Written by AbangNara | November 19th, 2013

Sehingga ke hari ini, ramai yang tertanya-tanya gadis manakah yang berjaya mencuri hati Zizan.. Banyak nama yang bermain di kepala Abang Nara. Antaranya ialah Emma Maembong, Juliana Evans dan Kaka. Ketiga-tiga gadis ini memang cantik, menarik dan mampu mencairkan hati mana-mana lelaki. Namun daripada apa yang Abang Nara perhatikan, Zizan paling mesra dengan Kaka.

mamee

Zizan dan Kaka bagi Abang Nara mempunyai “chemistry” yang sangat hebat. Lagu duet nyanyian mereka berdua iaitu “Bawa Aku Pergi” memang meletup habis tahun lepas. Muka pun ada iras, perangai pun nampak sekepala. Agak-agaknya adakah mereka berdua sebenarnya dalam diam bercinta?


Malah kemesraan dan “chemistry’ yang ditunjukkan dalam video klip Bawaku Pergi memang menimbulkan persoalan sama ada mereka berdua bercinta. Kalau tak silap Abang Nara, tak pernah nampak Zizan beraksi sebegini mesra dengan mana-mana perempuan lain. Mungkinkah Kaka mempunyai satu tempat yang istimewa di hati Zizan? Nampak macam iya lebih-lebih lagi apabila Zizan dan Kaka pergi ke Eropah bersama-sama baru-baru ini.
mameeKalau dah ke Eropah bersama-sama, mesti ada “something” yang sedang bercambah di hati Zizan dan Kaka. Namun korang jangan salah sangka. Mereka bukan pergi bercuti di sana. Tujuan utama ialah untuk merakamkan video klip Bawaku Pergi versi Eropah.. Abang Nara dah tengok videonya. Memang sangat cool. Tak caya? Tengok sendiri di bawah:-

mamee

Kalau dah ke Eropah, salah satu tempat wajib sudah tentu ialah Kota London. Di tengah-tengah kesejukan tue, dapat pula makan Mamee Chef yang panas dan pedas untuk menyamankan badan. Untuk makluman korang, Zizan ialah duta produk Mamee Chef. Melihat video mereka berdua di London memang membuatkan diri ini jeles dan terasa ingin terus beli tiket kapal terbang hari ini jugak!!!

Jangan lupa LIKE Facebook Mamee Chef untuk mengikuti perkembangan terkini jelajah Zizan dan Kaka ke Eropah. Manalah tau Zizan akan membuat pengakuan cintanya di dalam salah satu video. Hehehe. Sama-samalah kita nantikan. By the way, versi Bawaku Pergi yang mana satu pilihan anda? Original atau Eropah?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

78 responses to Zizan Dan Kaka Di Eropah, Cinta Kini Bersemi?

  1. melati says:

    Abby Adabi …lain kali jgn menilai org tu cantik ker tak cantik ker, pengalaman saya org2 yg suka menilai kencantikan org lain yg sebenarnya mereka2 ini lah yg muka macam getah pemadam, sumpah saya ckp…kalau tak betul petir panah saya pun tak per.

  2. judy says:

    korang kalau nak komen boleh tak jgn sebut kafir..kafir..kafir..kesian ya mengaku islam tp nak jg mnegumpat sini sana.

  3. Mdm Poppy says:

    Ada chemistry, serasi tak semestinya boleh couple. Kdg2 jenis mcm Zizan & Kaka lebih sesuai berkawan. They know better..

  4. […] Zizan Dan Kaka Di Eropah, Cinta Kini Bersemi? (69) […]

  5. Abby adabi!!!syuhhhh….nyah kau!!pegi main jauh2.menyemak jer…..pg buat appointment ngan dr.psychiatric cpt….susah kalau jiwa sakit ni sbb boleh menyakitkan hati,limpa,buah pinggang n jantung org ramai….

  6. layann aje la.. says:

    zizan wt pngakuan awek die che fatimah rohani..

  7. Anonymous says:

    zizan dgn emma maembong la…

  8. […] Zizan Dan Kaka Di Eropah, Cinta Kini Bersemi? (77) […]