August 23rd, 2012

Tahukah anda bahawa pada Hari Raya ketiga telah ditayangkan sebuah program yang bertajuk Randy! Oh My Raya menerusi saluran Astro Ria. Pelakon utama drama ini tidak lain tidak bukan ialah Randy Pangalila yang berasal dari Indonesia. Zed Zaidi ternyata sangat-sangat kecewa dengan perkembangan ini dan mempersoalkan status Randy yang tidak berdaftar dengan SENIMAN.

randy zed zaidi

Abang Nara pun agak pelik bagaimana boleh wujudnya program raya yang ditunjangi oleh seorang pelakon lelaki yang asalnya daripada Indonesia sedangkan ramai lagi pelakon lelaki Malaysia yang berbakat. Abang Nara juga baru tahu yang setiap pelakon luar perlu berdaftar sebagai ahli bersekutu SENIMAN sebelum dibenarkan berlakon di Malaysia.

randy zed zaidi

Menurut Zed Zaidi, Randy Pangalila tidak tersenarai namanya sebagai ahli bersekutu SENIMAN. Setahu Abang Nara, Randy sebelum ini sudah banyak membintangi drama-drama tempatan. Adakah selama ini syarat ini dipandang remeh oleh pengarah-pengarah drama yang mahukan pelakon luar membintangi drama mereka? Abang Nara tidak pasti tentang hal ini tetapi sesuatu harus dilakukan sebelum kebanjiran pelakon-pelakon luar menutup periuk nasi pelakon tempatan. Apa kata anda?


148 responses to “Zed Zaidi Persoal Program Raya Lakonan Randy Pangalila”

  1. Big fans Randy Pangalila says:

    Ape salah Randy Pangalila and pelakon indonesia yg lain ha? Sampai korang teramat bencikan diorang…Kalau korg x nak tengok lakonan diorang sudahlah…Xpayahlah sampai nak kutuk bebagai. Tahulah ZZ skrg dah kurang popular, x payahlah jeles nak dgn org lain…hish19… dah x de keje lain ke.?Randy Pangalila tu bukan jahat pun, aq rase dia baik orgnyer.sedarlah diri korg tu siket.Yg korg komen berderet-deret bukan mcm taik ke?

  2. Farah Natasya says:

    woii! zedzaidi biaq kat dya laa…dya nk wat cam mna pon
    yg hg nk busybody sgt nih pasepa
    dah laa aaron pon hg nk pertikai
    yg ni artis indon pon hg nk pertikaI jugak
    mcm laaa hg tuh belakon elk sgt
    aq tgh hg berlakon cam TAEK ja
    (NGOK)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Loading...