Written by Bella | January 31st, 2018

Pelakon Zizie Ezette akhirnya mendedahkan wajah serta nama anak kembar lelakinya menerusi satu foto yang dimuat naik di akaun Instagramnya semalam.

Bukan sahaja memiliki wajah comel dan kulit yang putih serta gebu, bayi kembar Zizie mempunyai nama yang cukup unik iaitu Aadam Zac Izette dan Aaleph Zeke Izette.

Zizie pada masa yang sama sempat mengucapkan terima kasih kepada peminatnya yang sering mendoakan kesejahteraan beliau.

Memang comel betul anak kembar Zizie sama putih seperti ibu mereka juga. Semoga membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh kepada ibu bapa.

23 responses to Zizie Ezette Kongsi Wajah Dan Nama Anak Kembarnya

  1. Anonymous says:

    Betul2 muka orang sungai…. nama jak susah eja melilit lidah tuk Bung mungkin ikut nama orang melayu

    8

    5
    • pekerja swasta says:

      sedap mulut ko mengata muka org kn? tah kau tu muka mcm mn tah..elok sgt ke? jgn sedap sgt mengata org, takut2 nanti berbalik kt diri sendiri br padan muka.

      16

      0
      • Hello says:

        Dia bkn kutuk baby comel tu.. Dia cuma ckp muka drg mcm muka suku kaum org sungai (bangsa).. Kan datuk bung tu bangsa sungai

        15

        0
        • Kedondong says:

          Aku tengok comel jer. Takde trace langsung muka bung mukhtar.alhamdulilah. org sungai semua cantik2. Sure ke bung org sungai?

          4

          0
        • tuihhhh says:

          bangsa sungai x kisahlah, tapi skrg kaya, bkn duduk di sekitar sungai..Anon tu mmg hati hitam

          6

          0
        • Anonymous says:

          kaum sungai tu kelompok suku dusun kadazan jugak la. cuma zmn batu firaun dulu kot area rumah berdekatan sungai, di panggil la org sungai sdngkan kalau pribumi sabah tu mmg cabangnya sama gak bangsanya.
          org sungai dikenali cantik2 dan kebanyakannya putih2.

          0

          0
      • Anonymous says:

        Kesian awak kurang pengetahuan am…..

        2

        0
      • Anonymous says:

        Kenapa ckp macam itu…? Buruk kah jadi org sungai? Kenapa zizie kawin org sungai hingga roboh masjid orang… x apa anak blh tukar bangsa klu malu jadi org sungai….. maklumlah sumber duit zizie dapat tu dari sukau tempat orang sungai…. hasil dari bekas isteri yg pertama… klu x ada sukau x ada sungai bung tu….. kesian memalukan. Menunjukkan awak x kaji tentang Negeri Malaysia yg lain

        4

        0
  2. Mohd Syafiq says:

    Dah agak mesti ada huruf Z, macam ahli-ahli keluarga yang lain.

    2

    0
  3. Anonymous says:

    comellll sangatttt

    6

    0
  4. nok gebuzzz says:

    ejaan jer bebelit2…panggilan ttp adam n alif…senang bung nak panggil.

    7

    0
  5. seroja says:

    Comel nye baby2 ni…

    5

    0
  6. Anonymous says:

    Unting zizie bung cerai isteri pertama dpt anak kembar.
    Dah mcm cucu…. anak dgn bekas bini dah ada kahwin dia mula pelihara anak kecil.. unting bung… nak PRU 14 Bertanding lagikah.. tak perlu lah jaga je anak2… sampai sekarang x ada perubahan nasib orang sukau… tapi bini makin cantik ke luar negara lagi

    9

    -1
  7. dey anti kepochi says:

    mana puaskan kalau tengok org lain bahagia.

    0

    0
  8. haihhh says:

    letih che gu nk tulis nma anak dlm daftar borang masuk sekolah..lolll

    6

    0
  9. Kaler warna says:

    Anak2 dia kalau masuk exam akan duduk depan sekali sbb start ngn huruf AA. Best ah dpt keluar exam awal. Hihi

    4

    0
    • BunnyLynJandaAgogo says:

      Tapi bila ada perkara berkaitan dengan umur…jenuh nak tunggu sebab bulan December..30hb lak tu nasib x 31…kikiki…

      2

      0
  10. wekkkkkkk says:

    Rata2 komen mmg ada hati sakit

    1

    0
  11. komarad says:

    baguslah, bila besar nanti sorang jd PM sorang lagi TPM

    0

    0