Zed Zaidi Cabar Aaron Aziz Tunjuk Permit Kerja

Hiburan

Zed Zaidi Cabar Aaron Aziz Tunjuk Permit Kerja

Semakin lama semakin lantang suara Zed Zaidi mempertikaikan kewujudan Aaron Aziz mencari rezeki di bumi Malaysia. Baru-baru ini Aaron Aziz menyatakan kesediaanya untuk menunjukkan permit kerja yang diperolehi. Tanpa berlengah, Zed Zaidi meluahkan perasaannya di Twitter.

zed zaidi

Advertisement

Diharap Aaron Aziz menyahut cabaran Zed Zaidi dan menunjukkan permit kerjanya supaya dapat menutup mulut Zed Zaidi.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

452 Comments

  1. insan lemah

    June 13, 2012 at 10:17 pm

    zed zaidi ni dah terlampau gila kuasa kot…

  2. Azura

    June 11, 2012 at 2:33 pm

    Bro, skrg ni lu tak payah kecoh sgt..gua tau lu mmg da terlebih bagos..
    lu nk tunjuk power lu..tp yg nyata lu mmg kelakarlah..lu pikir sikit industri hiburan ni ‘UNIVERSAL’ Bro..artis kite pon kdg cari rezki kat Negara luar..bile dorg berjaya nama ‘MALAYSIA’ jugak naik..ni soal rezki lu tak payah kecah sgt..banyak lg mende lain lu bole pertahankan & lg penting utk dipertahankan..sbb die bagos org ramai amek die belakon, jd duta bagai..die usaha Bro..bukan pandai cakap jek cm lu..
    teruskan perjuanganmu AA! rezki sume Allah punye kuasa..
    to ZZ pikiran tu kasi ‘UNIVERSAL’ cket..

  3. as

    June 11, 2012 at 9:42 am

    nape baru timbul soal permit?…nmpk AA saje…artis luar sebelum2 ni pe citer?..

  4. muhammad hafiz

    June 8, 2012 at 12:39 am

    assalammualaikum wahai umat muhammad bersabarlah dalam sesuatu benda berlaku pada diri (menang mungkin rezeki eron aziz) kekalahan pada zed zaidi (tidak mungkin akan kalah selama-lamanya ……bersabar lah diri mugkin mampu berubah ke sejukkan…

  5. arai

    June 2, 2012 at 11:39 pm

    Berlakun tu satu pekerjaan, tidak mengecualikan rakyat asing tapi kenalah ada permit tanpa dolakdalih. Dah dasar orang kita suka menyanjung sangat orang luar. kalau gitu buang saja kursus-kursus seni lakun atau institusi berkaitan seni lakun dan perfileman. Orang kita boleh buat, tak yakin ke?

Loading...