November 4th, 2009

zila bakarin

Pelakon suam-suam kuku jari manis, Zila Bakarin akhirnya menyesal membuat pembedahan untuk meruncingkan lagi dagunya. Cuba korang baca sikit apa Zila Bakarin nie cakap:-

[note]Sebelum ini pun, saya secara terang-terangan mengaku pernah ‘buat’ dagu. Orang mengecam saya macam-macam ketika itu, tetapi saya anggap itu adalah kesilapan saya sendiri dan tidak perlulah orang persoalkan. Tetapi saya akui, kini saya tidak terlalu mengejar ke arah kecantikan. Adakalanya bila saya lihat wajah saya semula, saya terasa ingin ‘baiki’ semula dagu saya kerana rasanya, muka saya yang dulu lebih baik berbanding sekarang[/note]

Satu jer kami nak cakap kat Zila Bakarin. Sememangnya ciptaan Tuhan itu sudah sempurna bagi setiap orang. Tak payah la nak bedah sana bedah sini. Artis Malaysia nie kalau duit banyak sikit mula la nak cucuk botox la, buat bedah besarkan buah dada la, runcingkan dagu la. Ntah apa-apa ntah. Baik korang simpan duit tue kat KWSP ke apa ke. Kang nanti dah tua tak ada la nak merempat mintak duit kat persatuan-persatuan artis.

Nasib baik dah insaf dah. Kalau mengada gak nak wat pembedahan kasik runcing lagi dagu tue, memang tak tau nak cakap apa lah. Rasa-rasanya ramai lagi artis lelaki dan wanita Malaysia nie yang bedah muka dan badan diorang. Kalau rasa-rasa tau tue, meh la share ngan kami.


Comments are closed.

Loading...