January 31st, 2018

Pelakon Zizie Ezette akhirnya mendedahkan wajah serta nama anak kembar lelakinya menerusi satu foto yang dimuat naik di akaun Instagramnya semalam.

Bukan sahaja memiliki wajah comel dan kulit yang putih serta gebu, bayi kembar Zizie mempunyai nama yang cukup unik iaitu Aadam Zac Izette dan Aaleph Zeke Izette.

Zizie pada masa yang sama sempat mengucapkan terima kasih kepada peminatnya yang sering mendoakan kesejahteraan beliau.

Memang comel betul anak kembar Zizie sama putih seperti ibu mereka juga. Semoga membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh kepada ibu bapa.


23 responses to “Zizie Ezette Kongsi Wajah Dan Nama Anak Kembarnya”

  1. wekkkkkkk says:

    Rata2 komen mmg ada hati sakit

  2. Kaler warna says:

    Anak2 dia kalau masuk exam akan duduk depan sekali sbb start ngn huruf AA. Best ah dpt keluar exam awal. Hihi

    • BunnyLynJandaAgogo says:

      Tapi bila ada perkara berkaitan dengan umur…jenuh nak tunggu sebab bulan December..30hb lak tu nasib x 31…kikiki…

  3. haihhh says:

    letih che gu nk tulis nma anak dlm daftar borang masuk sekolah..lolll

  4. dey anti kepochi says:

    mana puaskan kalau tengok org lain bahagia.

  5. Anonymous says:

    Unting zizie bung cerai isteri pertama dpt anak kembar.
    Dah mcm cucu…. anak dgn bekas bini dah ada kahwin dia mula pelihara anak kecil.. unting bung… nak PRU 14 Bertanding lagikah.. tak perlu lah jaga je anak2… sampai sekarang x ada perubahan nasib orang sukau… tapi bini makin cantik ke luar negara lagi

Loading...