Written by AbangNara | August 21st, 2017

Amboi, berseri-serinya pengantin baru Ummi Nazeera dan Izzar Anwari ini. Suka Abang Nara melihat pasangan ini. Minggu lalu, Ummi telah pun diraikan di majlis bertandang bagi pihak pengantin lelaki. Kedua-duanya tampak kacak, cantik dan sepadan dengan persalinan songket berwarna kelabu lembut. Memang bak pinang dibelah dua.

ummi nazeera

Sekali lagi Abang Nara nak ucapkan tahniah buat Ummi dan Izzar atas perkahwinan anda. Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat. Semoga cepat menimang cahaya mata. Perkahwinan ini adalah satu perjalanan yang panjang. Banyakkan bertolak ansur, memahami dan terus mempercayai antara satu sama lain walau pelbagai ujian mendatang.

ummi nazeera

Lagi beberapa gambar sekitar majlis bertandanga Ummi Nazeera dan Dr Mohd Izzar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit Instagram Ummi Nazeera.

 
Written by AbangNara | August 21st, 2017

Kesian sebenarnya menjadi seorang isteri kepada suami yang bernama Datuk Seri Adnan Abu atau lebih dikenali sebagai Datuk Red ini. Iyerlah, tak habis-habis dengan cerita mengorat perempuan lain. Baru-baru ini, Datuk Red mengakui ada menjalinkan hubungan cinta bersama artis baharu dikenali sebagai “N”, namun berakhir apabila pelakon wanita kelahiran Sabah itu memberitahu Adira mengenai perkara terbabit. Sebelum itu pula Datuk Red pernah kantoi memeluk pinggang Ruhainies. Memang tak habis-habis kontroversinya.

adira

Kalau Abang Nara jadi Adira, memang boleh mengamuk dibuatnya. Namun Adira mengambil langkah yang amat berbeza. Adira buat tak layan sahaja. Adira sudah masak benar dengan perangai suaminya itu yang suka publisiti murahan. Kata Adira:-

Sejujurnya, saya sendiri sudah keliru dengan skandal yang membabitkan suami saya. Malah, saya mengetahui mengenai kontroversi (terbaru) ini pun apabila menerima panggilan bertalu-talu daripada pihak wartawan sendiri.

Anggap saja isu yang timbul ini sekadar perkara remeh yang tidak perlu diperbesarkan kerana pada saya, dia seperti ingin meraih publisiti murahan. Jika diikutkan, manusia mana yang dengan mudah membuka aib sendiri?

Oleh itu, saya memilih untuk tidak ambil pusing kontroversi yang timbul ini. Sebaliknya, saya berhasrat untuk menjaga dan membesarkan anak perempuan saya saja

adira

Abang Nara kagum dengan ketenangan Adira. Tapi betul juga tindakan yang diambil oleh Adira ini. Kalau dah suami memang jenis macam ini, apa lagi kita nak buat kan? Biarkan je lah. Kalau Datuk Red nak kahwin lagi satu pun rasanya memang dia mampu. Nampak gaya Adira pun macam dah redha dan malas nak layan perangai suaminya. Nasib badanlah dapat suami jenis macam ini. Sumber Berita Harian.

Written by serenity | August 21st, 2017

Pagi ini, media sosial diberitakan bahawa Joy Revfa atau  nama sebenarnya Siti Arifah Amin, 30, akan ke di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang Bestari. Turut dilihat menemani Joy ke mahkamah  ialah ibu, kakak serta adik lelakinya.

Hafiz Hamidun, 33, juga dilihat hadir ke mahkamah dengan membawa borang. Setelah selesai urusan di mahkamah, Joy telah membuat kenyataan pada pihak media bahawa:-

 
Written by AbangNara | August 21st, 2017

Nedim Nazri dan Nora Danish kini sedang bercuti di Eropah. Sudah tentu mereka ingin mengabadikan detik berdua di sana dengan penuh romantik dan mesra. Tak ada salah pun untuk suami isteri berkongsi gambar yang menunjukkan hubungan rapat selagi ia tidak melampau. Nedim telah pun memuatnaik gambar Nora Danish mencium pipinya di Instagram dan ia mendapat pelbagai reaksi daripada netizen.

nedim nazri

Ada yang memuji kemesraan yang dipamerkan, namun ada juga yang dengki dan mengkritik gambar tersebut. Namun Nedim tidak berdiam diri sebaliknya membalas balik kutukan tersebut dengan ayat yang pedas. Memang padu!!! Namun si penulis tersebut turut sama membalas kata-kata dari Nedim.

nedim

nedim

Secara jujurnya, Abang Nara ok kalau suami isteri upload gambar bercium pipi sebegini. Bukannya cium mulut atau aksi over. Kalau kita tak suka, elakkan untuk memberi komen yang melampau. Kenalah jaga hati orang lain. Tak perlu nak tunjuk diri kita terlebih baik. Setiap orang ada cara mempamerkan kemesraan masing-masing. Tak gitu?

Page 10 of 28« First...89101112...20...Last »