February 17th, 2012

Penyanyi pujaan ramai, Ziana Zain membuat pengakuan yang dia mencucuk wajahnya untuk kekal cantik. Namun anda tak perlu risau kerana suntikan tersebut bukanlah suntikan botox, sebaliknya hanyalah kolagen. Patutlah kak Ziana Zain sentiasa nampak marvelous gitu.

ziana zain

Ziana Zain yang sudah berusia 45 tahun mengambil kolagen untuk mengekalkan kecantikannya. Kata Ziana:-

Memang saya mendapatkan suntikan wajah. Tapi bukan botox sebaliknya kolagen. Mungkin sudah tiba masanya saya mendapatkan rawatan wajah seperti ini memandangkan usia saya yang semakin meningkat. Tambahan pula, dengan kerjaya saya di dalam bidang hiburan, memang memerlukan saya kelihatan cantik serta segar sentiasa dan rasanya dalam usia saya yang mencecah 45 tahun, inilah masa yang paling sesuai.

Kira oklah kak Ziana Zain mengaku ambil kolagen daripada sesetengah artis yang memang nampak sangat ambil botox tapi cakap guna air sembahyang je untuk kekalkan kecantikan. Tak gitu? Info kredit portal Murai.

P.S: Cahaya aurora borealis yang mempesonakan.


153 responses to “Ziana Zain Akui Cucuk Wajah Untuk Kekal Cantik”

  1. 'abdillah says:

    sbnrnye tgkla pd tujuan asal utk ape nk kne cucuk colagen tu…klau utk kesihatan xpe…tp klau utk org lain tgk hukumnye berdosa…pd artis mungkin utk jage periuk nasi mereka kn? so, mstila haram…klau dh cmtu..hasilnye juge??? fikir dan renung2knla yeh….

  2. ahkak nita serawak mmg pelawak says:

    Alaaa..kita ptut kagum dgn kejujuran zz..lgpon tanpa cucuk,kolagen juga boleh diambil dgn cara minum atau makan.so,jgn beratkan minda kita dgn prkara2 simple camni.cuba korang ingat,dulu ahkak nita serawak kita terang2 kelentong kat peminat kononnya rahsia dia jaga ketegangan kulit dia dgn hanya mengambil wudhuk !!kawkawkaw..jawapan terbaik dari ladang !ahkak nita serawak ingat peminat mesia ni skolah takat drjah 4 jer kewwww?

  3. akak zz mmg cakap beralass jerr..tabik akak.. says:

    aku suka jawapan dia..sgt berhemah..mmg akak zz terbaik.jawapan tak pernah menyakitkan hati peminat.tak mcm artis2 muda skrg,jawapan mesti buat darah kita menyirap.sbbnya,IQ low sgt..

    kalo aku pikir blk pun..sapa yg taknak cantik diusia tua..ckuplah dgn inject kolagen yer akak zz..akak pun still lg nampak natural..takat jaga kulit supaya tak kedut2 dah la kan.jgn mcm si umie aida tu..muka sembab mcm pesakit buah pinggang dah jdnya..sat lg cabut lari la datuk paduka laki dia tu..buat pe nak stay dgn si sembab kalo dia dpt cari yg lg natural dr umie..ye tak?duit kan byk..

Loading...