Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Zulin Aziz Mengaku Dilamar Ahli Politik Indonesia

Tindakan pelakon dan penyampai radio, Zulin Aziz memuat naik foto gaun perkahwinan serta petikan surah di akaun Instagramnya baru-baru ini menimbulkan pelbagai tanda-tanya kerana beliau seakan menggambarkan dirinya sedang menjalin percintaan dengan seseorang dan mungkin merencana untuk berkahwin.

Enggan terus bermain teka-teki, Zulin menerusi portal BH ONLINE mengakui sudah dilamar oleh seorang ahli politik dari Indonesia. Mereka berkenal sejak tahun lalu ketika Zulin bercuti ke negara berkenaan.

Advertisement

Zulin sebenarnya sudah lama bersedia untuk memikul tanggungjawab sebagai isteri, cuma dahulu beliau belum bertemu dengan orang yang tepat dan diuji dengan hubungan percintaan yang hanya separuh jalan.

Iya. Memang benar. Cuma saya tak mahu terlalu galak bercerita. Biarlah dulu. Kita doa yang baik-baik, Insya-Allah. Sudah lama saya bersedia ke arah itu. Cuma sebelum ini, saya sering diuji dengan percintaan yang tak pasti.

Siapa agaknya jejaka Indonesia yang berjaya mencuri dan memikat hati Zulin? Bukan calang-calang orang pula tu. Apa-apa pun, semoga mereka mempunyai jodoh sehingga ke jenjang pelamin, bak kata pepatah kalau sudah ada jodoh pasti tidak akan kemana.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

33 Comments

  1. Dollah Yah

    June 7, 2018 at 12:39 am

    Nk kahwin..kahwin jelh zulin..umur pun dh kertu..jgn kau gempak je last2 ‘0’..wat malu je..moga berjaya tangkap org politik indon tu ok. Gam kuat sikit..

  2. Alanice

    June 6, 2018 at 11:14 pm

    Ahli politik dun papua ke? Cri org luar sbb kt msia xlaku ke? Gajah sberang laut sng nmpk.

  3. Anonymous

    June 6, 2018 at 12:22 pm

    Over excited si debab ni.. Kalau dgr dalam suria fm tu, setiap hari dia hint nak berlaki.. desperado.. dah takde rasa malu dlm diri tu agaknya.. Sampai radio tu buat contest kalau menang dpt makan dgn si debab ni.. bajet hot

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top