Written by Bella | November 14th, 2019

Memiliki anak ramai memang seronok dan meriah seperti Datin Zizie Izette yang sering berkongsi foto momen bersama anak-anaknya yang comel-comel belaka. Keluarga ini sering menjadi perhatian peminat kerana Zizie dan anak-anak sering mengenakan pakaian sedondon.

Zizie Izette

Ramai yang menyangka , kalau dah namanya artis dan mempunyai kehidupan agak mewah, pasti pakaian yang dipakai juga berjenama. Namun, bagi Zizie dia lebih mementingkan kesederhanaan dari segi pemakaian. Tidak kisah jika baju itu murah asalkan nampak cantik dan kemas.

Gambar kelmarin. Seperti yang kelihatan, saya suka tampil berpadanan dengan anak-anak saya. Saya ambil tanggungjawab untuk siapkan mereka dan menjadikan mereka kelihatan elok.

Zizie Izette anak pakai baju rm 10

Biarpun baju tak mahal, tak ada jenama sekalipun. Janji nampak rapi dan kemas. Sejujurnya, kalau saya nampak baju harga RM10 pun saya akan beli kalau baju tu cantik.

Kata Zizie lagi, dengan keadaan ekonomi yang kurang baik mereka sekeluarga perlu berjimat cermat untuk perkara yang lebih penting terutama  sekali hal persekolahan anak-anak.

Zizie IzetteZizie IzetteRata-rata netizen setuju dengan kenyataan Zizie dimana anak-anak cepat membesar dan agak membazir jika beli pakaian terlalu mahal. Pada masa yang sama, mereka memuji sikap rendah diri pelakon wanita itu.

Sebenarnya kalau hendak nampak cantik tidak perlukan barangan yang mahal, kenalah pandai cari yang murah dan  kena kreatif sikit untuk tampil lebih bergaya dan elegan.

Sumber Berita : Astro Gempak

8 responses to Zizie Izette Tidak Kisah Anak-Anak Pakai Baju RM10

  1. Ros says:

    Nak tunjuk kau pun berjimat jugak .. Skrg kes dlm siasatan duit dah kena beku k? Propa jer ni

  2. korok says:

    terpaksa la kot bab laki dh x segah dulu…job pun dh xda…g pun nak tjk mewah kang lagi mata2 akan tgk…

  3. Anonymous says:

    AWAK TU MASIH DI DLAM SIASATAN RASUAH..JGN TUNJUK2 SGT KEMEWAHAN TU…BUKAN APA..NK INGATKAN AJE..

Tinggalkan Komen Anda Di Sini