Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Zaiton Ceritaku – Sebuah Filem Berdasarkan Kisah Hidup Zaiton Sameon

Rasanya semua orang kenal insan bernama Zaiton Sameon. Popular dengan lagu Menaruh Harapan, kisah hidup Zaiton Sameon telah diceritakan di dalam filem yang diberi tajuk Zaiton Ceritaku ini. Filem ini sudah mula ditayangkan di pawagam bermula hari ini.

zaiton ceritaku

Advertisement

Pasti ramai yang tertanya-tanya apakah benar cerita Zaiton Sameon menjadi “gila” pada satu ketika dulu. Kesemuanya akan terjawab di dalam filem ini. Abang Nara masih tak sempat tengok tetapi daripada apa yang didengar, filem ini sangat menyentuh perasaan.

Kalau berkesempatan, marilah kita beramai-ramai ke pawagam untuk menonton sebuah filem kehidupan penyanyi popular ini. Pasti banyak kisah hidupnya yang kita tidak ketahui diceritakan menerusi filem ini. Untuk maklumat lanjut, boleh layari www.facebook.com/ZaitonCeritaku.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

57 Comments

  1. umieez

    November 11, 2012 at 2:39 pm

    …minta maaf..
    saya rasa tk sesuai tagline cerita ni..
    ” mati hidup balik pun aku nk nyanyi juga..”
    ustaz ada cakap…
    kalau dh lepas ke ‘sana’…. manusia akan minta satu je dengan allah, supaya dihidupkan semula untuk menebus semula apa yg tk baik pernah kita lakukan di dunia…. bukan hidup untuk menyanyi….
    …. kena fikirkan ayat yang sesuai…. takut lari dari pegangan aqidah dan sebagainya…
    maaf sekali lagi, sekadar menegur..
    wallahuaklam….

  2. jey

    November 8, 2012 at 12:54 pm

    aku dh tgk citer ni….not bad la….layan jugak…sesuai utk pengajaran…

  3. eiza

    November 3, 2012 at 11:50 am

    kekurang bab solekan…rasanya, kalau kita refer balik cara solekan Zaiton Sameon yg dulu, tak macam tu…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama