pucuk muda…tp perlu ke penampilan Che Ta seperti ini?? adakah ZS tak bole terima hakikat kalu Che Ta berpakaian sopan?? ank2 sumer dh bujang2…walaupon mrk mungkin paham dgn kerenah Che Ta tp sebagai ibu inikah yg Che Ta beri pada mrk? esok lusa ank2 bujang dpt pulak gf seksi2 sy yakin Che Ta akan sakit mata melihat bakal2 menantu…kite mesti nk kan yg terbaik utk ank2 jd Che Ta berilah contoh yg elok2 pd mrk

    0

    0
  36. so wut says:

    ape pun respek cheta dr hamis suraya….dia juta liun kali cantek dr hamis yg menggerutu tu…tp pangai lebih mulia dan hormati hati wanita lain yg sejenis dgnnya…xmainla laki2 org ni….ape2 pun tahniah cheta…moga hubungan ini kekal hgga ke jannah n tahniah atas kehamilan ini…smoga segalanya dipermudahkan olehNYA…aminnnn

    0

    0
  37. kuat_bebel says:

    Ingat mati, ingat mati *gaya lagu indon pen ntah, lupe*

    0

    0
  38. peah_gebussss says:

    Meluat.. asik cerita bulan madu che ta..

    0

    0
  39. izz says:

    nak wat camna ,, masa muda dulu tak dapat pakai lagu tu… tu yang show off lagu ni . ahoksss !!

    0

    0
  40. ninie says:

    sedihnye tgk diorang bergembira sambil pakai hot pant,sleeveless..
    tak kisah halal haram, dosa pahala…
    memang kat krabi tu tak ramai pon orang Malaysia
    tapi,walau ke lubang cacing sekali pon, Dia masih boleh melihatmu..

    0

    0
  41. Reena says:

    Kussss semangat! Tanjat gegirl! Dosa tetap dosa sbb dedah aurat & urat yg berselirat tp lebih berdosa org yg meruntuhkan masjid & menyebabkan anak2 menjadi mangsa perceraian. Che Ta oiii..bawak2 lah bertaubat. Moga Allah bukakan pintu hati untuk berubah. Kalau Mizz Nina yg western katanyer tu pun leh 360 berubah, tak mustahil Che Ta pun boleh juga. Kita doakan lah ye.

    0

    0
  42. zira says:

    maaf la teguran ni klau rasa melampau tp kenapa sebelom kawin che ta x pena pakai sexy mcm ni tunjuk kt peminat2 dia ..tup3 lepas kawin ni sexy gila … mintak admin bn ni dprt keluarkan statment ni ,,,, biasanya setiap wanita lepas kawin lebih menjaga aurat dia tp kenapa lain plak pada che ta ni makin mendEDAHKAN AURAT DIA ,,,, NAUZUBILLAHHIMINZALIK… SYA SEKADAR BG PERINGATAN SBB DIRI SENDIRI TIDAKLAH SESEMPURNA MANA PON …. SEKIAN

    0

    0
  43. Kak Mala says:

    Amoi tua pakai slua jinjang woh…

    0

    0
  44. polarbear says:

    Selagi belum ajal memjemput masih sempat untuk bertaubat.. anda berdua sebagai artis perlu lah menunjukkan teladan , sikap dan cara yang betul lagi2 anda berdua orang islam.kepada abang nara juga jangan la post gmbar2 tak tutup aurat .. dah berpuluh thun hidup terdedah tak teringin ke nk menutup aurat ?? Allah suruh kita menutup aurat sebab nak menjagamaruah kita.. suka ke bila orang tengok cheta dgn nafsu membera.. kasihani la suami anda menangung dosa.. berubah la perlahan2. Minta la bimbingan dari Allah, keluarga dan sahabat tercinta.. insyaallah Allah akan membimbing akak..

    0

    0
  45. benihcinta says:

    Orang cakap kalo umur dah masuk 40tahun masih tak berubah,dia takkan berubah sampai bila2..
    Tapi…kalo ramai yg mendoakan dia berubah,insyaAllah..zain sebagai suami mungkin dah bagi teguran

    0

    0
  46. suke je ... says:

    bia la die nk pakai cmne pon.. xkan laki muda nk pkai cm nenek 90-an… dh upe e2.. dh up2date la korang nie.. hehehe.. doakan kebahagian dorang .. asik mengata aje.. acer tgok korang pulak… same umo ke ngn laki korang ke cam aku bgtau td.. heheheh…

    0

    0
  47. Top says:

    Yang laki pakai sampai paras lutut, yang bini pakai paras paha.

    0

    0
  48. Anonymous says:

    Hot pants uollsss. Curlasss. Karang terbakar ala-ala sun burn pulak peha tu. kat akhirat nanti tak tau la. ala-ala kebakaran hutan agaknye. oppsss

    0

    0
  49. anon says:

    Tua2 pun nak sambut hari jadi, sama lah mcm si nurhaliza lah, entah sape2 lagi. Kalau sambut diam2 tak beritau semua org takleh ke. lngat budak2 je main sambut2 harijadi ni….

    0

    0
  50. klcc says:

    kecik je kopek che ta bila pakai singlet.. tak boleh nak ber”push up” bagai hahaha

    0

    0
  51. Astarafirullahalazim says:

    Cik Ta, sedar lah bahawa hidup ini sesingkat seluar kamu juga. Kasihan mengenangkan apalah perasaan anak-anak cik ta yang kian membesar tu.

    0

    0
  52. Anonymous says:

    tingin jg nak p bercuti luar negara. tp takde rezeki lbh. ada ke Datuk yg sudi taja? atuk tak nak la. poket kosong.

    0

    0
  53. Lalala says:

    Aku rasa si ZS ni pernah ckp pasal pakaian RCW, lebih kurang camni lah katanya “lepas kahwin ni, dia mesti tahu yg mana pendek tu kenalah dilabuhkan” *krikkk krikk* aku nengok yg sedia pendek makin dipendekkan adalah. Aku tak gemor peminat setia artis yg obses sgt dgn artis dorg ni. Bila kita tegur, dorg balas “biarlah. Dia tak ganggu ko. Laki dia pun tak kisah”. Aku ni tak boleh adapt manusia perangai cenggini. Mmg lah dorg dah kahwin, sukati lah nak berkepit. Tp pakaian seksi tu, upload dlm social network. Berjuta org tgk, bkn ke lelaki dpt dosa? Pastu org dok puji lagi. Aku harap sgt org Malaysia ni ubah mentaliti tu, jgn semuanya dibiarkan. Yg mana patut kita menyibuk, kita menyibuk lah, yg tak patut tak pyh. Jgn forward sgt, sampai biar je bila nmpk kemungkaran. Aku tulis ni bkn untuk RCW je, tp semua org lah.

    0

    0
  54. Anonymous says:

    che ta ketat dan solid, zain rakus dan bertenaga hehehe. che ta dgn dato k baru padan. tok ti plk dgn zain baru cun. bodoh la tok ti ni. dah ada duit sendiri pun nak jg datok k. pas tu bg syarat plk. tak nak hidup bermadu. bengong. nsb jg ex datuk k dpt kuda terpakai yg tinggi dan bertenaga.

    0

    0
  55. NALURI SEORG IBU says:

    SEBAGAI SEORG ISTERI & IBU…SAYA BERASA MALU SANGAT TGK PAKAIAN CHE TA ITU…..BILA PI MAJLIS AGAMA ALHAMDULILAH TUTUP TERUS..SIAP DGR APA YG DI SAMPAIKAN….BILA LUAR DARI MAJLIS SUBHANALLAH BAIK TAK YAH PAKAI APA2 BOGEL LEBIH BAIK…DAPAT SI SUAMI YG PAK TURUT…EEERRMMM..MALU LA KAT ANAK2 BUJANG KO CHE TA….MALUUUUU!!!!!!….GAMBAR2 MACAM NIE TAK PAYAH LA UPLOAD……

    0

    0
  56. alo says:

    cute nya baju hitam… comel che ta.

    0

    0
  57. blacklensa says:

    as slam..terus terang saya katakan terkejut sngt tengk penampilan che ta..cara terbaiknya kita ni stoplah puji kecntikan dia..takut bukan apa kita x sedaq yang kitalah duk menggalakkan dia pakai lagu ni..dia perasan cntik bila dedah sana sini..apatah lgi yg duk puji melangit tu..x pyh la nk kutuk dia kaw2 pulak..kita berdoa supaya dia berubah tu la cara terbaik

    0

    0
  58. rozzi says:

    mohon doa utk che ta sekali

    0

    0
  59. manisManja says:

    Takde pulak lately aku tgk Cindy Crawford pakai hot pants…paranormal Che Ta nie…

    0

    0
  60. me2 says:

    apabila kita mengur dengan niat yg baik dan mereka berkata aku tak tutup aurat pun aku baik, lagi baik dri sesetengah yg tutup aurat tapi hati busuk..

    org begitu adalah..
    1) kamu telah menidakkan hukum allah yg mana menutup aurat adalah wajib
    2) kamu boleh pulak menentukan kamu lebih baik dri org lain walhal tuntutan yg wajib pun pun kamu tak ikut,,

    jika org alim sahaja yg boleh menyampaikan nasihat dmaka sedikitlah org yang boleh memberikn peringatan..

    0

    0
  61. chetachetacheta says:

    Pakai la semenggah sket che ta oi.
    iols yang lagi muda ni pon malu tgk uols pakai mcm tu.
    mohon iols tak macam tu lah bile dah baya2 che ta.
    iols nk jadi isteri baik utk suami iols. lulz.

    0

    0
  62. […] (9 GAMBAR)Zain Saidin & Rozita Che Wan Di Krabi Sambut Hari Jadi (76) […]

    0

    0
  63. hamba Allah says:

    BINI MU…BINI KU JUA…MALANG BAGI KO ZAIN.
    WAKAKAKA..

    0

    0
  64. Anonymous says:

    kalau ada taik lalat kt pungkoq..suami ja yg tau…ni satu msia tgk sendiri..
    sedih dgn orang mcm hang ni che ta oiiiiiiiiiiiiii…

    0

    0
  65. ojo ojo says:

    tetek cek ta ni kejap kecik kejap besar..dlu sblum kwin bkn men tajam lgi..agak nye dh kne sedut dgn zain kot..

    0

    0
  66. needy says:

    Memang sangat terkejut dgn penampilan PUAN Rozita. Macam setaraf dengan Nabila Huda je. Walhal anak teruna ada dua, dah besar pulak. As a parent, kononnya sgt strict bagi menangani gejala sosial, siap berkutbah bagai dgn anak. Tapi dia sendiri menjadi contoh penyakit sosial. Sorryla kasar bahasa tapi you are not young anymore to act foolishly. Kalau Nabila Huda tu I faham lagi, masih rebellious, darah muda. Anak anak Che Ta tak segan ke dgn kawan kawan ibu berpakaian tak senonoh? Atau bangga?Kalau pun belum berhijab, bukan lesen utk berpakaiaan melampau macam tu. Anak-anak remaja pun ramai yg tak tergamak pakai macam tu. But then I also know, Puan Rozita mmg lagi ditegur, makin menjadi jadi so tamat di sini. Buat penat je.

    0

    0
  67. […] (9 GAMBAR)Zain Saidin & Rozita Che Wan Di Krabi Sambut Hari Jadi (82) […]

    0

    0
  68. fakir says:

    Org tua nk buat2 myda mna bolw…npk ketara ketuaan rupa tu RCW,muka xsokek mmg tua kedut2 alus da npk tp tepek bedak 6inci…bju ngn suo tu wat malu istifar byk2 bila tgk,insap2la nen oi n atok Sadin tudidik2la ‘mind your iman’…

    0

    0
  69. fantastic says:

    Insaf2la tgk mmg tbeliak.bkn sbb suka tp sbb nk tbelekik nk muntah loya nenek tua berangan jd muda ..siang bsluar katok mlm berubah mekap ilang serupa nenek kbayan,seremmmmm.Ank pak sdin didikka elok2 bini tu da akhir zmn ni

    0

    0
  70. […] (9 GAMBAR)Zain Saidin & Rozita Che Wan Di Krabi Sambut Hari Jadi (85) […]

    0

    0
  71. […] (9 GAMBAR)Zain Saidin & Rozita Che Wan Di Krabi Sambut Hari Jadi (86) […]

    0

    0
  72. […] (9 GAMBAR)Zain Saidin & Rozita Che Wan Di Krabi Sambut Hari Jadi (87) […]

    0

    0
  73. memang cantik ciptaan wajah RCW yg says:

    Memang cantik wajahRCW ygdipinjamkan Allah utk smntara waktu didunia ini.stiap pinjaman itu akn diprtanggungjawabkan di akhirat kelak.smoga RCW cukup bersedia utk mnjawab amanah wajah dan aurat anda di SANA…..saya doakan yg baik utk anda

    0

    0
  74. […] (9 GAMBAR)Zain Saidin & Rozita Che Wan Di Krabi Sambut Hari Jadi (89) […]

    0

    0
  75. […] (9 GAMBAR)Zain Saidin & Rozita Che Wan Di Krabi Sambut Hari Jadi (90) […]

    0

    0