Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Zul Ariffin Akui Intim Dengan Gadis Ukraine Yang Pernah Terpalit Kontroversi Bersamanya?

Selepas putus cinta dengan pelakon Zahirah Macwilson,  pelakon kacak berbadan sasa, Zul Ariffin terpalit dengan kontroversi panas apabila fotonya memadu asmara dengan seorang gadis di Phuket, Thailand mula tersebar.

Advertisement

Mengakui mengenali gadis tersebut yang bernama Tanya Glembotska ketika sama-sama menjalani latihan seni mempertahankan diri Muay Thai, Zul bagaimanapun sebelum ini tidak pernah berbicara mengenai status hubungan mereka.

Menerusi Hip Berita Harian, Zul seakan memberikan bayangan sedang rapat serta intim dengan Tanya. Bagaimanapun, hubungan mereka belum lagi sampai ke fasa bercinta.

Advertisement

Buat masa ini, hubungan kami hanyalah sebagai kawan dan bukannya pasangan bercinta. Dia seorang model dan juga jurulatih seni mempertahankan diri. Setakat ini, rasanya saya lebih selesa begini, iaitu sekadar berkawan dan tidak perlu terikat dengan rasa cinta. Walaupun dia bukan dalam kalangan orang industri, namun dia memahami cara kerja saya.

Terdahulu, gosip percintaan dan kontroversi antara Tanya dan Zul mula menjadi bualan hangat netizen selepas gadis itu memuat naik foto intim beliau sedang memeluk seorang lelaki yang mirip seperti  Zul di akaun Instagramnya dan turut ‘tatoo’ nama Zul di tangannya.

Sumber Berita & Foto : Berita Harian

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

68 Comments

  1. San Marino

    October 16, 2018 at 10:01 am

    Umur dah lanjut, muka dah kertu..masih berlagak playboy. Kalau bukan nek gaya ambil berlakun tak famous pun dia nih

    • Anonymous

      October 16, 2018 at 1:40 pm

      Dia muda lg la…tua lg zizang n remy sahak tu

  2. Ming

    October 16, 2018 at 8:41 am

    Friends with benefits.

  3. LuHangGuakepe

    October 16, 2018 at 5:14 am

    Hai Zul nampaknya career lu akan terkubur….. Innalillahiwainnailaihirojiun…..Semoga kak Gayah tak kutip lu balik buang masa dgn boya kerepot berurat2 mcm lu…..playboy tua! Minah Rock lagi ramai cun dari pompuan serabai camni taste haprak!

  4. Bawangbesar

    October 15, 2018 at 9:46 pm

    Penah nampak zul ngan elfaeza pelakon jugak berduaan di krabi. Ehem ehem. Miang tul zul ni typical malay. Nak dating cari la tempat jauh sikit. X de duit la tu sampai g krabi je..hahaha. Elfaeza da berubah kearah kebaikan. Kalau laki macam ni bersepah. Sooo cheap

Loading...
To Top