September 27th, 2019

Kembali dengan kontroversi panas minggu lalu apabila membuka tudung dan menayang payudaranya, nama Zarina Anjoulie sekali lagi hangat diperkatakan.

zarina anjoulie kekasih baru

Zarina menerusi akaun Instagram berkongsi foto kekasih barunya pula. Apa yang menarik perhatian ramai ialah lelaki itu mempunyai ukiran tatu nama Zarina. Mungkin sebagai bukti cinta dan simbolik agar kehangatan asmara yang terjalin antara mereka kekal abadi. Cewah!

zarina anjoulie tayang kekasih baru tatu nama di dada

Menurut beberapa sumber, lelaki berkenaan merupakan seorang duda. Jika dilihat, dia  mempunyai tatu yang tertulis beberapa nama di dadanya. Nama yang sudah dipotong  adalah nama bekas isteri manakala yang lain adalah nama anak-anaknya iaitu Mason dan Camilla.

kekasih baru zarina anjouliezarina anjoulieJelas terpancar di wajah Zarina betapa bahagianya dia dilamun cinta. Apa-apa pun, harapanya hubungan mereka berdua ini berkekalan.

Sumber Berita : Forum CARI


23 responses to “Zarina Anjoulie Tayang Kekasih Baru, Siap Ukir Tatu Nama Di Dada”

  1. korok says:

    seram tgk dia ni…anak dia mana wei senyap je skunk…elok update video atas katil dgn lelaki ni…kompem ke dh nikah…klo la ajal ko x sempat cm bdk tik tok tu tau la ko…bukak mata dh gelap gelita…nk soh org doakan…diri sndr x berubah…

  2. Anonymous says:

    Kutuk perbuatan kerana risau peminat dia jadikan role model. Sokong yg baik tapi jgn buta hati sebab dia ni pun manusia biasa. Ada perangai huduh dia yang x patut dicontohi. Yg aku risau, ramai menghalalkan yg haram. Dia steady je, x minta pun org agungkan dia. Masalahnya peminat pengikut tegar dia ni, boleh nilai yg baik buruk ke?

  3. nana says:

    tu sbb dosa dgn allah mcm tak ttp aurat, tak solat dan tak puasa tu boleh minta ampun dgn allah. tp kalau mulut puaka, maki hamun org still kena minta maaf manusia. JADI ZARINA YG KAU AGUNG2 KAN NI 2X5 JE DGN MANUSIA YG KUTUK DIA. cuma yg kutuk2 dia ada rase MALU NK BUKA AIB SENDIRI.

Loading...