April 13th, 2020

Selepas hampir tiga bulan melalui episod putus tunang, akhirnya hati pelakon Zara Zya sudah kembali berbunga dan dipenuhi cinta baharu. Dia mengakui sedang menikmati saat bahagia dengan insan tersayang. Bagaimanapun, Zara buat masa ini belum bersedia untuk mendedahkan jejaka yang berjaya mencuri hatinya itu kerana mereka masih lagi dalam fasa mengenali hati budi masing-masing.

zara zya sudah jumpa pengganti

Menurut Zara, dia mula mengenali jejaka itu sejak bulan lalu dan memberikan gambaran bahawa jejaka berkenaan bukanlah seorang selebriti.

Memang saya sudah bertemu seseorang. Sekarang adalah fasa hendak mengenali diri masing-masing dengan lebih dekat. Cuma siapa dia? Saya masih belum boleh kongsi sebab semuanya belum pasti.

zara zya sudah jumpa pengganti

Jangan risau, saya pasti akan kongsi berita gembira ini kepada semua. Walau apa pun, saya mohon semua mendoakan kebahagiaan saya.

Sebelum ini, Zara menerusi akaun Instagramnya ada memuat naik kenyataan dia sedang berbahagia dengan insan istimewa walaupun dalam bidang yang berlainan. Menerusi ruangan komen, rakan baiknya iaitu Jihan Muse menyatakan jejaka istimewa terbabit adalah anggota pasukan beruniform.

zara zya sudah jumpa pengganti

Namun, Zara enggan mengulas lanjut mengenai komen itu dan cukuplah sekadar peminat tahu dia tidak lagi keseorangan.

Saya pun tidak tahu kenapa Jihan komen begitu. Apa pun pekerjaannya, biarlah rahsia. Saya tak berani hendak komen lebih. Cukuplah orang tahu saya sedang gembira.

zara zya sudah jumpa pengganti

Terdahulu, Zara pernah bertunang dengan pelakon Hafreez Adam pada 12 Oktober tahun lalu, namun, ikatan itu hanya bertahan selama tiga bulan sahaja.

Sumber Berita : BH ONLINE


4 responses to “Zara Zya Sudah Jumpa Pengganti, Akui Sedang Bahagia”

  1. Puteri Quarantine says:

    Dulu tunang sakan ko si jantan angkat2 kan veil bagai mcm nikah, punya over, diam2 jela Mcm Farah nabilah tu 8thn bercinta, xpun mcm nelydia senrose tau2 kawen, ko beria cerita ni sampai ke umur 40 xkawen2 jgk

  2. Akk Kak Se says:

    Akk terpanggil untuk crits jer dlm mulut propa nescafe dalgona cmpur kangkung dan jahgung dlm mulut mu bg kamu kesedaran sket ya.jfn mare

  3. Anonymous says:

    Tak belajar dr kesilapan lg ker kak..belum halal dah riuh sekampung.

  4. minah jambu say STAY AT HOME !! says:

    kalau dh pasti kawin aje tak payah tunang.tunang..

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...