November 1st, 2012

Rasanya semua orang kenal insan bernama Zaiton Sameon. Popular dengan lagu Menaruh Harapan, kisah hidup Zaiton Sameon telah diceritakan di dalam filem yang diberi tajuk Zaiton Ceritaku ini. Filem ini sudah mula ditayangkan di pawagam bermula hari ini.

zaiton ceritaku

Pasti ramai yang tertanya-tanya apakah benar cerita Zaiton Sameon menjadi “gila” pada satu ketika dulu. Kesemuanya akan terjawab di dalam filem ini. Abang Nara masih tak sempat tengok tetapi daripada apa yang didengar, filem ini sangat menyentuh perasaan.

Kalau berkesempatan, marilah kita beramai-ramai ke pawagam untuk menonton sebuah filem kehidupan penyanyi popular ini. Pasti banyak kisah hidupnya yang kita tidak ketahui diceritakan menerusi filem ini. Untuk maklumat lanjut, boleh layari www.facebook.com/ZaitonCeritaku.


57 responses to “Zaiton Ceritaku – Sebuah Filem Berdasarkan Kisah Hidup Zaiton Sameon”

  1. umieez says:

    …minta maaf..
    saya rasa tk sesuai tagline cerita ni..
    ” mati hidup balik pun aku nk nyanyi juga..”
    ustaz ada cakap…
    kalau dh lepas ke ‘sana’…. manusia akan minta satu je dengan allah, supaya dihidupkan semula untuk menebus semula apa yg tk baik pernah kita lakukan di dunia…. bukan hidup untuk menyanyi….
    …. kena fikirkan ayat yang sesuai…. takut lari dari pegangan aqidah dan sebagainya…
    maaf sekali lagi, sekadar menegur..
    wallahuaklam….

  2. jey says:

    aku dh tgk citer ni….not bad la….layan jugak…sesuai utk pengajaran…

  3. eiza says:

    kekurang bab solekan…rasanya, kalau kita refer balik cara solekan Zaiton Sameon yg dulu, tak macam tu…

Loading...