Written by AbangNara | May 28th, 2014

Kawan yang benar-benar kawan ialah mereka yang sentiasa berada di sisi kita tak kira ketika senang atau susah. Abang Nara rasa Iqram Dinzly bolehlah dimasukkan dalam kategori kawan sejati. Ketika cerita hubungan songsangnya bertebaran, Iqram ternyata sangat prihatin dan risaukan keadaan rakannya yang dikaitkan dalam dakwaan ini. Ini kerana rakannya itu masih seorang pelajar dan boleh dikenakan tindakan sekiranya perkara ini pergi lebih jauh.

iqram dinzly

Memang benar sekiranya pelajar tajaan kerajaan atau badan persendirian di luar neagara terlibat dalam dakwaan yang mampu menjatuhkan maruah, mereka akan dipanggil untuk siasatan. Sekiranya terbukti benar, memang boleh dikenakan tindakan. Itu yang Iqram tak mahu cerita hubungan songsang ini berterusan disebarkan. Kang tak pasal-pasal kawannya kena panggil sedangkan ia adalah berita palsu. Kata Iqram menerusi Utusan Malaysia:-

Tidak adil untuk rakan saya terpalit sama dalam cerita tidak betul ini, saya mungkin seorang artis tetapi dia hanya pelajar di sana.

“Saya takut dia akan dikenakan sebarang tindakan pula. Jujur, rakan saya itu mempunyai seorang teman wanita jadi macam mana blog itu boleh laporkan kisah ini.

Siapa tidak mahu kahwin, cuma jodoh itu belum sampai. Saya memang minat wanita. Saya harap sesiapa juga yang cuba menjatuhkan saya itu tahu bahawa setiap kelakuan kita akan mendapat balasan.

Jadi saya harap dia tahu apa yang dia buat ke atas saya kini mungkin akan berlaku ke atas dia atau orang terdekat dia

iqram dinzly

Apa pun Abang Nara respek dengan Iqram Dinzly yang tidak mudah melatah dan tenang menghadapi gosip sebegini. Abang Nara pun seringkali dicop lelaki lembut/nyah oleh para pembaca BeautifulNara tetapi buat tak tahu saja dengan dakwaan sebegitu. Yang penting diri sendiri tahu kebenaran dan orientasi seksual yang sebenar. Tak gitu? Hehehe.

P.S: Volkswagen Passat generasi baharu Julai ini

Written by AbangNara | May 28th, 2014

Wow. Patutlah busana yang dikenakan oleh Zila Bakarin di ABPBH2013 sangat mengancam dan memukau mata orang ramai. Rupanya inspirasi di sebalik busana terbelah itu adalah daripada bintang Hollywood seperti Jennifer Lopez. Memang badan Jennifer Lopez dan Zila Bakarin saling tak tumpah potongannya. Silap haribulan kalau letak sebelah menyebelah boleh keliru dibuatnya.

zila bakarin

Untuk makluman, busana Zila Bakarin di ABPBH2013 adalah rekaan Syafiq Aiman. Zila amat berpuas hati dengan rekaan busananya. Kata Zila Bakarin menerusi Harian Metro:-

Saya sebenarnya berpuas hati dengan rekaan itu dan ia memang menepati cita rasa saya dan majlis yang dihadiri. Saya juga berbincang dengan Syafiq Aiman dari segi rekaan dan potongannya, sekali gus inspirasi daripada busana yang pernah digayakan bintang Hollywood seperti Jennifer Lopez di acara permaidani merah. Saya juga yang meminta pereka itu supaya buat belahan yang menampakkan paha itu supaya senang untuk berjalan ke pentas.

Pada mulanya saya takut untuk meletakkan gambar busana yang dipakai pada malam kemuncak itu di Instagram. Namun ternyata pengikut saya sangat “sporting” dan menyokong penampilan saya itu kerana ia nampak cantik dan sesuai dengan imej saya. Saya tidak kisah dengan cakap-cakap orang tetapi saya sangat menjaga hati 50,000 penyokong dan peminat saya di Instagram yang sentiasa menyokong karier saya sejak dulu.

Apabila busana itu siap saya juga menggayakan depan suami dan anggota keluarga lain pada sesi “fitting”. Suami pula beri kebebasan kepada saya untuk menggayakan busana berkenaan kerana ia tidak nampak keterlaluan. Pada mulanya busana itu lebih seksi dan terbelah sehingga ke perut tetapi saya meminta pereka baju untuk ubah suai semula kerana adik saya beritahu ia terlalu menjolok mata.

zila bakarin

Ala rugi pula tak dapat tengok busana yang terbelah sehingga ke perut itu. Kalau Zila Bakarin menggayakan yang itu, pasti lebih meletup dan menjadi tumpuan ramai. Entah-entah Jennifer Lopez pun akan tiru gaya Zila selepas itu. Diharap untuk majlis anugerah yang seterusnya kelak, Zila bolehlah cuba mencari inspirasi daripada artis Hollywood seperti Emma Watson, Miranda Kerr dan Jennifer Lawrence. Pasti lebih kebabom punya.

Written by AbangNara | May 28th, 2014

Ah sudah. Makin pelik dan makin diselubungi misteri. Abang Nara pun dah pening dengan status hubungan Pekin Ibrahim dan Uqasha Senrose. Semalam Pekin kata mereka masih bertunang, tup-tup hari ini si Uqasha tampil memaklumkan yang mereka tak pernah bertunang selama ini. Ajaib kan? Tak tahu mana satu yang betul. Takkanlah dah bertunang ke belum tak tahu kan?

pekin dah uqasha.

Menurut Uqasha, dia dan Pekin selama ini tidak pernah bertunang dan sudah bosan dengan sikap Pekin yang menjaja kisah cinta mereka. Kata Uqasha Senrose menerusi Harian Metro:-

Saya bukan tunang dia dan kami tidak pernah bertunang. Saya betul-betul tak tahu apa agenda dia terus bercakap mengenai hubungan kami kepada media. Sebenarnya memang kami dah tak ada apa-apa.

Sudah empat atau lima bulan kami sudah tidak berkomunikasi langsung. Kami dah pernah berbincang benda ini, jadi tak perlulah dia terus canang lagi.

Biar saya bawa haluan hidup baru dan fokus pada kerjaya. Kami tak pernah betunang pun sebenarnya. Majlis dulu itu adalah merisik. Kami cakap bertunang untuk tidak panjang-panjangkan cerita.

Tapi sejak macam-macam masalah timbul saya tak banyak cakap bila ditanya media. Dia saja yang bercakap banyak.

pekin

Fuh~~ Nampak gayanya macam Pekin Ibrahim je yang bersungguh-sungguh nak mempertahankan cinta mereka. Apa kata “move on” je sebab Uqasha pun dah tak sudi. Inilah namanya tak ada jodoh. Abang Nara percaya ramai lagi awek dan pakwe di luar sana yang sesuai untuk Pekin dan Uqasha. Tak gitu?

P.S: Wanita Korea Selatan bedah muka untuk kelihatan seperti Miranda Kerr

Written by AbangNara | May 27th, 2014

Susulan tindakan Hanez Suraya menyaman MAS atas penyebaran gambar tiket penerbangannya bersama Romie beberapa bulan lalu, banyak pihak yang memberi kritikan negatif kepada pelakon ini. Ada yang melabelkan Hanez sebagai selebriti yang suka menyaman tanpa berfikir panjang. Namun rupa-rupanya ada cerita di sebalik tindakan yang diambil oleh Hanez ini.
hanez saman MASMenurut Hanez, dia telah memohon kerjasama MAS untuk berbincang mengenai penyebaran gambar tiket tersebut namun tiada reaksi yang diberikan oleh syarikat penerbangan itu selama sebulan. Kata Hanez menerusi portal GUA:-

“Ada pihak yang kata saya mahu terus-terusan saman. Seperti yang sudah saya jelaskan sebelum ini, pihak saya telah mengambil inisiatif untuk berbincang dengan pihak mereka selepas gambar tiket itu tersebar dan perkara itu berlangsung selama sebulan.

Malangnya, saya tidak mendapat kerjasama. Jadi saya teruskan dengan tindakan saman. Justeru itu, kepada mereka yang memberi pendapat negatif begitu, diharap dapat membaca dahulu cerita yang dipaparkan sebelum ini sepenuhnya. Jangan baca tajuk sahaja lalu melemparkan tohmahan kepada saya.

Mengenai malu, saya tidak mahu komen. Saya enggan panjangkan isu. Saya mahu berdiam diri. Pedulikan sahaja kerana selepas ini orang akan penat dan diam.

hanez saman MAS

Diharap dengan penjelasan ini, tak akan ada lagi kritikan yang diberikan kepada Hanez Suraya. Kesian juga Abang Nara kat Hanez. Semua benda yang dibuat nampak salah di mata orang lain. Tak apalah Hanez. Bersabarlah. Ini semua dugaan hidup. Tak gitu?

Page 3 of 2712345...1020...Last »