Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Zarina Anjoulie Komen Izreen Azminda Diboikot Netizen: Berani Buat Berani Tanggung

Sejak umum mengetahui mengenai suami Izreen Azminda, Ude Wahid, bakal menceraikan isteri pertamanya atas alasan ‘sudah tiada hati’, netizen telah bertindak mengecam habis-habisan pasangan itu terutamanya Izreen Azminda yang dianggap perampas.

Lebih menarik, Netizen telah menjalankan satu kempen untuk memboikot produk-produk yang menggunakan Izreen sebagai duta atau pelakon.

Kisah Izreen ini menarik perhatian banyak pihak termasuk rakan selebriti. Terbaru, seorang jurusolek telah membidas netizen kerana memboikot produk Izreen sedangkan pelakon itu punya anak lelaki yang perlu disara.

Advertisement

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.



Jurusolek @alhaalfa menulis:

Mungkin silap Izreen, beliau seorang artis, jadi nasib beliau dijaja, satu Malaysia memaki hamun beliau.

Cuma Alha pun tidak menyokong apa yang terjadi. Tapi cukuplah Allah yang menilai, Kita tak berada di tempat beliau.

Memang orang akan cakap, padan muka kau. Kau layak. Kau jahat.

Advertisement

Tak takut ke, satu masa kita kat tempat beliau.

Alha lebih melihat ke arah anak yang tidak berdosa yang Izreen besarkan tu.

Mak dia tak ada kerja, nak besarkan anak, orang suruh boikot. Anak makin besar, tengok mak dicaci, dimaki.

Tulisan Alha bagaimanapun dibidas kembali oleh Netizen:

Advertisement

Tulisan Alha turut mendapat reaksi pelakon Zarina Anjoulie:


Alha bagaimanapun telah memadam tulisan yang dibuatnya.

Kedua-dua Izreen dan Ude maih belum mengaktifkan akaun Instagram yang telah dipadam beberapa hari lepas, dipercaya kerana menerima terlalu banyak kecaman Netizen berhubung keputusan Ude untuk menceraikan Intan. Intan kini mempunyai 159,000 pengikut dan telah menerima beberapa tawaran menjadi model muslimah sesudah mengatakan dia perlu mencari kerja kerana bakal diceraikan Ude.

Sebelum ini, Intan ialah seorang surirumah yang menjaga dua orang anak lelakinya dengan Ude.- beautifulnara.com

Sumber: Instagram Eh Sentap Pulak

Advertisement

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

39 Comments

  1. Alanice

    March 7, 2018 at 12:20 am

    Kes jering, kes lopak, kes aloy, kes kwin HH, kes sajat, kes alicia amin. Msia tmpt org pelik2

  2. Anonymous

    March 6, 2018 at 9:35 pm

    Boikot skali hat backup jering senget n kekuda skali.senang…byk ckp pulak.simpan bodoh tu skit

  3. makfathiya

    March 6, 2018 at 3:36 pm

    Aksi panas dan gambar bogel Zarina Ann Julie bersama teman lelaki dalam keadaan berahi. Pelakon drama Anak Pontianak ini dikatakan terlalu bermasalah dengan imej dan akhlak. Selain daripada itu, Zarina Ann Julie juga telah dicekup oleh polis di sebuah pusat hiburan malam kerana mengambil dadah. Bila dah ambil dadah, macam macam boleh jadi. Sedar-sedar esok hari, gambar tanpa serurat benang, gambar berasrama dah berada dalam internet.
    ZARINA PUN CARI PUBLISTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII AKAHHAHAHAHAHAHHA DULU DIA KAHWIN NGAN SAPA/////////////////////KAAHAHHAH

    • Anonymous

      March 6, 2018 at 3:44 pm

      ko mesti sijering takpun sikude..ehh terasa dah knp hahaha

    • anon

      March 6, 2018 at 3:51 pm

      dia kahwin dgn laki orang ke ?
      perampas ke ?
      dia kahwin laki orang tu dia ada kata ” extend ” je ke ?
      ada ke ?
      waktu jahiliah dia dia dah kahwin ke belum ?

    • Anonin

      March 6, 2018 at 4:31 pm

      Zarina buat dia berani tanggung. Betul la apa zarina cakap tu..

    • wekkkkkkk

      March 6, 2018 at 4:50 pm

      makfathiyasays:
      March 6, 2018 at 3:36 pm..

      sekurang2nyer dia x busuk hati dn merampas hak org lain. Setiap org ada kisah silamnyer. Tapi kisah silam atau skrg DGN SENGAJA yg ko buat izreen ni lagi busuk hati mcm bangkai kerbau, bangkai kuda, bangkai lembu, bangkai segala bangkai hati.

  4. Anonymous

    March 6, 2018 at 2:30 pm

    memang dasar janda.

  5. gina

    March 6, 2018 at 1:59 pm

    Aku masa mula mula kes extend masjid tu aku punya marah 60% je…tambah tambah lagi si intan pun dah redha dan terima utk hidup bermadu. So aku doakan diorang boleh bahagia mcm asyraf muslim lah … msg msg boleh terima hidup bermadu, tapiiii bila si ude tiba tiba nak ceraikan Intan , aku punya marah mencanak naik 200%. Aku rasa tak ada alasan yg kukuh untuk intan.diceraikan semata mata
    alasan dah tak ada hati tu mcm pelikkk yg amat. Baru 5 tahun kottt. Ni mesti ada juga unsur unsur tak nak berkongsi laki ni,

    Izreen ko je mulut cakap taknak campur urusan ude. Dah tiap tiap hari tidur dgn.ude, sampai ude tak balik umah tu, takkan tak borak langsung pasal kahwin, mafu, cerai. Tak logik langsung

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top