September 27th, 2019

Kembali dengan kontroversi panas minggu lalu apabila membuka tudung dan menayang payudaranya, nama Zarina Anjoulie sekali lagi hangat diperkatakan.

zarina anjoulie kekasih baru

Zarina menerusi akaun Instagram berkongsi foto kekasih barunya pula. Apa yang menarik perhatian ramai ialah lelaki itu mempunyai ukiran tatu nama Zarina. Mungkin sebagai bukti cinta dan simbolik agar kehangatan asmara yang terjalin antara mereka kekal abadi. Cewah!

zarina anjoulie tayang kekasih baru tatu nama di dada

Menurut beberapa sumber, lelaki berkenaan merupakan seorang duda. Jika dilihat, dia  mempunyai tatu yang tertulis beberapa nama di dadanya. Nama yang sudah dipotong  adalah nama bekas isteri manakala yang lain adalah nama anak-anaknya iaitu Mason dan Camilla.

kekasih baru zarina anjouliezarina anjoulieJelas terpancar di wajah Zarina betapa bahagianya dia dilamun cinta. Apa-apa pun, harapanya hubungan mereka berdua ini berkekalan.

Sumber Berita : Forum CARI

23 responses to “Zarina Anjoulie Tayang Kekasih Baru, Siap Ukir Tatu Nama Di Dada”

  1. sape ye dia ni. tak kenal sangat.. banyak eh tattu laki tuh.. jemput singgah blog saya juga.

  2. Anonymous says:

    Baguslah kan dia, pahala n dosa seiring. Tak payah buta2 sokong boleh tak Lin? Bila org yang mengaku Islam tapi dah hilang malu buat dosa. Berbangga melakukan dosa, Lin masih nak sokong ke? Manusia kalau nak masuk syurga, buat baik. Hidup bongkak, bangga buat dosa, mencabar Allah. Tak malu ke?

  3. Anonymous says:

    X kekal lah. confirm. Berguling di katil macam suami isteri. i doubt it. Enjoy la selagi boleh. Kita x tahu bila ajal maut kita pun.

  4. Anonymous says:

    Basi… jom ke Cari Forum.. zzz

  5. Anonymous says:

    Ayuh.. berpindah ke Cari Forum. com . my…,sane lebih terkini dan meriah. Blog ni dah sepi dan sendu… semak iklan!