Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Zynakal Disahkan Hidap Bipolar Mania, Kini Sedang Dirawat

zynakal

Baru-baru ini, viral dengan isu seorang penyanyi rap BBNU, Zynakal yang didakwa bertindak ganas dengan mencekik seorang pekerja stesen minyak.

zynakal bipolar mania

Dikecam dan dikritik netizen atas tindakannya itu, ramai yang tidak tahu Zynakal  sebenarnya mengalami gangguan mental, Bipolar Mania.

Advertisement

Menurut teman rapatnya, Syazwan Zanini,  Zynakal kini ditahan di wad psikiatri Hospital Kuala Lumpur bagi menjalani beberapa rawatan pemulihan di hospital. Buat masa ini, keadaan penyanyi itu belum stabil dan kelakuannya tidak boleh dijangka.

zynakal sakit mental

Setelah mahkamah menjatuhkan hukuman denda pada Jumaat lalu, kami pujuk dia untuk ke hospital kerana nampak lain pada dirinya yang menggambarkan itu bukan dia.

Awalnya dia menolak, namun akhirnya dia akur dengan permintaan kami, hasil pemeriksaan doktor mendapati dia menghidap salah satu masalah pada mental dan perlu mendapatkan rawatan segera. Buat masa ini tidak dapat dipastikan bila akan dia dibenarkan pulang.

zynakal Pada masa yang sama, rakannya itu turut menafikan Zynakal dibawah pengaruh bahan terlarang seperti yang didakwa.

Untuk pengetahuan anda, Bipolar Mania merupakan salah satu penyakit gangguan mental dimana seseorang itu akan kerap berhalusinasi, mempunyai perwatakan yang berubah-ubah, gangguan emosi, terlebih aktif dan kurang tidur.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

12 Comments

  1. Anonymous

    November 11, 2019 at 2:48 am

    semoga abg cepat sembuh eh

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top