Zizie Ezette Upah Lima Pengasuh Jaga Anak

Hiburan

Zizie Ezette Upah Lima Pengasuh Jaga Anak

Memang seronok rasanya kalau ada anak ramai,  tetapi bukan mudah untuk menjaga mereka. Biasalah budak-budak ada banyak kerenah dan memerlukan perhatian hampir setiap masa.

Advertisement

Seperti Zizie Ezette yang mempunyai keluarga besar, dikurniakan tiga orang anak lelaki dan dua orang anak perempuan yang comel. Agak sukar untuk memberikan perhatian kepada kesemuanya pada satu masa.

Baru-baru ini, Zizie Ezette memuat naik foto bersama pembantu rumah ataupun pengasuh yang menjaga lima anaknya. Mula ada pihak yang menuduh dirinya riak dan macam-macam lagi.

Bagaimanapun, jelas Zizie dia hanya sekadar ingin berkongsi kehidupan sehariannya dengan peminat, bukan niat mahu mahu menunjuk.

Saya bukannya mahu menunjuk atau riak, sebaliknya foto ini bertujuan berkongsi kehidupan bersama pengikut. Saya rasa tiada isu di sini kerana pengikut IG atau peminat sudah mengenali atau mengetahui kehidupan saya.

Apabila membaca ruangan komen di IG, saya dapati ramai yang memberi sokongan. Ada dalam kalangan pengikut berharap mereka meraih rezeki yang sama seperti mana saya dikurniakan. Saya tidak ketinggalan mendoakan dan berharap rezeki mereka dimurahkan oleh Allah SWT.

Seronok sebenarnya melihat keluarga besar Zizie, betapa ceria kehidupannya dengan kehadiran anak-anak tercinta.

Sumber Berita : Harian Metro

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

40 Comments

  1. Bini no 2 Dato'

    July 19, 2019 at 9:56 pm

    Actually yg mana anak kandung Zizie dan yg mana anak angkat ni?? Sejak kawen dgn Bung ni, dia kerja beranak saja… Bung pon tak heran sgt dgn anak2 baru ni sbb dia pon dah ada anak dgn bini pertama dah… Untung hg Zizie, jadi bini no 2 pon, boleh hidup senang lenang… Pompuan lain, jadi bini pertama pon, hidup susah melarat…Tapi itu la, kaya sbb laki dia makan rasuah… Tengok la macamana nanti…

  2. ...

    July 19, 2019 at 5:51 pm

    tak serik2 menayang.. naik court gugup plak

  3. Vom

    July 19, 2019 at 5:50 pm

    Tgu lah masuk penjara nnti.. Semua anak ko pass kt mak ko je nnti..

  4. unknown

    July 19, 2019 at 5:01 pm

    Hahaha duit sape bayar pengasuh?

    • Bini no 2 Dato'

      July 19, 2019 at 9:58 pm

      Duit rasuah… Hahaha

    • Pepek

      July 22, 2019 at 1:19 am

      Duit apa lagi..yg juta2 laki transfer tu haper??masih dlm siasatan..tk ke bengong..tunjuk2 kaya apahal.erk?

  5. Aie

    July 19, 2019 at 5:00 pm

    Seronok baca artikel ini. Saya doakan semoga dipermudahkan urusan.

Loading...