Written by Bella | February 6th, 2018

Sering berkongsi foto di Instagram, kini pelawak Zizan Razak sudah mula aktif di Twitter pula. Menerusi status terbarunya, Zizan menarik perhatian ramai apabila berkata wanita yang lemah lembut di Instagram ini sebenarnya garang dan bengis.

Tweet tersebut yang turut disertakan dengan hashtag #lelakijangantertipu mendapat pelbagai respon daripada peminatnya.

Rata-ratanya bersetuju dengan fakta tersebut dan  ada juga yang sempat mengusik Zizan dengan menyebut nama Mira Filzah.

Sebab itu ada pepatah mengatakan jangan menilai seseorang itu dari luarannya sahaja. Tapi nak tahu juga, Zizan kongsi pengalaman beliau juga ke tu? Heh..

21 responses to Zizan Razak Nasihat Lelaki Jangan Tertipu Dengan Wanita Lemah Lembut

  1. nok gebuzzz says:

    bukan setakat garang,tapi queen control…haha!!

    13

    0
  2. Bob Barli says:

    Berapa kerat je perempuan yang tak garang zizang oi. Lagi2 yang dah kahwin n ada anak. Nk kurangkan bengis tu aku bg tips, tunaikan tanggungjawab kau sebagai suami especially bab nafkah. Tolong jaga anak/buat kerja rumah sebagaimana bini kau tolong kau cari nafkah. Dah sedap bersama, susah pon kena la bersama.

    74

    0
    • wekkkkkkk says:

      ya itu dlm rmhtangga kena lah grg kalau laki lmbt balik, asik h/p je, mengopi je, sepah mcm budak, letak baju & suar kotor atas lantai, bukan x nmpk bini yg kemas, kami grg kena pada tempatnya.

      Grg2 wanita pun, kalau laki peluk terus gemalai.

      31

      0
    • Anonymous says:

      yg ni sy setuju.kadang wanita ni bukan sengaja nak garang,,,ramai wanita yang stres sebenarnya…kerja…lepas kerja buat kerja rumah lagi…tengahari ambil & urus anak ke sekolah petang lagi….semua orang da tidur…ibu2 ni masih urus kerja rumah lagi…kalau nak tunggu esok,,,esok kerja pula….bangun jam 4 pagi siapkan bekalan anak2…siapa tak stres….kalau anak2 sakit,,,ibu2 la yang kena ambil EL

      15

      0
  3. Haru says:

    Here is a great entertainer …. All the best Zizan …??

    3

    1
  4. Anonymous says:

    kalau galak tayang muka kat ig maksudnya jenis perasan….

    17

    0
  5. Anonymous says:

    mesti bersebab kenape seseorang tu berubah.hoho..

    3

    0
  6. naz77 says:

    hahahah,,,, lemah lembut tp ada tegas ya,,, kalau lembut je sentiasa esok awak yg susah,,, semua boleh bang,,,

    2

    0
  7. ahli mesyuarat tingkap says:

    Blajar dgn aku cmne nk bg pmpuan jinak. Die panas die kipas!

    1

    0
  8. Tk says:

    Jangan tertipu dengan lelaki lemah lembut!

    0

    0
  9. Anonymous says:

    Lelaki juga Jangan tertipu dengan lelaki lemah lembut!

    1

    0
  10. Juan says:

    Zizang…mung nk kabo Mira Filzah garang ek..pileh molek

    0

    0
  11. naz77 says:

    zizang mu kawing dulu br mu tau camana tino,,,, muka garang tp hati baik,,, hok tu mu cr buke yg abe2 tp dlm hati ho aloh bekarat

    0

    0

Leave a Comment

Optional