Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Zizan Dan Nora Danish Ber”Papa” “Mama”, Romantika Gitu ~~

Amboi. Tak Abang Nara sangka Zizan dan Nora Danish suatu hari nanti akan memanggil diri masing-masing dengan nama gelaran “papa” dan “mama”. Terus timbul persoalan sama ada mereka berdua sedang shooting drama/filem bersama-sama atau memang ada hubungan istimewa sesama sendiri. Apa pun, memang romantik habis!!!

nora danish papa zizan

Advertisement

Apa pun di Maharaja Lawak Mega 2012 semalam, hanya Jozan sahaja yang mampu membuatkan perut Abang Nara tergeletek dengan lawak mereka. Yang lain semua agak hambar. Pasti Zizan mendapat semangat lebih untuk membuat persembahan selepas di”papa”kan oleh Nora Danish.

nora danish papa zizan

Bercinta? Berlakon bersama? Latihan skrip? Mana-mana pun tak kisah asalkan mereka berdua bahagia dan tak mengganggu orang lain. Kalau Abang Nara dipanggil “papa” oleh Nora Danish mahu ketar kepala lutut terus. Hehehe ~~ Info asal Forum Cari.

P.S: Iklan Toyota GT86 yang diharamkan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

88 Comments

  1. Zizan

    November 20, 2012 at 7:18 am

    I telah berkahwin dengan Nora Danish! Nantikan press conference y’alls…..

  2. antibadak

    November 19, 2012 at 12:32 pm

    Pompuan yang badan gemok macam badak, gile main facebook, kuat makan/melahap memang suka dengki kat artis comel, cantik dan kaya.

  3. mak c kina

    November 19, 2012 at 10:16 am

    betul ke x,bg aku xde mslh pn..masing2 single…jgn la ckp ND tu terdesak…jodoh ni kan urusan tuhan…kte xtau kite sape jodoh kte…kte doakan je la yg terbaik…

  4. Pelik

    November 19, 2012 at 9:04 am

    erra ni dri dulu memg suka berteka teki orgnya..tpi y pelik apa y d gossipkan tu semua btl…

Loading...
To Top