Written by AbangNara | February 5th, 2010

ziana zain mentor

Fuiyooo ~~ Kompem meletup punya kali nie Mentor musim keempat. Mana taknya. Diva yang paling diva iaitu Ziana Zain bakal menjadi sifu. Terbaik nie. Kami dapat bayangkan betapa mantapnya bakal anak murid Ziana Zain nanti. Setakat pitching Black tue compem mudah ajer kak Ziana kita ajar. Siap pejam mata lagi kot.

Mas Idayu pun kali nie diteruskan kontraknya jadi Sifu dalam Mentor 4 nie. Adakah kita bakal melihat aksi peluk memeluk lagi antara Mas Idayu ngan anak didiknya nanti? Mentor-mentor lain adalah Dayang Nurfaizah, Joe Flizzow, Mus May dan Azmeer. Tapi kami akan sokong anak buah Ziana Zain jugak. Harap-harap protege yang dipilih bakal mempunyai vokal semantap dia.

Lagi 7 gambar Kak Ziana Zain yang merah meletops gitu dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Budiey.

P.S: Bila Kak Ziana nak tunjuk gambar anak kembar Kak Ziana tue? Teringin nak nengok nie.

ziana zain mentor

ziana zain mentor

ziana zain mentor

ziana zain mentor

ziana zain mentor

ziana zain mentor

ziana zain mentor

1,238 responses to Ziana Zain Bakal Jadi Sifu Dalam Mentor 4

  1. tempurung says:

    macam anak dara lak aku tgk…hehe…

    0

    0
  2. BangNara says:

    muka dia sebijik macam sepupu kitorang.haha

    0

    0
  3. yanie88 says:

    mkin cntiklh kak ziana ni..

    0

    0
  4. el zafran says:

    sebijik muka ziana zain..

    0

    0
  5. pinkypanthers says:

    pergh…
    cantiknya w/pun dh nk masuk 42 tahun…
    nk nengok twins kak ziana…

    0

    0
  6. azza says:

    minat sangat2 kat Kak ZZ… =)

    0

    0
  7. fifie says:

    ni kakak kesayangan pet dah kluar…
    hahah welkam kak zz
    mane si kembo tu…nk tgok sgt

    0

    0
  8. xsabar nak tengk kak ziana jadi CIKGU…..

    anak buah nak yang kening terangkat jugak ker……

    masti aku VOTE kali ni…..

    0

    0
  9. ANIGONI says:

    Masih maintain body ZZ slim molim ;)

    0

    0
  10. miss_hujan says:

    mentor season 4..vote for akak zz

    0

    0
  11. Padawan says:

    ZZ mmg diva of diva
    the best the ultimate
    go ZZ go
    minat abis dgn ZZ ni, track record pun bersih,tak payah propa2 suma mcm artis lain

    aku yakin kalu dia jadi mentor nanti ada can gak kita tgk gambar kembar dia at least sekali

    ZZ mmg terbaik!!

    0

    0
  12. tOmEii says:

    maintain meletop gitu….
    ape rhsia ZZ ni ekk…..
    ank dh rmai tp still cmtu jgk……
    mayfair kot……ekekekek….tul ke eja tue…..

    0

    0
  13. SAYANG LER KAT AKAK ZIANA NI

    0

    0
  14. miss_hujan says:

    akak ziana kan duta slim world …tu yg maintain top aje body..

    0

    0
  15. ak nak g ah audition taun nih…
    ahahahahaha

    0

    0
  16. ewiezz says:

    ZZ totap my peberetttt…mmmuaahhh!!!!!

    0

    0
  17. BANYAK KEJER LE SEKARANG NI,,,PENAT…..HEHEH
    NAK P UJI BAKAT JADI ANAK BUAH KAK ZZ LER

    0

    0
  18. KAT CNI LER MIRA… NAK POPULER KAN UMAH KAK ZZ AKU NI HEHEHE

    0

    0
  19. MANA MINAH NI P ILANG LAK DIA

    0

    0
  20. KAK BLACK GAK ADER KER…
    RINDU KAT DIA

    0

    0
  21. ramai kan geng kita yang dah ilang…
    kak lady pun lama x nampak

    0

    0
  22. aries april says:

    pet…p kndr weiya nnt?

    0

    0
  23. geng kita jer yang komen kat GBN 2 heheheheh…
    tp semua orang panggil GBN…..
    bangga aku sebab aku yang bagi nama GBN 2

    0

    0
  24. bila le pulak boleh jupe korang

    0

    0
  25. aries april says:

    pet..mn ko ilang lak ni?

    0

    0
  26. msti ramai yang umah bang nara kalo dia kawin gan FASHA… kalah kenduri CHEF WAN….

    0

    0
  27. kak nara bila nak dapat BABY ek

    0

    0
  28. aries april says:

    pet…kndri tu..
    same date ngan weiya nya weeding…

    0

    0
  29. aries april says:

    pet..
    ko nk blnja aries ikn keli ja ker?
    kat png brlmbak…

    0

    0
  30. mana semua geng kita p ek…
    rindu kat dorang

    0

    0
  31. aries april says:

    pet..
    ko dh mkn ke lum ni?

    0

    0
  32. mira x p makan ker

    0

    0
  33. kak nara memang x masukan page baru ker kalo ari cuti

    0

    0
  34. x sabar nak balik kampung…. jumaat aku dah balik kampung minggu depan

    0

    0
  35. maria pun dah x masuk ker

    0

    0
  36. orang yang paling aku sayang lupe lak nak sebut.. POCO2

    0

    0
  37. aries april says:

    ko ni udah la pet..
    penat den melayan…

    0

    0
  38. saraaaa pun dah x masuk ek

    0

    0
  39. kalo poco ader leh le gaduh2 gan dia

    0

    0
  40. hantupensil says:

    halooo..
    korang 2 orang jek kat sini yea..
    huhuh

    0

    0
  41. mira ramai ker dapat kawan baru kat BN

    0

    0
  42. aries april says:

    dh brpa rtus kmn kta ni pet?

    0

    0
  43. aries april says:

    mn korang ni?

    0

    0
  44. lanToK LeW says:

    ehemmmmmmmm3….incik antu kaco daun tol laa…hahahaha

    0

    0
  45. man lak antu ilang

    0

    0
  46. nak p makan dulu nant sambung balik ek

    0

    0
  47. nak jadi kan ,komen sampai 700 ratus jer ni

    0

    0
  48. nak p makan dulu u alll

    0

    0
  49. jap lagi jupe balik tau

    0

    0
  50. mana korang semua….. dah balik ker

    0

    0
  51. tengk semua ilang aku sorang jer yang ader kat cni

    0

    0
  52. ader 300 je lagi nak jadi komen populer

    0

    0
  53. antu dah balik ker

    0

    0
  54. kat YM ader tp ilang lak dia

    0

    0
  55. mcm mana nak capai cita2 ni… penat usaha sorang2 ni

    0

    0
  56. aries april says:

    yuhu.,..
    im coming..

    0

    0
  57. masuk pun penat aku sorang2

    0

    0
  58. bila agak nya BN nak buat GBN lagi ek

    0

    0
  59. aries april says:

    pet…
    dh brpa target kta?

    0

    0
  60. aries april says:

    pet..ko main kira2x ker kat ats tu?
    :-)

    0

    0
  61. aries april says:

    ZZ ni cam ank dara ja skli tngk..
    body mmg cntk..
    uhuhuhuuhhuuhu

    0

    0
  62. aries april says:

    pet..
    im going back in short while..
    where are u my friend?

    0

    0
  63. aries april says:

    pet…aries blik dlu..
    u take care my friend..
    love u n all BN friends..
    so much..
    muah….
    bye,,,,,,

    0

    0
  64. aries april says:

    bye pet..aries blik dlu…ummnuah.

    0

    0
  65. banyak lagi aku kener usaha ni… kalo x dapat ari ni samabung esok2 le pulak

    0

    0
  66. anne…………………..

    0

    0
  67. mana ler geng kapak n geng parang ni

    0

    0
  68. deqone says:

    haiii sume…

    0

    0
  69. antu ko dah balik kejer ker

    0

    0
  70. penat tunggu geng kapak… xmuncul2 ni

    0

    0
  71. Ziana Zain – Pawana

    Pawana ku hadir kini
    Mendekati batas usang
    Ku terasa salju cinta lalu
    Dalam titis2 hujan
    Bagaimana aku harus menghalusi jiwa
    Untuk terus hidup dalam nafas cuci
    Terpaksa aku terbang jauh lagi

    Terkadang aku jatuh dan menangis
    Terkadang aku rebah tak daya berdiri
    Ku gentas bungawan di perantauan
    Membalut jala luka hati
    Melindungi dari resah yang menghujan

    Pawana ku hadir kini
    Mendekati batas usang
    Ku terasa salju cinta lalu
    Dalam titis2 hujan
    Bagaimana aku harus menghalusi jiwa
    Untuk terus hidup dalam nafas cuci
    Terpaksa aku terbang jauh lagi

    Terkadang aku jatuh dan menangis
    Terkadang aku rebah tak daya berdiri
    Ku gentas bungawan di perantauna
    Membalut jala luka hati
    Melindungi dari resah yang menghujan

    Di saat pilu lara itu kasih…
    Aku gagahi melangkah
    Selagi dirahmati
    Aku menahan harapan…………..

    Terkadang aku jatuh dan menangis
    Terkadang aku rebah tak daya berdiri
    Ku gentas bungawan di perantauan
    Membalut jala luka hati
    Melindungi dari resah yang menghujan
    Oooooooooooooo………..

    0

    0
  72. sapa yang minat ambik le lagu ni

    0

    0
  73. aku rindu sangt kat

    0

    0
  74. boring nya… nak balik ujan le pulak

    0

    0
  75. BlackBerry00 says:

    pet…
    ada lagi ke?

    0

    0
  76. BlackBerry00 says:

    pet..
    ade lagi ke..???
    tenet ni slow arrrrggggggghhhhhhhhhhhhh

    0

    0
  77. BlackBerry00 says:

    pet dah blk ….
    takpelah…
    aku plak ganti pet
    tp kejap jer….
    nk masak udang pas ni….

    0

    0
  78. BlackBerry00 says:

    1…

    0

    0
  79. BlackBerry00 says:

    2…

    0

    0
  80. BlackBerry00 says:

    3…

    0

    0
  81. BlackBerry00 says:

    4….

    0

    0
  82. BlackBerry00 says:

    5…

    0

    0
  83. BlackBerry00 says:

    6…

    0

    0
  84. BlackBerry00 says:

    7…

    0

    0
  85. BlackBerry00 says:

    8…

    0

    0
  86. BlackBerry00 says:

    9…

    0

    0
  87. BlackBerry00 says:

    10…

    0

    0
  88. BlackBerry00 says:

    nk cuba jg mskkan umah ZZ ni dlm carta
    demi artis kesayangan adik kesayanganku
    wahai si pet….

    0

    0
  89. BlackBerry00 says:

    komen ke 523….

    0

    0
  90. BlackBerry00 says:

    ada 169 lagi nak masuk carta…

    0

    0
  91. BlackBerry00 says:

    A….

    0

    0
  92. BlackBerry00 says:

    B….

    0

    0
  93. BlackBerry00 says:

    C….

    0

    0
  94. BlackBerry00 says:

    D….

    0

    0
  95. BlackBerry00 says:

    E….

    0

    0
  96. BlackBerry00 says:

    F…..

    0

    0
  97. BlackBerry00 says:

    G….

    0

    0
  98. BlackBerry00 says:

    H…..

    0

    0
  99. BlackBerry00 says:

    I…..

    0

    0
  100. BlackBerry00 says:

    J……

    0

    0
  101. BlackBerry00 says:

    K….

    0

    0
  102. BlackBerry00 says:

    L…..

    0

    0
  103. BlackBerry00 says:

    m….

    0

    0
  104. BlackBerry00 says:

    N…..

    0

    0
  105. BlackBerry00 says:

    O…

    0

    0
  106. BlackBerry00 says:

    P….

    0

    0
  107. BlackBerry00 says:

    Q….

    0

    0
  108. BlackBerry00 says:

    R….

    0

    0
  109. BlackBerry00 says:

    S….

    0

    0
  110. BlackBerry00 says:

    T…..

    0

    0
  111. BlackBerry00 says:

    U…..

    0

    0
  112. BlackBerry00 says:

    V….

    0

    0
  113. BlackBerry00 says:

    W….

    0

    0
  114. BlackBerry00 says:

    X…..

    0

    0
  115. BlackBerry00 says:

    Y….

    0

    0
  116. BlackBerry00 says:

    ZzZzZzZzZz……………..

    0

    0
  117. BlackBerry00 says:

    ni komen ke 551……

    0

    0
  118. BlackBerry00 says:

    100…

    0

    0
  119. BlackBerry00 says:

    99….

    0

    0
  120. BlackBerry00 says:

    98..

    0

    0
  121. BlackBerry00 says:

    97…

    0

    0
  122. BlackBerry00 says:

    96…

    0

    0
  123. BlackBerry00 says:

    95…

    0

    0
  124. BlackBerry00 says:

    94…

    0

    0
  125. BlackBerry00 says:

    93…

    0

    0
  126. BlackBerry00 says:

    92…

    0

    0
  127. BlackBerry00 says:

    91…

    0

    0
  128. BlackBerry00 says:

    90….

    0

    0
  129. BlackBerry00 says:

    89…

    0

    0
  130. BlackBerry00 says:

    88…

    0

    0
  131. BlackBerry00 says:

    87…

    0

    0
  132. BlackBerry00 says:

    86… nak p solat maghrib dlu…
    nnt smbg countdown blk…

    0

    0
  133. deqone says:

    hallo…

    0

    0
  134. BlackBerry00 says:

    komen yg ke 568…
    smbng balik….
    demi adikku yg kucayang…..

    0

    0
  135. BlackBerry00 says:

    ..85

    0

    0
  136. BlackBerry00 says:

    ..84

    0

    0
  137. BlackBerry00 says:

    ..83

    0

    0
  138. BlackBerry00 says:

    83…………

    0

    0
  139. BlackBerry00 says:

    84

    0

    0
  140. BlackBerry00 says:

    83

    0

    0
  141. BlackBerry00 says:

    82

    0

    0
  142. BlackBerry00 says:

    81

    0

    0
  143. BlackBerry00 says:

    80

    0

    0
  144. BlackBerry00 says:

    79

    0

    0
  145. BlackBerry00 says:

    78

    0

    0
  146. BlackBerry00 says:

    77

    0

    0
  147. BlackBerry00 says:

    76

    0

    0
  148. BlackBerry00 says:

    75…tahun kelahiranku….

    0

    0
  149. BlackBerry00 says:

    74

    0

    0
  150. BlackBerry00 says:

    73

    0

    0
  151. BlackBerry00 says:

    72

    0

    0
  152. BlackBerry00 says:

    71

    0

    0
  153. BlackBerry00 says:

    70

    0

    0
  154. BlackBerry00 says:

    komen yg ke 590

    0

    0
  155. BlackBerry00 says:

    dah 591

    0

    0
  156. BlackBerry00 says:

    592… another 100 nak reach umah michelle melodi…
    aku kena sorg2 le cm ni…

    0

    0
  157. BlackBerry00 says:

    tgh tonton fuhh tv3
    nyampah tgh awal nih

    0

    0
  158. BlackBerry00 says:

    topic dlm galaksi sbntar tadi..

    0

    0
  159. BlackBerry00 says:

    599…

    0

    0
  160. BlackBerry00 says:

    ke 600 dahhhhhh……….
    penat cm br pas bersalin..
    huhuhu….

    0

    0
  161. BlackBerry00 says:

    rm 2 juta
    peruntukan untuk kpg baru….

    0

    0
  162. pEnArI pOcO2 says:

    76

    0

    0
  163. pEnArI pOcO2 says:

    75

    0

    0
  164. pEnArI pOcO2 says:

    74 – 1…

    yahoooooooo…akhirnya berjaya…

    0

    0
  165. BlackBerry00 says:

    20 dan 21 februari 2010
    bertempat di presint 2 putrajaya
    karnival “WOW PUTRAJAYA”

    jom dtg…

    0

    0
  166. BlackBerry00 says:

    606

    0

    0
  167. BlackBerry00 says:

    607

    0

    0
  168. BlackBerry00 says:

    608

    0

    0
  169. BlackBerry00 says:

    609

    0

    0
  170. BlackBerry00 says:

    610…
    stop jap..
    nak masak maggie mee campur telur satu…

    0

    0
  171. BlackBerry00 says:

    tgh layan citer love lies bleeding
    astro max…
    best gak citer ni

    0

    0
  172. BlackBerry00 says:

    612

    0

    0
  173. BlackBerry00 says:

    613

    0

    0
  174. BlackBerry00 says:

    614

    0

    0
  175. BlackBerry00 says:

    615

    0

    0
  176. BlackBerry00 says:

    616

    0

    0
  177. BlackBerry00 says:

    617

    0

    0
  178. BlackBerry00 says:

    618

    0

    0
  179. BlackBerry00 says:

    619

    0

    0
  180. BlackBerry00 says:

    620

    0

    0
  181. BlackBerry00 says:

    621

    0

    0
  182. BlackBerry00 says:

    622

    0

    0
  183. BlackBerry00 says:

    623

    0

    0
  184. BlackBerry00 says:

    624

    0

    0
  185. BlackBerry00 says:

    625

    0

    0
  186. BlackBerry00 says:

    626

    0

    0
  187. BlackBerry00 says:

    627

    0

    0
  188. BlackBerry00 says:

    628

    0

    0
  189. BlackBerry00 says:

    629

    0

    0
  190. BlackBerry00 says:

    630

    0

    0
  191. BlackBerry00 says:

    633…nak tido dululah….

    0

    0
  192. poco ko xnak chat gan aku ker

    0

    0
  193. melodi pun xleh tengk… kener buat kejer lak

    0

    0
  194. pa yang menarik melodi ari ni

    0

    0
  195. b…………………

    0

    0
  196. c……………………………….

    0

    0
  197. d……………….

    0

    0
  198. e………………………………………….

    0

    0
  199. ffffffffffffffffffffffff

    0

    0
  200. mana le yang lain ilang ni

    0

    0
  201. dah masuk carta dah

    0

    0
  202. taniah tuk pet sebab berjaya mempopuler kan umah kak ziana

    0

    0
  203. jangan terkejut kak ziana populer balik hehehhe

    0

    0
  204. boring nyer…. poco janji nak masuk BN

    0

    0
  205. poco nanti gan lupe pos kek lapis ko tau

    0

    0
  206. man kawan aku yang lain2 ni

    0

    0